Διαφήμιση για το AIDS εμπνευσμένη από το Facebok Places

Το φινλαδικό συμβούλιο ενημέρωσης για το AIDS ετοίμασε μια διαφημιστική καμπάνια εμπνευσμένη από το Facebook Places με σκοπό την ενημέρωση και ενθάρρυνση των κατοίκων της Φινλανδίας να χρησιμοποιούν προφυλακτικό. Παρακάτω δείτε πόσοι έχουν κάνει “check-in” στους δύο πρωταγωνιστές της διαφήμισης και πείτε μας τη γνώμη σας.

, Διαφήμιση για το AIDS εμπνευσμένη από το Facebok Places

, Διαφήμιση για το AIDS εμπνευσμένη από το Facebok Places

Πηγή

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Instagram Meta

Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.

Business Facebook Instagram Meta

H Meta επενδύει στην Ελλάδα – Δημιουργεί κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα

Η μητρική εταιρία του Facebook, η Meta αναμένεται να δημιουργήσει ένα κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα, με 35 νέους επιστήμονες.

Internet Facebook Instagram Meta

Meta: Συζητήσεις για απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρώπη

Υψηλόβαθμα στελέχη της Meta φέρονται να συζητούν την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους Financial Times.

Business Facebook Meta

Facebook: Μειώνει τα μπόνους και αυξάνει τις αξιολογήσεις των εργαζόμενων

Η Meta και πιο συγκεκριμένα η Facebook αναμένεται να πραγματοποιεί αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού δύο φορές το χρόνο, ενώ θα μειώσει κατακόρυφα τα μπόνους των εργαζομένων.