Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένης ζήτησης

1

Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω αυξημένη ζήτησης

Τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή θα έχετε αν προσπαθήσετε παραγγείλετε σήμερα μέσα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα super market και οι διαθέσιμες ημερονηνίες λιγοστεύουν όσο περνάει η ώρα. Η κίνηση τόσο στα application όσο και στις σχετικές ιστοσελίδες είναι τόσο μεγάλη με αποτέλεσμα αρκετά συχνά, να μην ειναι καν διαθέσιμες.

Δεν έχω ψωνίσει από super market μέσω ίντερνετ, δεν έτυχε, ίσως επειδή έχω την ευκαίρια να διαχερίζομαι τον χρόνο μου όπως επιθυμώ άρα μπορώ να πεταχτώ οποιαδήποτε ώρα στο κοντινότερο κατάστημα. Τώρα όμως με την εξάπλωση του κορονοϊού, αποφάσισα να το δοκιμάσω.

Ενδιαφέρει επίσης: #DigitalSolidarityGR: Ζητούν δωρεάν συνδρομή σε NOVA, COSMOTE TV, Wind Vision και Vodafone TV

Αποφάσισα λοιπόν να παραγγείλω ηλεκτρονικά και ξεκίνησα να κατεβάζω τις διαθέσιμες εφαρμογές, όλα αυτά την προηγούμενη Παρασκευή 13 Μαρτίου, τότε η πιο κοντινή διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης ήταν 4 μέρες μετά δηλαδή Τρίτη 17 Μαρτίου, σήμερα αν προσπαθήσετε να κλείσετε ημερομηνία, δεν θα βρείτε νωρίτερα από τις 26 Μαρτίου (μεσολαβεί και η αργία της 25ης Μαρτίου).

Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω της αυξημένη ζήτησης

Super market παράδοση στο σπίτι, τουλάχιστον 10 μέρες αναμονή λόγω αυξημένη ζήτησης

Σκεφτείτε ότι σύμφωνα με γνωστό μου που χρησιμοποιεί πολύ συχνά την παράδοση στο σπίτι από ηλεκτρονικό κατάστημα σούπερ μάρκετ, ακόμα και αυθημερόν του παρέδιδαν. Τώρα θα πρέπει να περιμένεις από 10 μέρες και πάνω.

Όλα αυτά μέχρι και σήμερα το πρωί που πραγματοποίησα τον τελευταίο έλεγχο πριν γράψω αυτές τις γραμμές κειμένου. Ακούγεται ότι θα διευρυνθεί το ωράριο των φυσικών καταστημάτων των super market, ίσως λοιπόν να ξεκινήσουν και οι παραδώσεις από τις ηλεκτρονικές παραγγελίες και τις Κυριακές;

Ενδιαφέρει επίσης: Μάθε την εξέλιξη του κορονοϊού ανά χώρα σε πραγματικό χρόνο [εργαλείο]

Ή απλά οι εταιρείες να αυξήσουν τον στόλο με τα οχήματα παράδοσης και να προσλάβουν περισσότερο προσωπικό. Πάντως η προτροπή, “μην πάτε σούπερ μάρκετ, μπορείτε να ψωνίστε και ηλεκτρονικά” δεν έχει εφαρμογή σήμερα με την υπάρχουσα κατάσταση.

Πείτε μας την δική σας εμπειρία με τις ηλεκτρονικές αγορές από καταστήματα super market, πριν και μετά την κρίση με τον κορονοϊό.

1
Σχόλια

avatar
1 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
1 Σχολιαστές
customer Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο
Να ειδοποιηθώ όταν
customer
Επισκέπτης
customer

Πιό χρήσιμο θα ήταν να υλοποιήσουν εφαρμογή με νουμεράκι ουράς (κάτι τέτοιο δεν είχε κάνει ένα φεγγάρι η Εθνική Τράπεζα;) και εκτίμηση χρόνου ώστε να μην στέκεται κάποιος στην ουρά όλην την ώρα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα