Η Mastercard βάζει τέλος στις αυτόματες χρεώσεις, μετά την λήξη των δωρεάν δοκιμών (UPDATED)

Mastercard, Η Mastercard βάζει τέλος στις αυτόματες χρεώσεις, μετά την λήξη των δωρεάν δοκιμών (UPDATED)
Όλοι έχουμε κάνει το λάθος να ξεκινήσουμε μια δωρεάν δοκιμή και να ξεχάσουμε την ακύρωσή της πριν ξεκινήσει η περίοδος χρέωσης. Τώρα, η MasterCard θα προστατεύσει τους πελάτες της από αυτό.
Η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα πολιτική που θα απαιτεί από τους επιχειρηματίες να λαμβάνουν εξουσιοδότηση από τους συνδρομητές πριν ξεκινήσουν με τις επαναλαμβανόμενες χρεώσεις συνδρομών. Θα απαιτεί επίσης από τις εταιρείες να παρέχουν μηνιαίες ενημερώσεις με τις εκάστοτε τιμές και σαφείς οδηγίες σχετικά με τους τρόπους ακύρωσης συνδρομής, εάν κάποιος το θελήσει.
Δείτε πώς θα λειτουργήσουν οι νέοι όροι προστασίας της MasterCard: Εγγραφείτε για δωρεάν δοκιμή και δώστε τον αριθμό της κάρτας MasterCard για τα στοιχεία πληρωμής σας. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η δωρεάν δοκιμή, η επιχείρηση θα σας ζητήσει να σας στείλει ένα κείμενο ή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ειδοποιεί ότι θα πρέπει να πληρώσετε για να συνεχίσετε την εγγραφή. Αυτό το μήνυμα πρέπει να περιλαμβάνει το κόστος συνδρομής, την ημερομηνία πληρωμής και το όνομα της εταιρίας με τρόπο πλήρως κατανοητό και σαφή, έτσι ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια με ποιον έχετε να κάνετε. Το μήνυμα θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει οδηγίες για το πώς να ακυρώσετε την συνδρομή σας σε περίπτωση που αποφασίσετε ότι δεν θέλετε να συνεχίσετε.
Ακόμη και αν επιλέξετε να δώσετε στην εταιρία την άδεια να σας χρεώσει ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία της, η εταιρεία πρέπει να σας παρέχει μηνιαίες αποδείξεις που να σας δείχνουν το μηνιαίο κόστος. Αυτό θα σας διευκολύνει να παρακολουθείτε τις αλλαγές των τιμών στη συνδρομή σας, έτσι ώστε να μην αιφνιδιάζεστε από απροσδόκητες αυξήσεις τιμών (βλέπε Netflix). Αυτές οι μηνιαίες αποδείξεις θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν έναν οδηγό για την ακύρωση της συνδρομής.
UPDATE: Με νέα της ανακοίνωση η Mastercard διευκρίνησε ότι η νέα της πολιτική που αφορά την προστασία των καταναλωτών σχετικά με τις μηνιαίες συνδρομές των πελατών της προς τρίτους θα αφορά μόνο φυσικά (υλικά) προϊόντα και όχι υπηρεσίες (πχ Netflix, Playstation Plus κ.α). Περισσότερα για αυτήν την διευκρίνηση από μεριάς της εταιρίας, μπορείτε να βρείτε εδώ.
Πηγή

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος Μι

Πολύ καλό μέτρο
Φαντάζομαι οτι θα σώσει πολύ κόσμο

Cozy

Δεν ισχύει για ψηφιακές υπηρεσίες! Βλέπε Netflix, iTunes κλπ.

vtag

Πότε ξεκινάει;

Παναγιώτης

Μόνο εγώ δεν το έπιασα; Δοκιμαστική περίοδο σε προιοντα φυσικα ( υλικά ); Eνα παραδειγμά τέτοιου;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Mastercard

Level Up with Mastercard: efood και Mastercard σε επιβραβεύουν για καλό σκοπό

Το να κερδίζεις μέσα από το efood πληρώνοντας με κάρτα Mastercard και παράλληλα να συμβάλλεις σε έναν καλό σκοπό, τότε η κίνησή σου αυτή έχει μεγάλη αξία.

Software Mastercard

Level up με τη Mastercard στο efood για να βγαίνεις κερδισμένος

efood και Mastercard συνεργάζονται με το πρόγραμμα “Level Up with Mastercard”, για κατόχους καρτών Mastercard με σκοπό τη συλλογή πόντων και διεκδίκηση δώρων.

Software

Έρχονται και στην Ελλάδα οι πληρωμές με ZEN

Η ZEN ανακοίνωσε το επίσημο λανσάρισμα της εταιρείας σε 31 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας συνεργασία με τη Mastercard.

Internet Mastercard

Mastercard: Η χρήση ανέπαφων πληρωμών είδε άνοδο 40% λόγω του κορονοϊού

Η Mastercard αναφέρει ότι παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 40% στις ανέπαφες πληρωμές, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020.