ADAOX | Συνεργασία με την Info-Quest

ESSETH ADAOX ανακοίνωσε σήμερα ότι προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία Info-Quest για τη διανομή των retail προϊόντων ασφάλειας της ESET που η πρώτη διαθέτει στην ελληνική αγορά. Με τη συνεργασία αυτή ενισχύεται και επεκτείνονται ακόμη περισσότερο τα δίκτυα διανομής και συνεργατών της ADAOX για την προώθηση των πολυβραβευμένων προϊόντων ασφαλείας της ESET στην ελληνική αγορά, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η ADAOX επέλεξε την Info-Quest για την προώθηση και υπο-στήριξη όλης της γκάμας των retail προϊόντων της ESET στην ελληνική αγορά πληροφορικής. Το εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της Info-Quest καθώς και η εξειδίκευσή της στη διαδικασία προώθησης και υποστήριξης των τεχνολογικά προηγμένων προϊόντων που διανέμει, εξασφαλίζουν την ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών.

Ο κ. Νεόφυτος Νεοφύτου, διευθύνων σύμβουλος της ADAOX, δήλωσε σχετικά: «Η Info-Quest, αποτελεί για την ADAOX έναν στρατηγικό συνεργάτη, που διαθέτει μακροχρόνια πείρα και εξειδίκευση στην προώθηση και υποστήριξη των προϊόντων που διανέμει. Η συνεργασία μας αυτή θα συμβάλλει περαιτέρω στην ενίσχυση της θέση μας στην ελληνική αγορά».

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.