Google Travel Forum, Αθήνα 2 Φεβρουαρίου 2012, Τα πρακτικά

1

Στο πλαίσιο της ψηφιακής εποχής και της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στον επιχειρηματικό τομέα, η Google Ελλάδας υλοποίησε στις 2 Φεβρουαρίου, στο Αθηνών Αρένα, την πρώτη ενημερωτική ημερίδα σχετικά με τον τουρισμό, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, του ΕΟΤ και του ΣΕΤΕ.

Google Travel Forum, Αθήνα 2 Φεβρουαρίου 2012, Τα πρακτικά

Στο πλαίσιο της ημερίδας παρουσιάστηκαν οι τέσσερις σύγχρονες τάσεις του internet: η αναζήτηση, η χρήση του video, τα social networks ως μέσα ανταλλαγής εμπειριών και πληροφοριών και η εύρεση πληροφορίας εν κινήσει, μέσω του κινητού. Επίσης, παρουσιάστηκαν τα πέντε στάδια του Travel: όλοι οι ταξιδιώτες ονειρεύονται, ψάχνουν, προγραμματίζουν, ταξιδεύουν και μετά μοιράζονται την εμπειρία τους. Το διαδίκτυο όχι μόνο έχει αλλάξει τις συνήθειες των ταξιδιωτών αλλά διευκολύνει και τους επιχειρηματίες, αφού όλη η πληροφορία που χρειάζονται σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών βρίσκεται μπροστά στα μάτια τους με ένα μόνο κλικ.

Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία της Google σχετικά με το online και τον τουρισμό:
• Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν ένα πολύτιμο πλοηγό για την διαδικτυακή ταξιδιωτική έρευνα: 8 από τους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν διαδικτυακή πληροφόρηση ξεκινούν από μηχανές αναζήτησης για να βρουν σχετική πληροφόρηση
• Η εντατική χρήση των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης είναι εμφανής: 75% των ταξιδιωτών οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης, έκαναν 6 ή περισσότερες αναζητήσεις
• Υψηλή ανάκληση για διαδικτυακές διαφημίσεις που αφορούν σε όλο το φάσμα ενός ταξιδιού: 3 από τους 4 ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει έρευνα στο διαδίκτυο, θυμούνται να έχουν δει διαδικτυακές διαφημίσεις, διαφημίσεις display και διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης
• Η διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις display και τα ενημερωτικά emails είναι οι πλέον αποτελεσματικές όσον αφορά το κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις που αφορούν σε κρατήσεις
• Το διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κανάλι κρατήσεων υπηρεσιών τουρισμού μεταξύ των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου και ιδιαίτερα σημαντικό για αεροπορικές κρατήσεις και για κρατήσεις διαμονής
• Η τιμή και ο προορισμός είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία αποφάσεων για ένα ταξίδι. Οι καλές τιμές θεωρούνται κινητήριος δύναμη για τις online αγορές.

Τα έσοδα από τον online τουρισμό αγγίζουν το 1 τρισεκατομμύριο ετησίως και αυτό δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο!

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Spirus

Και επίσης (αναμενόμενα) πολύ ωραίο η ομιλία του Peter Economidεs!!!Δεν διαφοροποιήθηκε στο περιεχόμενο με αυτή της Θεσσαλονίκης αλλά και πάλι είναι αλλιώς να το βλέπεις απο το youtube κι αλλιώς ζωντανά!!

Πρέπει να έσκασε πολύ χρήμα η Google σήμερα για αυτή την εκδήλωση(φαγητα-ποτα-Σακης-Onirama-αναλώσιμα)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα