Google: Πουλάει την εταιρεία δορυφορικής απεικόνισης Terra Bella

Η Terra Bella, μια εταιρεία δορυφορικής απεικόνισης που απέκτησε η Google πριν 2 χρόνια για 500 εκατομμύρια δολάρια, θα εξαγοραστεί από την startup εταιρεία Planet Labs. Σύμφωνα με την συμφωνία, η Planet Labs θα αποκτήσει την εταιρεία και τους δορυφόρους της Terra Bella, ενώ η Google θα διατηρήσει το δικαίωμα χρήσης των χαρτών για τα προϊόντα της.

Παρόλο που δεν ανακοινώθηκαν οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας, μια πηγή αναφέρει ότι η Planet Labs πλήρωσε λιγότερα από τα 500 εκατομμύρια δολάρια που είχε δώσει η Google, με την τιμή να κυμαίνεται πάνω από το όριο των 300 εκατομμυρίων. Επιπλέον, η Google θα είναι πλέον μεγαλομέτοχος της Planet Labs.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πρόσφατη προσπάθεια της μητρικής εταιρείας της Google, Alphabet, για τη διαχείριση των δαπανών σε όλη την οργάνωση. Κατά το παρελθόν, η Alphabet είχε ακυρώσει σχέδια για την χρήση solar-powered drones για την διάδοση του internet, σταμάτησε την επέκταση της υπηρεσίας internet Google Fiber και επιβράδυνε την ανάπτυξη της υπηρεσίας παράδοσης προϊόντων με drones. Επιπλέον, υπό την διεύθυνση της Alphabet έχουν αποχωρήσει αρκετά διευθυντικά στελέχη.

Google-LEO-satellites-570

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.