LLMs.txt Το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνει ή βελτιώνει τις αναζητήσεις στο Google | Techblog.gr

Το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνει ή βελτιώνει τις αναζητήσεις στο Google

Internet
Google, Το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνει ή βελτιώνει τις αναζητήσεις στο Google

Σχεδόν το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνουν τις αναζητήσεις τους στο Google, είτε βελτιώνοντας είτε επεκτείνοντας ερωτήματα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε από τη SEMRush, μια εταιρεία λογισμικού διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Η SEMRush συνέλεξε δεδομένα από 20.000 ανώνυμους χρήστες που έκαναν 455.368 μοναδικές αναζητήσεις. Στη συνέχεια εξέτασε πόσος χρόνος τους πήρε για να κάνουν μια επόμενη ενέργεια. Για πάνω από το 70% των χρηστών, χρειάστηκαν λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα για να κάνουν ένα δεύτερο κλικ, που σημαίνει ότι πιθανότατα βρήκαν τον ιστότοπο ή την απάντηση που αναζητούσαν. Σχεδόν το 30% των χρηστών βελτίωναν, επαναλάμβαναν ή επέκτειναν τις αναζητήσεις τους με κάποιο τρόπο, γεγονός που υποδηλώνει ότι για ορισμένους, οι απαντήσεις δεν ήταν αποτελεσματικές.

Το 30% προέρχεται από το 9,7% των χρηστών που συμμετείχαν σε ένα “Κλικ Google”, που σημαίνει ότι έκαναν κλικ σε εικόνες ή κάτι άλλο αφού έκαναν ένα ερώτημα. Για αυτούς τους ανθρώπους, μπορεί να έχουν βρει πραγματικά αυτό που έψαχναν. Ένα άλλο 17,9% των χρηστών έκανε τροποποιήσεις στη “Λέξη-κλειδί Google” ή τροποποίηση του αρχικού τους ερωτήματος. Αυτό ανέρχεται συνολικά στο 27,6%, το οποίο στη συνέχεια στρογγυλοποιήθηκε από το SEMRush.

Οι αλλαγές λέξεων-κλειδιών συμβαίνουν συχνότερα σε κινητά, σε ποσοστό 29,3% έναντι 17,9% σε επιτραπέζιους υπολογιστές, σύμφωνα με την SEMRush. Υποδηλώνει ότι τα άτομα που χρειάζονται γρήγορες πληροφορίες μπορεί να αναζητούν απαντήσεις στο Google αντί να κάνουν κλικ σε έναν ιστότοπο. Δεδομένου ότι η μελέτη δεν εξέτασε τους χρήστες σχετικά με την εμπειρία τους, είναι αδύνατο να αναφέρει ακριβώς γιατί κάποιος από κινητά επαναλαμβάνει ή βελτιώνει συχνότερα τις αναζητήσεις του.

Σε επιτραπέζιους υπολογιστές, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 25,6% των αποτελεσμάτων ήταν “μηδενικά κλικ”. Αυτό σημαίνει ότι ένα άτομο δεν έκανε κλικ σε έναν σύνδεσμο αφού έκανε ένα ερώτημα. Θα μπορούσε να σημαίνει ότι βελτίωσαν την αναζήτησή τους ή ότι βρήκαν την απάντηση που αναζητούσαν χωρίς να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς έναν ιστότοπο.

What can I find on Techblog?

Techblog offers comprehensive technology coverage with regular updates, detailed analysis, and technical content to keep you informed.

How often is the content updated?

We regularly update our technology content to ensure you have access to the latest and most accurate information available in the industry.

Why choose Techblog for technology?

Techblog is committed to providing reliable, well-researched technology content from experienced contributors and trusted sources.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Content written by Σπύρος Τζάνης Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος. Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming. • Techblog
Reviewed by Techblog Editorial Team Editorial Review & Fact-Checking

References

  1. Wikipedia contributors. (2024). "Techblog." Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Techblog
  2. Google. (2024). "Search results for Techblog." Retrieved from https://www.google.com/search?q=Techblog
  3. YouTube. (2024). "Video content about Techblog." Retrieved from https://www.youtube.com/results?search_query=Techblog