Alibaba: O κινέζικος γίγαντας σάρωσε βγάζοντας 5 δισ. σε 90 λεπτά

2

Στον δυτικό κόσμο το Alibaba ίσως να να μην είναι τόσο γνωστό και είμαστε πιο εξοικειωμένοι με εταιρείες όπως Amazon, Google, Apple κλπ. Στην Ασία όμως, και ειδικά στην Κίνα το Alibaba είναι ιδιαίτερα γνωστό και σαρώνει. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου κατάφερε να βγάλει 5 δισ. δολάρια μέσα σε μόλις 90 λεπτά.

Αυτό έγινε κατά τη διάρκεια του Singles Day (11/11) όπου πέρσι είχε καταφέρει να βγάλει 1 δισ. δολάρια σε 17 λεπτά. Όπως φαίνεται η υποτίμηση του κινεζικού RMB δεν επηρέασε τους καταναλωτές στην Κίνα, οι οποίοι είναι παραπάνω από πρόθυμοι να ξοδέψουν.

Το Singles Day στην Κίνα είναι κάτι αντίστοιχο με το Black Friday των ΗΠΑ. Η ιδέα είναι ότι την συγκεκριμένη μέρα του χρόνου δεν έχεις δεσμεύσεις (όσον αφορά σύζυγο και παιδιά) και είσαι ελεύθερος να ξοδέψεις σε πράγματα που θέλεις. Δημιουργήθηκε από φοιτητές και ουσιαστικά είναι η Μέρα των Ανύπαντρων, την οποία εκμεταλλεύονται οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία το 74% των πωλήσεων πήγε σε κινητά, κάτι που δείχνει ότι η συγκεκριμένη αγορά στην Κίνα μεγαλώνει ακόμη.

Για να κάνουμε έναν συσχετισμό να πούμε ότι πέρσι η Singles Day έδωσε 9.34 δισ. δολάρια σε μια μέρα, ενώ Black Friday και Cyber Monday στις ΗΠΑ έδωσαν 6.56 δισ. δολάρια.

Για τον εορτασμό και την προώθηση της συγκεκριμένης μέρας επιστρατεύτηκε ο ηθοποιός Kevin Spacey ο οποίος εμφανίστηκε ως Francis Underwood (χαρακτήρας από τη δημοφιλή σειρά House of Cards), πρόεδρος των ΗΠΑ που κάνει διάγγελμα στον λαό της Κίνας να εκμεταλλευτεί τις σημερινές προσφορές.

alibaba

alibaba

Πηγή: 1,2

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
rose

Καπως ετσι και οι κινεζικες εταιριες κινητων ειναι ψηλα στην λιστα με τους τοπ κατασκευαστες.
Οσο για το site το ονομα του ειναι λιγο fail παντως .
Well done παντως.

TechGeek

Η πλέον μεγαλύτερη αγορά για κινητά, cinema/έργα και σχεδόν τα πάντα. Η Αμερική είναι πλέον το no2 και δεν είναι τυχαίο που ακόμη και η Apple κάνει τα πάντα για να εισέλθει δυναμικά στην Κίνα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα