Η σημασία του μάρκετινγκ επιχειρήσεων στα κοινωνικά δίκτυα

Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει προσφέρει στους καταναλωτές καλύτερες και φθηνότερες υπηρεσίες και προϊόντα. Απο την άλλη πλευρά έχει προσφέρει στις εταιρείες νέες ευκαιρίες και νέα πιο αποτελεσματικά κανάλια για να έρθουν πιο κοντά με τους πελάτες τους.

Η τελευταία εξέλιξη στον τομέα του μάρκετινγκ έχει αναδείξει την αλληλεπίδραση εταιρειών και καταναλωτών σε σημαντικό κομμάτι στις προσπάθειες των επιχειρήσεων στο κομμάτι του μάρκετινγκ. Με κάθε τεχνολογική ή άλλη αλλαγή μεταβάλλεται και αυτό και ο τρόπος που οι επιχειρήσεις προσπαθούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους.

, Η σημασία του μάρκετινγκ επιχειρήσεων στα κοινωνικά δίκτυα

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό κόσμο οι επιχειρήσεις πρέπει να επιλέξουν σωστά τις σωστές πρακτικές και την σωστή ομάδα η οποία θα καθοδηγήσει τις προσπάθειες συνολικά της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα.

Εδώ συμπεριλαμβάνονται τα blogs τα κοινωνικά δίκτυα και τα forums.Ένα άλλο σημείο στο οποίο πρέπει να αναφερθούμε είναι το χαμηλό κόστος σε σχέση με άλλους παραδοσιακούς τρόπους προσέγγισης και μάλιστα με πολύ καλά αποτελέσματα στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν καταλάβει το πόσο σημαντικό είναι να δυναμώσουν τις προσπάθειες τους στο μάρκετινγκ που αφορά στα κοινωνικά δίκτυα και για αυτό συνεχώς αυξάνονται και τα σχετικά διαθέσιμα χρηματικά ποσά για τον σκοπό αυτό.

Οι καταναλωτές έχουν σταματήσει να ανταποκρίνονται τόσο καλά σε άλλες μορφές προσέγγισης από τις επιχειρήσεις όπως το email μάρκετινγκ και οι διαφημίσεις με banners και κείμενο.
Οπότε από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε εύκολα ότι έχει μεγάλη σημασία η ενδυνάμωση των προσπαθειών μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι τώρα μπορούν να προσεγγίσουν ανθρώπους που παλιότερα δεν μπορούσαν και μπορούν να δημιουργήσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές τους.

Στο επόμενο άρθρο μας θα ασχοληθούμε με τα κύρια βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει μία επιχείρηση ώστε να αναπτύξει και να εκτελέσει σωστά τα απαιτούμενα βήματα για μία σωστή στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business LG

LG: Λειτουργικά κέρδη ύψους 2,9 δισ. δολάρια το 2022

Η LG ανακοίνωσε το σύνολο των ενοποιημένων εσόδων της για το 2022, ύψους 67,6 δισ. δολάρια, με λειτουργικά κέρδη, ύψους 2,9 δισ. δολάρια.

Business China Chip

ASML: Πρόοδος για τον περιορισμό των εξαγωγών προς την Κίνα

Η ΑSML, βασικός προμηθευτής των κατασκευαστών τσιπ αναφέρθηκε στην πρόοδο προς μια συμφωνία μεταξύ πολλών κυβερνήσεων για τους νέους περιορισμούς στις εξαγωγές εξοπλισμού κατασκευής ημιαγωγών στην Κίνα.

Business Chip

Ιαπωνία και Ολλανδία συντάσσονται με τις ΗΠΑ για τον περιορισμό εξαγωγών chip στην Κίνα

Η Ιαπωνία και η Ολλανδία συντάσσονται με τις Ηνωμένες Πολιτείες στην επιβολή απαγορεύσεων εξαγωγής chip στην Κίνα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Business Intel

Intel: Μείωση των εσόδων κατά 32% το δ’ τρίμηνο του 2022

Μείωση των εσόδων της κατά 32% στα 14 δισ. δολάρια ανακοίνωσε για το δ’ τρίμηνο 2022 η Intel, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για έσοδα ύψους 14,46 δισ. δολάρια.