WSJ: Μειώνεται η ψαλίδα μεταξύ Apple και Samsung

Apple και Samsung είναι τα δυο ηχηρά ονόματα που εδώ και καιρό παλεύουν για το ποια θα κερδίσει τη μερίδα του λέοντος. Από το τρίτο τρίμηνο του 2011 η Samsung είναι αυτή που στέφθηκε νικήτρια και η Apple έπρεπε αναγκαστικά να ακολουθήσει. Οι Galaxy ναυαρχίδες και η σειρά Note ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Samsung και της έδωσαν σημαντική ώθηση.

Ωστόσο το 2014 δεν ήταν ιδιαίτερα καλή χρονιά για τη Samsung καθώς οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου έπεσαν και το Samsung Galaxy S5 δεν τα πήγε τόσο καλά. Συγκριτικά με αντίστοιχο περσινό τρίμηνο το ποσοστό της έπεσε από το 34% στο 25% ενώ όλο το 2014 απέστειλε 78 εκατομμύρια smartphones.

Από την άλλη πλευρά, η Apple διανύει μια πολύ θετική περίοδο, ειδικά από τότε που αύξησε το μέγεθος της οθόνης με το 4.7 ιντσών iPhone 6 και το 5.5 ιντσών iPhone 6 Plus. H Apple βρήκε τον τρόπο να “επιτεθεί” στα όλο και πιο μεγάλα Android smartphones. Για το τελευταίο τρίμηνο του 2014 προβλέπεται ότι έχει πουλήσει 70-73 εκατομμύρια iPhones.

Ο συνδυασμός της δικής της αύξησης πωλήσεων με την πτώση της Samsung, είναι που κλείνει το μεταξύ τους χάσμα και σκληραίνει τον ανταγωνισμό για το ποιος θα ηγείται της παγκόσμιας αγοράς.

Δείτε επίσης: Apple: Περισσότερες πωλήσεις iPhone στην Κίνα παρά στις ΗΠΑ

apple vs samsung

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.