Το φινλαδικό συμβούλιο ενημέρωσης για το AIDS ετοίμασε μια διαφημιστική καμπάνια εμπνευσμένη από το Facebook Places με σκοπό την ενημέρωση και ενθάρρυνση των κατοίκων της Φινλανδίας να χρησιμοποιούν προφυλακτικό. Παρακάτω δείτε πόσοι έχουν κάνει “check-in” στους δύο πρωταγωνιστές της διαφήμισης και πείτε μας τη γνώμη σας.
Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας.
Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.
Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.
Υψηλόβαθμα στελέχη της Meta φέρονται να συζητούν την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους Financial Times.
Η Meta και πιο συγκεκριμένα η Facebook αναμένεται να πραγματοποιεί αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού δύο φορές το χρόνο, ενώ θα μειώσει κατακόρυφα τα μπόνους των εργαζομένων.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ