Το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνει ή βελτιώνει τις αναζητήσεις στο Google

Google, Το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνει ή βελτιώνει τις αναζητήσεις στο Google

Σχεδόν το 30% των ανθρώπων επαναλαμβάνουν τις αναζητήσεις τους στο Google, είτε βελτιώνοντας είτε επεκτείνοντας ερωτήματα, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε από τη SEMRush, μια εταιρεία λογισμικού διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Η SEMRush συνέλεξε δεδομένα από 20.000 ανώνυμους χρήστες που έκαναν 455.368 μοναδικές αναζητήσεις. Στη συνέχεια εξέτασε πόσος χρόνος τους πήρε για να κάνουν μια επόμενη ενέργεια. Για πάνω από το 70% των χρηστών, χρειάστηκαν λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα για να κάνουν ένα δεύτερο κλικ, που σημαίνει ότι πιθανότατα βρήκαν τον ιστότοπο ή την απάντηση που αναζητούσαν. Σχεδόν το 30% των χρηστών βελτίωναν, επαναλάμβαναν ή επέκτειναν τις αναζητήσεις τους με κάποιο τρόπο, γεγονός που υποδηλώνει ότι για ορισμένους, οι απαντήσεις δεν ήταν αποτελεσματικές.

Το 30% προέρχεται από το 9,7% των χρηστών που συμμετείχαν σε ένα “Κλικ Google”, που σημαίνει ότι έκαναν κλικ σε εικόνες ή κάτι άλλο αφού έκαναν ένα ερώτημα. Για αυτούς τους ανθρώπους, μπορεί να έχουν βρει πραγματικά αυτό που έψαχναν. Ένα άλλο 17,9% των χρηστών έκανε τροποποιήσεις στη “Λέξη-κλειδί Google” ή τροποποίηση του αρχικού τους ερωτήματος. Αυτό ανέρχεται συνολικά στο 27,6%, το οποίο στη συνέχεια στρογγυλοποιήθηκε από το SEMRush.

Οι αλλαγές λέξεων-κλειδιών συμβαίνουν συχνότερα σε κινητά, σε ποσοστό 29,3% έναντι 17,9% σε επιτραπέζιους υπολογιστές, σύμφωνα με την SEMRush. Υποδηλώνει ότι τα άτομα που χρειάζονται γρήγορες πληροφορίες μπορεί να αναζητούν απαντήσεις στο Google αντί να κάνουν κλικ σε έναν ιστότοπο. Δεδομένου ότι η μελέτη δεν εξέτασε τους χρήστες σχετικά με την εμπειρία τους, είναι αδύνατο να αναφέρει ακριβώς γιατί κάποιος από κινητά επαναλαμβάνει ή βελτιώνει συχνότερα τις αναζητήσεις του.

Σε επιτραπέζιους υπολογιστές, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 25,6% των αποτελεσμάτων ήταν “μηδενικά κλικ”. Αυτό σημαίνει ότι ένα άτομο δεν έκανε κλικ σε έναν σύνδεσμο αφού έκανε ένα ερώτημα. Θα μπορούσε να σημαίνει ότι βελτίωσαν την αναζήτησή τους ή ότι βρήκαν την απάντηση που αναζητούσαν χωρίς να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο προς έναν ιστότοπο.

Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος που έχει περάσει κατά καιρούς από διάφορους κλάδους μέχρι να καταλήξει στην τεχνολογία, που τον "κέρδισε". Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming. Θέματα που περιλαμβάνουν αθλητισμό και τεχνολογία εμφανίζονται πάντα στο "ρεπερτόριο" του.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones apps Google Google Photos

H Google δοκιμάζει την αναγνώριση προσώπων μέσω των Φωτογραφιών

H Google εδώ και λίγο καιρό δοκιμάζει μία νέα λειτουργία μέσω των Φωτογραφιών, καθώς ετοιμάζει αναζητήσεις με βάση εικόνες αντί για λέξεις.

Smartphones Google Google Pixel

Google Pixel Fold: Ίσως πέρασε από το Geekbench με το ψευδώνυμο Felix

Mια συσκευή με το όνομα Felix, που οι φήμες θέλουν να είναι το Pixel Fold της Google, πέρασε από το Geekbench.

Smartphones featured Google Google Pixel

Η Google κυκλοφορεί το μεγαλύτερο feature drop μέχρι σήμερα

Τη μηνιαία ενημέρωση λογισμικού για τα τηλέφωνα Pixel κυκλοφόρησε η Google. Αυτή η φορά, όμως, δεν είναι σαν τις άλλες αφού πρόκειται για το μεγαλύτερο Pixel feature drop όλων των εποχών.

Internet Duplex Google

Η Google βάζει οριστικό τέλος στη λειτουργία Duplex

Η Google αποφάσισε να τερματίσει τη λειτουργία Duplex στο Web, που υποστηρίζεται από τεχνητή νοημοσύνη για τον εικονικό της βοηθό.