Facebook: Ανακοίνωσε το Libra, ένα κρυπτονόμισμα που δημιούργησε με 27 ακόμη εταιρείες

Πριν μία εβδομάδα είχαμε αναφερθεί στο κρυπτονόμισμα της Facebook. Τότε δημοσιεύθηκαν αναφορές που ήθελαν την εταιρεία να κυκλοφορεί εντός του μηνός το δικό της κρυπτονόμισμα και τελικά σήμερα ανακοίνωσε το Libra.

Η πλατφόρμα κρυπτονομίσματος της Facebook ονομάζεται Calibra και χρησιμοποιεί ένα νέο κρυπτονόμισμα που λέγεται Libra. Το cryptocurrency της Facebook θα διέπεται από ένα μη κερδοσκοπικό ίδρυμα το οποίο εδρεύει στη Γενεύη της Ελβετίας και ακούει στο όνομα Libra Association.

Το Libra Association ιδρύθηκε από 28 εταιρείες, μία εκ των οποίων είναι και η Facebook. Ο βασικός σκοπός του ιδρύματος είναι η διαχείριση και η ανάπτυξη του Libra, το οποίο οι εταιρείες θέλουν να εδραιώσουν ως ένα παγκόσμιο νόμισμα χτισμένο σε blockchain (το Libra Blockchain) και θα υποστηρίζεται από ένα μεγάλο απόθεμα περιουσιακών στοιχείων των εταιρειών, το Reserve Libra.

Προς το παρόν το Libra είναι περιορισμένο στη Facebook και όταν όλα είναι έτοιμα το ίδρυμα θα δώσει στο κοινό πρόσβαση σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες οι οποίες δεν απαιτούν τη χρήση τραπεζικού λογαριασμού. Σύμφωνα με το ίδρυμα αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την απελευθέρωση δισεκατομμυρίων.

Παρόλο που η Facebook έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του Libra Blockchain και του Libra Association, η τελική αρχή λήψης αποφάσεων θα είναι η ίδια η ένωση των εταιρειών. Όλα τα ιδρυτικά μέλη θα έχουν τις ίδιες ακριβώς δεσμεύσεις, προνόμια και οικονομικές υποχρεώσεις. Η συλλογική διαχείριση του Libra θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μέσο εφησυχασμού για όσους ενδεχομένως φοβούνται να εμπιστευτούν τα λεφτά τους στη Facebook.

Ωστόσο, η Facebook θα διατειρεί τον έλεγχο και της Calibra (ως θυγατρική της εταιρεία) και σχεδιάζει να προσφέρει στους χρήστες των Messenger και WhatsApp ψηφιακό πορτοφόλι, το οποίο θα γίνει ανεξάρτητη εφαρμογή το 2020.

Τα σχέδια του Libra Association για τους πρώτους μήνες της πλατφόρμας και του Libra αφορούν την προσέλκυση νέων μελών και την πρόσληψη feedback από όλους τους εμπλεκόμενους με την Calibra και το κρυπτονόμισμα.

Ο αρχικός στόχος του Libra Association είναι να φτάσει τα 100 μέλη και να διαθέσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα το Libra Blockchain σε όλους, καταναλωτές, προγραμματιστές και επιχειρήσεις.

Αν και το ίδρυμα είναι μη κερδοσκοπικό, ο επικεφαλής της Calibra, David Marcus, δήλωσε ότι οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να αναπτύξουν υπηρεσίες πάνω από το δίκτυο του Libra.

Όσον αφορά τη Facebook, ο βασικό της ρόλος είναι να καταφέρει να αποκαταστήσει την εικόνα του και να κάνει και πάλι το κοινό να την εμπιστευθεί. Το μεγαλύτερο στοίχημα που καλείται να κερδίσει η Facebook είναι να πείσει τους χρήστες ότι οι ευαίσθητες πληροφορίες που θα διακινούνται στο δικτύου του Libra θα είναι απόλυτα ασφαλής.

Τα ιδρυτικά μέλη του Libra Association είναι τα παρακάτω:

  • Anchorage
  • Andreessen Horowitz
  • Bison Trails
  • Booking Holdings
  • Breakthrough Initiatives
  • Coinbase Inc.
  • Creative Destruction Lab
  • eBay
  • Facebook/Calibra
  • Farfetch
  • Iliad
  • Kiva
  • Lyft
  • Mastercard
  • Mercado Pago
  • Mercy Corps
  • PayPal
  • PayU (Naspers’ fintech arm)
  • Ribbit Capital
  • Spotify AB
  • Stripe
  • Thrive Capital
  • Uber Technologies Inc.
  • Union Square Ventures
  • Visa
  • Vodafone Group
  • Women’s World Banking
  • Xapo Holdings Limited

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Cisco

Cisco Digital Talks: Διάλλογοι στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων

Σκοπός μας είναι η προώθηση νέων ιδεών, καινοτόμων προσεγγίσεων, και η ανάπτυξη του διαλόγου σε θέματα που αφορούν: την τεχνολογία, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Business Intel Google 5G

Intel και Google συνεργάζονται για την ταχεία επέκταση του 5G

H Intel και η Google έρχονται σε συνεργασία με σκοπό τους την όσο το δυνατόν πιο γρήγορη ανάπτυξη του 5G.

Business GERMANOS

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με τον πελάτη στο επίκεντρο

Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Business featured

Βιντεοκάμερες: Η ιστορία τους

Η ιστορία της βιντεοκάμερας ξεκινάει πριν από σχεδόν 100 χρόνια, τη δεκαετία του 1910 όταν υπήρξε η ανάγκη για μια συσκευή η οποία θα είχε τη δυνατότητα λήψης κινούμενης εικόνας.