Apple: Κατέχει την κορυφή στην Ευρωπαϊκή αγορά των smart wearable

apple

Από την αρχή του έτους οι εταιρείες αναλύσεων ήθελαν τις πωλήσεις των smartphones να παρουσιάζουν πτώση, κάτι που βγήκε πραγματικότητα. Ωστόσο, από ότι φαίνεται οι πωλήσεις των wearables έχουν άνοδο μέχρι και της τάξης του 700%, με την Apple να παραμένη η κυρίαρχος εταιρεία.

Τα δεδομένα της IDC

Σύμφωνα με την International Data Corporation (IDC), το δεύτερο τρίμηνο του 2019 οι πωλήσεις των wearables στην Ευρώπη είχαν ετήσια αύξηση 154,4% και απεστάλησαν συνολικά 13,4 εκατομμύρια μονάδες.

apple

Από τις 13,4 εκατομμύρια μονάδες το 52,3% αντιστοιχεί σε earwear, δηλαδή ακουστικά, το 26,7% αφορά τα smartwatches και το 20,7% τα smartbands. Οι χώρες που ήταν κορυφαίες στις αποστολές είναι η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ρωσία και η Ιταλία.

Οι κορυφαίες εταιρείες

Όσον αφορά τις εταιρείες, η Apple ηγείται των αποστολών με 4,83 εκατομμύρια μονάδες κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2019 και ετήσια αύξηση της τάξεως του 36%. Δεύτερη έρχεται η Samsung με 2,43 εκατομμύρια αποστολές και αύξηση 379,3%.

Στην τρίτη και τέταρτη θέση βρίσκουμε τις κατασκευάστριες wearables Fitbit και Garmin. Οι δύο εταιρείες έκαναν 870.000 και 750.000 πωλήσεις και παρουσίασαν ετήσια αύξηση 40,3% και 22,3%, αντίστοιχα.

Την πεντάδα ολοκληρώνει η Huawei με 750.000 αποστολές και την εντυπωσιακή αύξηση του 697%. Αναφορικά η εταιρεία το δεύτερο τρίμηνο του 2018 είχε μόλις 90.000 πωλήσεις.

Τι περιμένουν οι αναλυτές για το 2020

Τέλος, η IDC αναμένει οι πωλήσεις των wearables στην Ευρώπη το 2020 να φτάσουν τα 72,8 εκατομμύρια μονάδες με συνολικά έσοδα αξίας 14 δις δολάρια. Χωρίς ωστόσο να σχολιάζει αν θα δούμε αλλαγές στις εταιρείες που προτιμούν οι καταναλωτές και αν η Apple θα καταφέρει να μείνει στην κορυφή.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Apple Kotsovolos

Οι Apple Masters Plus στα καταστήματα Κωτσόβολος

Οι 24 εξειδικευμένοι Apple Masters Plus θα βρίσκονται σε 18 καταστήματα του δικτύου Κωτσόβολος και θα φέρουν τη διακριτική σήμανση με pin της Apple.

Business Facebook

To Facebook αρνείται την πρόσληψη σε μαύρους υποψηφίους

Την άρνησή του Facebook να προσλάβει μαύρους υποψήφιους κατέδειξε πρόσφατο δημοσίευμα, λόγω “πολιτισμικής διαφοροποίησης”.

Business Bitcoin China

Η εξόρυξη Bitcoin στην Κίνα μπορεί να έχει επιπτώσεις στο περιβάλλον

Η Κίνα είναι το… βασίλειο του Bitcoin mining, αλλά αυτό μπορεί να απομακρύνει τη χώρα από τους περιβαλλοντικούς της στόχους.

Business Sony

Η Sony κυριαρχεί στους αισθητήρες κάμερας για smartphones

Η ζήτηση για αισθητήρες καμερών για τα smartphones είναι μεγάλη και η Sony φαίνεται πως επωφελείται από αυτό.