Amadeus Extreme Search, Για τον ταξιδιώτη επόμενης γενιάς

Η τεχνολογία του Amadeus Extreme Search επιτρέπει στους καταναλωτές ταξιδιωτικών πακέτων να κάνουν, σε πραγματικό χρόνο, ερωτήσεις τύπου “που μπορώ να ταξιδέψω, τι δραστηριότητες μπορώ να κάνω για τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω;” Αμέσως, ο ταξιδιώτης λαμβάνει απαντήσεις χωρίς να χρειαστεί να εισάγει πόλη προορισμού ή ημερομηνία ταξιδιού, εκτός και αν ήδη γνωρίζει που θέλει να ταξιδέψει.

, Amadeus Extreme Search, Για τον ταξιδιώτη επόμενης γενιάς

Πρωτοπορώντας στην ταξιδιωτική βιομηχανία, το Amadeus Affinity Shopper παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Ορλάντο των ΗΠΑ και εισάγει αυτή την προοδευτική τεχνολογία σε ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών. Το Amadeus Affinity Shopper επιτρέπει στους ταξιδιώτες να αγοράζουν υπηρεσίες στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών σύμφωνα με την επιθυμητή τους ταξιδιωτική εμπειρία.

Η πρωτοποριακή προσέγγιση βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία αγοράς για τους ταξιδιώτες, δίνοντάς τους την δύναμη να κάνουν εξατομικευμένες αναζητήσεις, να βρίσκουν εύκολα τις ιδανικές ταξιδιωτικές επιλογές και να μειώνουν τον χρόνο σχεδιασμού και κράτησης του ταξιδιού τους. Για τους πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτό σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να τραβούν την προσοχή των ταξιδιωτών νωρίς στην διαδικασία αναζήτησης και να τους ενθαρρύνουν να ολοκληρώσουν την κράτησή τους, εξασφαλίζοντας συνεπώς μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Ο κ. Marcus Casey, Επικεφαλής των τμημάτων e-Commerce & Mobile της Lufthansa, εταιρείας που δοκίμασε πιλοτικά την λύση, δηλώνει: “Το Amadeus Affinity Shopper δίνει στους πελάτες μας περαιτέρω επιλογές για να χρησιμοποιήσουν την ιστοσελίδα μας σαν ένα ταξιδιωτικό παιδότοπο, όπου οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν και να προσδιορίσουν το ταξίδι τους με βάση το τι θα ήθελαν να κάνουν κατά τη διάρκειά του. Οι πελάτες μας έχουν πλέον την δυνατότητα να αναζητήσουν “διακοπές σε παραλία στην Ευρώπη με συγκεκριμένο προϋπολογισμό” ή ακόμη και “διακοπές με λιγότερα από 700 δολάρια ανά άτομο”. Η δυνατότητα να εμπνέουμε τον ταξιδιώτη να αναζητά εύκολα και γρήγορα, μέσα από ποιοτικά δεδομένα, μας δίνει σημαντικό ανταγωνιστικό

Η ραχοκοκαλιά του Amadeus Extreme Search
Καινοτομία, έμπνευση, αλληλεπίδραση, διαφάνεια, ποιότητα δεδομένων και μοναδική ταχύτητα είναι τα σημεία κλειδιά του Extreme Search. Η τεχνολογία στην οποία βασίζεται η συγκεκριμένη λύση μπορεί να διαχειριστεί δισεκατομμύρια προσφορών σε 30 δεύτερα. Ταυτόχρονα, οι λειτουργίες αναζήτησης, όπως το ημερολόγιο, η τιμή, ο προορισμός, οι χάρτες και το ταξιδιωτικό θέμα είναι διαθέσιμες σε μία μόνο σελίδα.

, Amadeus Extreme Search, Για τον ταξιδιώτη επόμενης γενιάς

, Amadeus Extreme Search, Για τον ταξιδιώτη επόμενης γενιάς

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Business Meizu

Η Meizu πουλάει αυτοκίνητα στους εκθεσιακούς χώρους τηλεφώνων της

Έναν ιδιαίτερο τρόπο για να προωθήσει την πώληση αυτοκινήτων επέλεξε η Meizu, καθώς τα τοποθετεί στους εκθεσιακούς της χώρους.

Business Business Wi-Fi

Η ασύρματη φόρτιση μπορεί σύντομα να είναι τόσο εύκολη όσο η σύνδεση με το Wi-Fi

Η ασύρματη φόρτιση είναι μια τεχνολογία που υπάρχει στην αγορά εδώ και μερικά χρόνια. Οι περισσότεροι καταναλωτές την γνωρίζουν λόγω των κινητών τηλεφώνων, πολλά από τα οποία μπορούν να φορτίσουν και χωρίς καλώδια.

Business Apple Business

Apple, 35η θέση στη λίστα με τις ιδανικότερες εταιρείες για απασχόληση

Στην ετήσια λίστα με τις “Καλύτερες Εταιρείες για Εργασία το 2014” που αναρτήθηκε στον ιστότοπο Glassdoor, οι αναφορές από τους εργαζόμενους στην Apple την τοποθετούν στο νούμερο 35, μια θέση χαμηλότερα σε σχέση με το περσινό έτος, στη λίστα με τις εταιρείες που θεωρούνται σαν ιδανικές για απασχόληση.

Business Business

Innovation Act, Νομοσχέδιο των ΗΠΑ κατά των patent trolls

Η Βουλή των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ πέρασε ένα νέο νομοσχέδιο, το Innovation Act, για την προάσπιση των εταιριών τεχνολογίας ενάντια στα patent trolls. Το νέο νομοσχέδιο, απαιτεί από τον ενάγων πολλές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς ο εναγόμενος καταπατεί τις πατέντες του πρώτου. Επίσης αναγκάζει τον ενάγων να κατονομάσει όλες τις πλευρές που έχουν […]