Google: 3 δισ. στην Apple για να μείνει η default μηχανή αναζήτησης στο iOS

goole ios

Στην αναφορά της προς τους επενδυτές, η Bernstein, επισημαίνει ότι η Google θα καταλήξει φέτος να πληρώσει το ποσό των 3 δισ. δολαρίων περίπου στην Apple, προκειμένου να παραμείνει η default μηχανή αναζήτησης σε iPhone και iPad.

Το ποσό είναι το τριπλάσιο από αυτό που είχε πληρώσει η Google στην Apple για να πάρει τα ίδια δικαιώματα πριν από τρία χρόνια.

Αναλυτής της Bernstein, θεωρεί πως με το να ζητά ένα τόσο μεγάλο ποσό από την Google, η Apple μπορεί να την αναγκάσει να αποχωρήσει. Αυτή τη στιγμή οι χρήστες του iOS μπορούν να αλλάξουν την default μηχανή αναζήτησης κάνοντας κλικ στο Safari κάτω από την επιλογή των Settings. Όμως, αν δεν κλείσει η συμφωνία με την Apple, αυτό μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις για την Google καθώς σχεδόν το 50% των εσόδων της από το mobile search, έρχονται από iOS συσκευές.

“Τα έγγραφα δείχνουν ότι η Google πλήρωσε στην Apple 1 δισ. δολάρια το 2014 και εκτιμούμε ότι οι συνολικές πληρωμές της Google στην Apple θα φτάσουν για το οικονομικό έτος του 2017, στα 3 δισ. δολάρια. Δεδομένου ότι οι πληρωμές της Google είναι σχεδόν μόνο κέρδη για την Apple, μόνο οι πληρωμές αυτές μπορεί να αντιστοιχούν στο 5% των συνολικών λειτουργικών της κερδών φέτος”, αναφέρει η Bernstein.

Η Google είναι από την πρώτη μέρα η default μηχανή αναζήτησης στα iPhone. Άλλες υπηρεσίες της όπως YouTube και Google Maps κατάφεραν να παραμείνουν στην home page των iPhone και iPad έως το iOS 6.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
10 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Στεφανος

3δις ή 30?

Don mitso mou

“σχεδόν το 50% των εσόδων της από το mobile search, έρχονται από iOS συσκευές.”

Όλα αυτά από περίπου 18% market share στα κινητά και περίπου 40% σε τάμπλετς. Ο o Cook καλά το έλεγε πως τα λεφτά είναι στα services, απλά έχουν από πάνω και υπερκέρδη στα κινητά. Οι υπόλοιποι δεν βγάζουν κέρδος στα κινητά, και όλοι μαζί μοιράζονται τη μισή πίτα

Topdim

Χαζομάρα της, ποιος χρησιμοποιεί το Safari έλεος. Μην θυμηθώ το Apple Maps 😅😅
Η Apple έπρεπε να πληρώνει την Google κανονικά.
Ρε συ Google άσε τους χωρίς YouTube, Maps, Chrome, Google search να δούμε τι θα κάνουν 😅😅😅

KnightRider

Ελεος ρε Google πας και δίνεις λεφτα στους κλέφτες – ισα ισα η Apple θα ειχε πρόβλημα αν εβγαζε την αρχικη σελιδα google

James

Πατάνε αβέρτα διαφημίσεις οι χρήστες iOS προφανώς.

Chris_BMW

@James

Τσακάλι μου εσυ !!! Βρήκες το λόγο !!
Οι κάτοχοι iOS συσκευών ( πρόβατα ,χαζοί με λεφτά του μπαμπά προπάντων κ άσχετοι απο τεχνολογία ) “πατάνε αβέρτα διαφημίσεις “!!
Στείλτε σε παρακαλώ ένα mail σε αυτούς :

https://www.google.gr/amp/s/amp.businessinsider.com/google-paid-apple-3-billion-remain-iphone-default-search-engine-analyst-estimate-2017-8

Τους δήθεν αναλυτές να τους πεις το λόγο να μην ψάχνουν άδικα εις βάθος τους λόγους ….

Υ.Γ Χρονια πολλα σε εσένα κ σε όλο το σάιτ

Darth

@KnightRider κυρια πηγη εισοδον της google ειναι σιλλογη και χριση προσωπικών δεδομενον δεν την νοιαζει απο που ειναι κλπ αρκει να ειναι ετσι καλα κανει δεν δινει στους κλεφτες αλλα κερδιζει εδαφος καθος θα εχε στο τσεπακι και τα δεδομενα απο το Ios

giannis

@Knightrider δεν έχεις ποιάσει ποτέ στην ζωή σου iphone τελικά. Δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί ο Safari.

James

@Chris_BMW αν κρίνω από το πώς τσιμπάτε μερικοί με το που γράψουμε καμία μ@λ@κιούλ@ για να περάσει η ώρα, μάλλον το αβερτα ήταν αρκετά επιεικές.

Χρόνια πολλά και σε σένα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.