Σύμφωνα με τα δεδομένα που έδωσε στη δημοσιότητα η Strategy Analytics, η Apple είναι αυτή που κυριαρχεί στην αγορά των wearables. Χάρη στο Apple Watch πήρε για το πρώτο τρίμηνο του έτους μερίδιο αγοράς 53%, ενώ η δεύτερη Samsung απέχει αρκετά.
Το ποσοστό της Samsung την ίδια περίοδο στην αγορά των wearables, έφτασε στο 12.8% του συνόλου της αγοράς, μια αγορά που δεν φάνηκε τελικά να φτάνει τις προσδοκίες των κατασκευαστών, ούτε με την έλευση της Apple, η οποία αναμενόταν να της δώσει σημαντική ώθηση.
Η Samsung ξεπέρασε την Fitbit, η οποία έρχεται στην τρίτη θέση με ποσοστό 12.2%. Η έρευνα αποδίδει την βελτίωση της Samsung στην κατάταξη, στο Samsung Gear S3 smartwatch.
Τα παραπάνω ποσοστά αφορούν στις πωλήσεις των wearables, ενώ στις αποστολές, για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου, η Apple έχει ποσοστό 16%, κατακτώντας και πάλι την πρωτιά. Στην δεύτερη θέση είναι η Xiaomi με 15.5% και τρίτη η Fitbit με 12.3%.
15.5%
Πολύ λογικό. Το apple watch είναι απλά κορυφαίο!
Είναι αλλά πρέπει να φτιάξουν τη μπαταρία.
Έχει εξαιρετική συνεργασία με το iphone και είναι εύκολο για τους developers να αναπτύξουν εφαρμογές. Αυτά είναι κάποια από τα ατού. Γενικά είναι πολύ καλό wearable αν έχεις iphone αν και θα ήθελα άλλο σχεδιασμό που να πλησιάζει αυτόν ενός κλασικού ρολογιού.
Φίλε Gianni, επειδή τυχαίνει να είμαι συλλέκτης ρολογιών χειρός, να σε πληροφορήσω πως αυτό που λες να πλησιάζει τον σχεδιασμό ενός κλασικού ρολογιού, δεν ισχύει. Ίσως το πλέον κλασικό ρολόι στην ιστορία και ίσως ξανά αυτό που έχει αντιγράφει πιο πολύ είναι το θρυλικό tank του οίκου Cartier. Και φυσικά είναι τετράγωνο.
Αν δεν απεξαρτητοποιηθουν τα smartwatches απο τα smartpthones μου φαινονται αχρηστα…
Οσο για το design και εγω προτιμω 1000 φορες στρογγυλο ρολοι για καθε μερα (σαν το motorola 360 χωρις το flat tyre design), το τετραγωνο μου βγαζει σπορ εκδοση!
@don mitso με έβαλες και το έψαξα. Όντως δείχνει πολύ εντυπωσιακό και εκλεπτυσμένο.