H αγορά smartwatch σημείωσε αύξηση 13% στις αποστολές το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022, σύμφωνα με την Counterpoint Research.
Αναλύοντας την αγορά φορητών συσκευών παγκοσμίως, διαπίστωσε ότι η Apple, η Samsung και η Xiaomi κατέγραψαν αύξηση σε ετήσια βάση, παρά την τριμηνιαία πτώση 24%.
Ο Associate Director Sujeong Lim δήλωσε ότι το brand loyalty είναι ο κύριος παράγοντας επιτυχίας της Apple. Ο τεχνολογικός γίγαντας αύξησε το συνολικό του μερίδιο, καθώς και τις αποστολές του σε ετήσια βάση κατά 14%. Οι χρήστες στις μεγάλες αγορές είναι επιφυλακτικοί σχετικά με την έλλειψη GMS επομένως στρέφονται στις εταιρείες που θεωρούν πιο αξιόπιστες.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι περισσότερες βασικές περιφέρειες αυξήθηκαν ως προς τις συνολικές αποστολές, με μόνο την Ευρώπη να παραμένει σταθερή.
Κατά τα άλλα, οι βασικές λήψεις από την έκθεση είναι ότι η Garmin ήταν ο ηγέτης στην κατηγορία premium για φορητές συσκευές άνω των 500 $.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ