Αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, Ελλάδα 2ο τρίμηνο 2013

Η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 371,6 εκατομμύρια ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 7,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2012. Η πολιτική αβεβαιότητα φαίνεται να επηρέασε σε μικρό βαθμό τις επιχειρηματικές προσδοκίες και περισσότερο την καταναλωτική εμπιστοσύνη.

GfK Temax Ελλάδα 2013, Αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, Ελλάδα 2ο τρίμηνο 2013

Τηλεπικοινωνίες: Σημάδια ωρίμανσης
Ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών μειώθηκε κατά 13,1% στο 2ο τρίμηνο 2013 καταλήγοντας να φθάσει σε αξία τα 103,3 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή λίγο καλύτερα από το 1ο τρίμηνο. Τα smartphones και τα ακουστικά παρέμειναν συγκριτικά σε σταθερά επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά τα smartphones επηρεάστηκαν από την τάση των καταναλωτών να αγοράζουν πολύ οικονομικότερα μοντέλα. Χαρακτηριστικά όπως NFC, dual sim συνεχίσουν να παρουσιάζουν ανοδική πορεία μέσα στην κατηγορία.

Προϊόντα Τεχνολογίας: Θετικά σημάδια
Ο τομέας των Προϊόντων Τεχνολογίας παρουσίασε μια σημαντική αύξηση της τάξης του 11,2% κατά το 2ο τρίμηνο του 2013, φθάνοντας σε αξία τα 75,6 εκατομμύρια ευρώ. Ο κύριος λόγος για αυτή τη θετική εξέλιξη είναι η αύξηση των πωλήσεων των Media Tablets κατά 300%. Η εισαγωγή νέων οικονομικότερων μοντέλων σε συνδυασμό με τη μείωση των τιμών σε κάποια ακριβότερα μοντέλα οδήγησε σε αυτή την θεαματική αύξηση των πωλήσεων.

Φωτογραφικά Είδη: Σημάδια βελτίωσης συνολικά
Ο τομέας των Φωτογραφικών Ειδών έφθασε σε αξία 9,9 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας μια μικρή μείωση της τάξης του 1,9%. Οι φωτογραφικές μηχανές συνέχισαν την ανοδική τους πορεία κλείνοντας για το 2ο τρίμηνο με θετικό πρόσημο μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα. Σε αυτό συνέβαλαν τόσο η αυξημένη ζήτηση για μηχανές compact με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά όσο και η «ξέφρενη» πορεία των μηχανών με αποσπώμενους φακούς τύπου SLR και mirroless οι οποίοι αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας του καταναλωτή.

Αποτελέσματα της GfK TEMAX Ελλάδα για το 2ο τρίμηνο του 2013
Πηγή: www.gfktemax.com

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Ηλίας

Είναι που δεν έχουμε λεφτά…

Μιχαλης

Σωστα Ηλια αν παιρνεις 700 ευρω και εχεις νοικι ρευμα νερο οικογενεια τι θελουν να σου μεινει κιολας για να αγορασεις;Ας ερθουν με το καλο τα χριστουγεννα να παρουμε κανα δωρο και μπορει να ψωνισουμε κατι.(μιλαω παντα για μενα γιατι για τους αλλους δεν γνωριζω σε τι οικονομικη θεση ειναι)………………..

γιωργος

”Χαρακτηριστικά όπως NFC, dual sim συνεχίσουν να παρουσιάζουν ανοδική πορεία μέσα στην κατηγορία”

φαντασου να ερχονταν κ καλα dual sim στην ελλαδα…

Konstantinos

Δε θα μιλήσω για μένα γιατί είμαι άνεργος και με ταϊζουν άλλοι. αλλά φίλε ηλία νομίζω πως τα ισοπεδώνεις όλα. Ξέρω κόσμο που δεν βγαίνει για να αγοράσει τα ακριβά ρούχα που έπαιρνε παλιά, άλλος για να βγει να τα σπάσει στα μπουζούκια, άλλος για να πάει διακοπές.

η κρίση είναι ακόμα δυνατή και οι εταιρίες βγάζουν highend μοντέλα. αλλά είναι επιλογή του κάθε ενός πόσο θα αγοράσει και με τι τίμημα στη ζωή του

εγώ προσωπικά με ένα lumia 620 και 180 ευρώ χόρτασα για 2 χρόνια (παλαιός χρήστης razr)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Android Smartphones featured GfK

Αύξηση 10% της μέσης τιμής πώλησης των smartphone το 2017

10% αυξήθηκε η μέση τιμή πώλησης των smartphone παγκοσμίως το 2017 σύμφωνα με έκθεση της GfK. Βάση στοιχείων από 75 αγορές ο μέσος όρος της τιμής πώλησης των smartphone παγκοσμίως παρουσίασε αύξηση 10% και άγγιξε τα 363 δολάρια (295 ευρώ).

News GfK

Έκθεση GfK: Πως χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στα καταστήματα λιανικής

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κινητά μας τα χρησιμοποιούμε πολύ συχνά όταν πρόκειται να ψωνίσουμε online. Η εισβολή τους όμως σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει το πως φέρονται οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν σε κανονικά καταστήματα. Η GfK πραγματοποίησε μια έρευνα σε χρήστες κινητών από 23 χώρες για […]

Business GfK

Q4 2014: Η ελληνική αγορά τεχνολογίας συνεχίζει την θετική της πορεία

Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 567 εκ. ευρώ για το 4ο τρίμηνο (Q4) του 2014, αυξημένη κατά 10,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο Q4 του 2013. Η ελληνική αγορά για το Q4 του 2014 συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική άνοδο, με τέσσερις από τους επτά τομείς να έχουν θετική παρουσία, δύο από τους […]

Smartphones GfK Smartphones

Πόσα smartphones και tablets θα πωληθούν το 2013 και το 2014;

Βρισκόμαστε στη Σαρδηνία και παρακολουθούμε το συνέδριο IFA Global Press Conference 2013, προπομπό της ετήσιας έκθεσης IFA 2013 που φέτος θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο 6 με 11 Σεπτεμβρίου (το Techblog θα είναι εκεί). Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις όπως πάντα ήταν αυτή του Jurgen Boyny, Global Director Consumer Electronics της GfK.