Πέμπτη
17/01/2019

Η Mastercard βάζει τέλος στις αυτόματες χρεώσεις, μετά την λήξη των δωρεάν δοκιμών (UPDATED)

mastercard 570px

Όλοι έχουμε κάνει το λάθος να ξεκινήσουμε μια δωρεάν δοκιμή και να ξεχάσουμε την ακύρωσή της πριν ξεκινήσει η περίοδος χρέωσης. Τώρα, η MasterCard θα προστατεύσει τους πελάτες της από αυτό.

Η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα πολιτική που θα απαιτεί από τους επιχειρηματίες να λαμβάνουν εξουσιοδότηση από τους συνδρομητές πριν ξεκινήσουν με τις επαναλαμβανόμενες χρεώσεις συνδρομών. Θα απαιτεί επίσης από τις εταιρείες να παρέχουν μηνιαίες ενημερώσεις με τις εκάστοτε τιμές και σαφείς οδηγίες σχετικά με τους τρόπους ακύρωσης συνδρομής, εάν κάποιος το θελήσει.

Δείτε πώς θα λειτουργήσουν οι νέοι όροι προστασίας της MasterCard: Εγγραφείτε για δωρεάν δοκιμή και δώστε τον αριθμό της κάρτας MasterCard για τα στοιχεία πληρωμής σας. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η δωρεάν δοκιμή, η επιχείρηση θα σας ζητήσει να σας στείλει ένα κείμενο ή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ειδοποιεί ότι θα πρέπει να πληρώσετε για να συνεχίσετε την εγγραφή. Αυτό το μήνυμα πρέπει να περιλαμβάνει το κόστος συνδρομής, την ημερομηνία πληρωμής και το όνομα της εταιρίας με τρόπο πλήρως κατανοητό και σαφή, έτσι ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια με ποιον έχετε να κάνετε. Το μήνυμα θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει οδηγίες για το πώς να ακυρώσετε την συνδρομή σας σε περίπτωση που αποφασίσετε ότι δεν θέλετε να συνεχίσετε.

Ακόμη και αν επιλέξετε να δώσετε στην εταιρία την άδεια να σας χρεώσει ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία της, η εταιρεία πρέπει να σας παρέχει μηνιαίες αποδείξεις που να σας δείχνουν το μηνιαίο κόστος. Αυτό θα σας διευκολύνει να παρακολουθείτε τις αλλαγές των τιμών στη συνδρομή σας, έτσι ώστε να μην αιφνιδιάζεστε από απροσδόκητες αυξήσεις τιμών (βλέπε Netflix). Αυτές οι μηνιαίες αποδείξεις θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν έναν οδηγό για την ακύρωση της συνδρομής.

UPDATE: Με νέα της ανακοίνωση η Mastercard διευκρίνησε ότι η νέα της πολιτική που αφορά την προστασία των καταναλωτών σχετικά με τις μηνιαίες συνδρομές των πελατών της προς τρίτους θα αφορά μόνο φυσικά (υλικά) προϊόντα και όχι υπηρεσίες (πχ Netflix, Playstation Plus κ.α). Περισσότερα για αυτήν την διευκρίνηση από μεριάς της εταιρίας, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πηγή

Μάθε για:

Συντάκτης: .

4 Σχόλια

  1. Ο/Η Γιώργος Μι λέει:

    Πολύ καλό μέτρο
    Φαντάζομαι οτι θα σώσει πολύ κόσμο

  2. Ο/Η Cozy λέει:

    Δεν ισχύει για ψηφιακές υπηρεσίες! Βλέπε Netflix, iTunes κλπ.

  3. Ο/Η vtag λέει:

    Πότε ξεκινάει;

  4. Ο/Η Παναγιώτης λέει:

    Μόνο εγώ δεν το έπιασα; Δοκιμαστική περίοδο σε προιοντα φυσικα ( υλικά ); Eνα παραδειγμά τέτοιου;

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.