Νέο παγκόσμιο ρεκόρ πωλήσεων σημειώθηκε την ημέρα του Black Friday στην Αμερική, την οποία σημειώθηκαν κέρδη που αγγίζουν τα 7.4 δισεκατομμύρια δολάρια εκ των οποίων τα $2.9 δις αναφέρονται στις πωλήσεις smartphone. Σύμφωνα με μία αναφορά της Adobe, οι καταναλωτές ξόδεψαν την Μαύρη Παρασκευή $7.4 δις για αγορές από το internet για υπολογιστές, tablet και smartphone ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε και μία αύξηση κατά $1.2 δις σε σχέση με την ίδια μέρα του 2018.
Δημοφιλή παιχνίδια ήταν αυτά με θεματικό το Frozen 2, L.O.L Surprise και Paw Patrol, ενώ ανάμεσα στα καλύτερα βιντεοπαιχνίδια βρέθηκε το FIFA 20, Madden 20 καθώς και μία δημοφιλής κονσόλα το Nintendo Switch. Υψηλές πωλήσεις είχαν και τεχνολογικά προϊόντα όπως τα iMac, Airpods αλλά και οι τηλεοράσεις της Samsung.
Πληροφορίες της Adobe υποστηρίζουν ότι κατά μέσο όρο η κάθε παραγγελία την Black Friday είχε κόστος $168 και οι πωλήσεις των smartphone ανέβηκαν κατά 21% σε σχέση με πέρυσι. Όπως είναι αναμενόμενο, τα μεγάλα τεχνολογικά καταστήματα σημειώνουν μεγαλύτερες πωλήσεις σε σχέση με τα μικρότερα. Πιο συγκεκριμένα τα καταστήματα αυτά είχαν 66% περισσότερες πωλήσεις smartphone και σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 62% έναντι του 27% των μικρότερων καταστημάτων.
Αυτό φυσικά συμβαίνει γιατί τα μεγάλα καταστήματα έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν στους καταναλωτές μία μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων ενώ ταυτόχρονα μπορούν να κάνουν καλύτερες προσφορές. Επιπλέον, τα μεγάλα καταστήματα συνήθως παρέχουν περισσότερους τρόπους αποστολής.
Όσον αφορά την Cyber Monday οι πωλήσεις εκείνη την ημέρα αναμένεται να φτάσουν τα $9.4 δις.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η αναφορά προέρχεται από την Adobe Analytics και την Adobe Experience Cloud οι οποίες χρησιμοποιούν μόνο ανώνυμες πληροφορίες και δεδομένα και αποτελεί από τις πιο ολοκληρομένες αναφορές αφού λαμβάνει δεδομένα από περισσότερες από 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε περισσότερους από 4500 λιανοπωλητές και 55 εκατομμύρια Stock Keeping Unit (SKU). Η Adobe Analytics, μετρά τις ηλεκτρονικές αγορές 80 από εκ των 100 μεγάλων λιανοπωλητών της Αμερικής. Επιπλέον, η ανάλυση προϊόντων βασίζεται σε περισσότερες από 6 εκατομμυρια παραγγελίες ημερησίως μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου. Την έρευνα αυτή συνοδεύουν και πληροφίες από μία δημοσκόπηση στην οποία συμμετείχαν 1100 Αμερικανοί καταναλωτές και μία ανάλυση με 12 εκατομμύρια κοινωνικές αναφορές μεταξύ 1 Αυγούστου και 11 Οκτωβρίου.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ