Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένης ζήτησης

, Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένης ζήτησης

Τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή θα έχετε αν προσπαθήσετε παραγγείλετε σήμερα μέσα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα super market και οι διαθέσιμες ημερονηνίες λιγοστεύουν όσο περνάει η ώρα. Η κίνηση τόσο στα application όσο και στις σχετικές ιστοσελίδες είναι τόσο μεγάλη με αποτέλεσμα αρκετά συχνά, να μην ειναι καν διαθέσιμες.

Δεν έχω ψωνίσει από super market μέσω ίντερνετ, δεν έτυχε, ίσως επειδή έχω την ευκαίρια να διαχερίζομαι τον χρόνο μου όπως επιθυμώ άρα μπορώ να πεταχτώ οποιαδήποτε ώρα στο κοντινότερο κατάστημα. Τώρα όμως με την εξάπλωση του κορονοϊού, αποφάσισα να το δοκιμάσω.

Ενδιαφέρει επίσης: #DigitalSolidarityGR: Ζητούν δωρεάν συνδρομή σε NOVA, COSMOTE TV, Wind Vision και Vodafone TV

Αποφάσισα λοιπόν να παραγγείλω ηλεκτρονικά και ξεκίνησα να κατεβάζω τις διαθέσιμες εφαρμογές, όλα αυτά την προηγούμενη Παρασκευή 13 Μαρτίου, τότε η πιο κοντινή διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης ήταν 4 μέρες μετά δηλαδή Τρίτη 17 Μαρτίου, σήμερα αν προσπαθήσετε να κλείσετε ημερομηνία, δεν θα βρείτε νωρίτερα από τις 26 Μαρτίου (μεσολαβεί και η αργία της 25ης Μαρτίου).

, Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένης ζήτησης

, Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένης ζήτησης

Σκεφτείτε ότι σύμφωνα με γνωστό μου που χρησιμοποιεί πολύ συχνά την παράδοση στο σπίτι από ηλεκτρονικό κατάστημα σούπερ μάρκετ, ακόμα και αυθημερόν του παρέδιδαν. Τώρα θα πρέπει να περιμένεις από 10 μέρες και πάνω.

Όλα αυτά μέχρι και σήμερα το πρωί που πραγματοποίησα τον τελευταίο έλεγχο πριν γράψω αυτές τις γραμμές κειμένου. Ακούγεται ότι θα διευρυνθεί το ωράριο των φυσικών καταστημάτων των super market, ίσως λοιπόν να ξεκινήσουν και οι παραδώσεις από τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και τις Κυριακές;

Ενδιαφέρει επίσης: Μάθε την εξέλιξη του κορονοϊού ανά χώρα σε πραγματικό χρόνο [εργαλείο]

Ή απλά οι εταιρείες να αυξήσουν τον στόλο με τα οχήματα παράδοσης και να προσλάβουν περισσότερο προσωπικό. Πάντως η προτροπή, “μην πάτε σούπερ μάρκετ, μπορείτε να ψωνίστε και ηλεκτρονικά” δεν έχει εφαρμογή σήμερα με την υπάρχουσα κατάσταση.

Πείτε μας την δική σας εμπειρία με τις ηλεκτρονικές αγορές από καταστήματα super market, πριν και μετά την κρίση με τον κορονοϊό.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
customer

Πιό χρήσιμο θα ήταν να υλοποιήσουν εφαρμογή με νουμεράκι ουράς (κάτι τέτοιο δεν είχε κάνει ένα φεγγάρι η Εθνική Τράπεζα;) και εκτίμηση χρόνου ώστε να μην στέκεται κάποιος στην ουρά όλην την ώρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Apple Samsung

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμιση

Η Samsung χρησιμοποίησε στο νέο της σποτ το γεγονός ότι η Apple κατάφερε να αναστατώσει πολλούς ανθρώπους με τη διαφήμιση “Crush” που αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα.

Internet featured TikTok

TikTok: Θα βάζει υδατογράφημα στα βίντεο που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη

Το TikTok ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι ξεκίνησε να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.

Internet Apple iPad Pro

iPad Pro (2024): Είναι πράγματι αυτή η χειρότερη διαφήμιση που έχει κυκλοφορήσει ποτέ η Apple;

Πολλή αρνητική κριτική έχει συγκεντρώσει σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης η πρώτη διαφήμιση που δημοσίευσε η Apple για το iPad Pro.

Internet Instagram Meta

Threads: Θα μπορείς να κάνεις cross-post φωτογραφίες από το Instagram

H Μeta προσπαθεί να αυξήσει το loyalty στα Threads χρησιμοποιώντας το Instagram, με τη δυνατότητα να κάνεις cross-post φωτογραφίες.