Η Apple αγοράζει διαφημίσεις για εφαρμογές που βασίζονται σε συνδρομές για να εισπράξει περισσότερη προμήθεια

 

, Η Apple αγοράζει διαφημίσεις για εφαρμογές που βασίζονται σε συνδρομές για να εισπράξει περισσότερη προμήθεια Σύμφωνα με έρευνα του Forbes, η Apple φαίνεται να αγοράζει διαφημίσεις της Google για δημοφιλείς εφαρμογές τρίτων που βασίζονται σε συνδρομές, για να ενισχύσει τις προμήθειες της για αγορές εντός της εφαρμογής.

Μέσα σε αυτές τις διαφημίσεις συμπεριλαμβάνονται το HBO, το Masterclass, το Babbel, το Tinder, το Bumble και το Plenty of Fish. Μιλώντας στο Forbes, ενας έμπορος ανέφερε, πως πολλές από τις μάρκες για τις οποίες διαφημίζεται η Apple είναι κατηγορηματικά αρνητικές στις πολιτικές του App Store. Λέγεται μάλιστα, πώς οι διαφημίσεις τοποθετούνται χωρίς την έγκριση του δημιουργού των εφαρμογών και η Google για κάποιο λόγο αρνείται να τις διαγράψει.

Οι διαφημίσεις δεν γράφουν κάπου ότι προέρχονται από την Apple, αλλά να κατευθύνονται στο App Store και όχι στις σελίδες εγγραφής συνδρομής στον ιστότοπο της κάθε εταιρείας. Μία πηγή, μιλώντας στο Forbes, εξήγησε:

Η Apple προσπαθεί να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της οδηγώντας τις αγορές εντός της εφαρμογής της. Η Apple έχει καταλάβει ότι μπορεί να κερδίσει πολλά χρήματα από αυτούς τους προγραμματιστές. Για να το κάνει αυτό θα πρέπει να ωθήσει με κάποιο τρόπο τους χρήστες στο App Store.

Οι διαφημίσεις που ενθαρρύνουν τους χρήστες να εγγραφούν σε μία υπηρεσία, συνήθως οδηγούν στο διαδίκτυο. Έτσι, παρακάμπτεται το 15 ή 30% της προμήθειας της Apple στο App Store και ο δημιουργός λαμβάνει όλα τα κέρδη της εφαρμογής του.

Η Google ισχυρίζεται πως δεν είναι υπεύθυνη για το ποιος αγοράζει διαφημίσεις στην πλατφόρμα της. Η πολιτική των διαφημίσεων της Google επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν το εμπορικό σήμα μιας άλλης εάν “στοχεύουν κυρίως στην πώληση (ή σαφώς στην διευκόλυνση της πώλησης) προϊόντων και υπηρεσιών, εξαρτημάτων και ανταλλακτικών ή συμβατών προϊόντων ή υπηρεσιών που αντιστοιχούν στο εμπορικό σήμα.”

Προφανώς υπάρχουν ενδείξεις πως η Apple προσλαμβάνει ένα μόνο πρακτορείο για να τοποθετήσει τις διαφημίσεις, καθώς η κάθε μία έχει “παρόμοιους συνδέσμους παρακολούθησης με σχεδόν πανομοιότυπες παραμέτρους.”

Το Forbes εικάζει ότι οι αυτοκόλλητες διαφημίσεις της Apple χάνουν δυνητικά έσοδα εκατομμυρίων δολαρίων από τις εφαρμογές τρίτων. Έχουν επομένως υψηλό κόστος απόκτησης πελατών και διαφήμισης για τις δικές τους καμπάνιες. Αυτό συμβαίνει γιατί οι τιμές αυξάνονται όταν πολλά μέρη υποβάλλουν προσφορές για τις ίδιες θέσεις υποδοχής διαφημίσεων. Η πρακτική ισοδυναμεί με μία μορφή “ad arbitrage”, σύμφωνα με το Forbes.

Η Μένια Ράπτη σπουδάζει δημοσιογραφία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ασχολείται με τα social media και τη φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Apple featured iPhone 15 Pro

iPhone 15 Pro – Τεστ πτώσης: Είναι το τιτάνιο πιο ισχυρό;

Τα πρώτα τεστ πτώσης του iPhone 15 Pro είναι διαθέσιμα στο Youtube και αποκαλύπτουν πολλά για την ολοκαίνουργια συσκευή.

Smartphones Apple iPhone 15 Pro iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro: Οι δαχτυλιές μπορούν να «αλλάξουν προσωρινά το χρώμα» του πλαισίου τιτανίου

H Apple αναφέρει ότι δαχτυλιές ενδέχεται να «αλλάξουν προσωρινά το χρώμα» του πλαισίου από τιτάνιο στα iPhone 15 Pro και iPhone 15 Pro Max.

Smartphones Apple featured iPhone

iPhone 15 Pro: Βίντεο αποσυναρμολόγησης αποκαλύπτει τα πάντα

Το γνωστό κανάλι του Youtube PBKreviews κατάφερε να πάρει στα χέρια του ένα iPhone 15 Pro και το αποσυναρμολόγησε σε βίντεο.

Smartphones Apple Apple iMac iMac

Τι περιμένουμε από την Apple μέχρι το τέλος του 2023

Μετά τα νέα iPhone και Apple Watch, η προσοχή μας έχει στραφεί στο τι ακόμα μπορεί να αποκαλύψει η εταιρεία μέχρι το τέλος του 2023.