Τι είναι το Facebook Blueprint;

πρόγραμμα Facebook Blueprint, Τι είναι το Facebook Blueprint;

Ξεκινώντας τη χρήση εργαλείων διαφήμισης του Facebook είναι ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη επιχειρήσεων, αλλά για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Προκειμένου το Facebook να βοηθήσει εκατομμύρια εταιρίες σε όλο τον κόσμο να διαχειριστούν καλύτερα τη διαδικασία αυτή, δημιουργήθηκε το πρόγραμμα Facebook Blueprint.

Το Blueprint παρέχει εκπαίδευση με τρεις βασικούς τρόπους

Blueprint eLearning: Τα μαθήματα, που μπορεί κάποιος να τα παρακολουθήσει μέσα σε μόλις 15 λεπτά, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων – από το «Καλωσόρισμα στο Mάρκετινγκ μέσα στο Facebook» και το «Πώς να Δημιουργήσεις μια Σελίδα στο Facebook», στο «Πώς να Κατανοήσεις τον Επιμερισμό Multi-Touch» και το «Πώς να Χρησιμοποιείς το Facebook Pixel για τη μέτρηση, βελτιστοποίηση και δημιουργία κοινών-στόχων για καμπάνιες» . Τα μαθήματα απευθύνονται σε κάθε επίπεδο δεξιοτήτων.

Blueprint Live: Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μόνο με πρόσκληση, για πελάτες και διαφημιστικές εταιρείες που διδάσκει στρατηγική εφαρμογή του Μάρκετινγκ στο Facebook και το Instagram.

Πιστοποίηση Blueprint: Ένα σύνολο επαγγελματικών πιστοποιήσεων προχωρημένου επιπέδου, που λαμβάνονται με τη διεξαγωγή εξετάσεων υπο-επιτήρηση, που παρέχουν την τεχνογνωσία για τη χρήση της πλατφόρμας του Facebook.

Η μόνη απαίτηση για να μπορέσει κάποιος να χρησιμοποιήσει το Blueprint είναι να έχει έναν λογαριασμό στο Facebook. Λόγω της ανοικτής της πρόσβασης, οι χρήστες του Blueprint ξεπερνούν τα 1,5 εκατ. παγκοσμίως (σε περισσότερες από 150 χώρες), οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει πάνω από 3,5 εκατ. μαθήματα e-learning.

Εκτός από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, διαφημιστικές εταιρείες εντάσσονται σε προγράμματα Blueprint για να ανταποκριθούν στις επαγγελματικές προκλήσεις τους, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί εκπαιδεύουν εθελοντές για να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν με τον βέλτιστο τρόπο την πλατφόρμα Blueprint για την ανεύρεση πόρων, ενώ εταιρείες και διαφημιζόμενοι με ειδίκευση στα ψηφιακά μέσα λαμβάνουν πιστοποιήσεις μέσω του Blueprint για να αποδείξουν τις γνώσεις τους στο Facebook.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την πλατφόρμα Blueprint στον Facebook, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: facebook.com/blueprint.

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Instagram Meta

Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.

Business Facebook Instagram Meta

H Meta επενδύει στην Ελλάδα – Δημιουργεί κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα

Η μητρική εταιρία του Facebook, η Meta αναμένεται να δημιουργήσει ένα κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα, με 35 νέους επιστήμονες.

Internet Facebook Instagram Meta

Meta: Συζητήσεις για απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρώπη

Υψηλόβαθμα στελέχη της Meta φέρονται να συζητούν την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους Financial Times.

Business Facebook Meta

Facebook: Μειώνει τα μπόνους και αυξάνει τις αξιολογήσεις των εργαζόμενων

Η Meta και πιο συγκεκριμένα η Facebook αναμένεται να πραγματοποιεί αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού δύο φορές το χρόνο, ενώ θα μειώσει κατακόρυφα τα μπόνους των εργαζομένων.