HTC: Ανακοινώνει “something for U” στις 12 Ιανουαρίου

Μπορεί η CES 2017 να ανοίγει τις πύλες της αρχές Ιαουαρίου στο Las Vegas και τέλη Φεβρουαρίου να ακολουθεί η MWC της Βαρκελώνης, όμως η HTC θέλει να τραβήξει πάνω της όλα τα βλέμματα και οργανώνει δικό της ξεχωριστό event.

Η ίδια ξεκίνησε την αποστολή προσκλήσεων για τις 12 Ιανουαρίου, όπου θα κάνει την πρώτη ανακοίνωση της χρονιάς. Επάνω στην πρόσκληση γράφει “for U” ενώ στην δεξιά πλευρά, το logo της HTC έχει τοποθετηθεί κάθετα με το “C” να μετατρέπεται σε “U”. Η πρόσκληση είναι πράγματι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά δεν μας λέει τι θα ανακοινωθεί.

Πρόσφατα ακούστηκαν οι φήμες για το HTC X10, ένα μεσαίας κατηγορίας smartphone που αναμένεται τον Ιανουάριο. Ωστόσο, το ερώτημα είναι αν θα οργανώσει ολόκληρο event για ένα μόνο τέτοιο κινητό.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι μόνο υποθέσεις για άλλα προϊόντα όπως smartwatch ή κάτι που σχετίζεται με το VR. Όσον αφορά στο HTC 11, δεν αποκλείουμε τίποτα, αλλά δεδομένου του μικρού όγκου διαρροών, δεν αναμένουμε ανακοίνωση τον Ιανουάριο. Το HTC 10 είχε ανακοινωθεί Απρίλιο, επομένως το πιο πιθανό είναι να γίνει το ίδιο με το HTC 11.

htc u event
Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung

Ξεκίνησε το Samsung Innovation Campus: Upskilling Digitally

Ξεκίνησε το online δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τη Samsung Electronics Hellas και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Business

Πέθανε σε φυλακή της Ισπανίας ο θρύλος των AntiVirus, John McAfee

O John McAfee, το όνομα του οποίου υπάρχει σε ένα από τα πιο γνωστά προγράμματα AntiVirus, πέθανε φυλακισμένος στην Ισπανία.

Business Microsoft Apple

Microsoft: Ακολουθεί την Apple στις ΗΠΑ με αξία 2 τρισ. δολάρια

Microsoft και Apple ανήκουν πλέον αμφότερες στις εταιρείες τεχνολογίας με αξία πάνω από τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Business Google

Google: Εξετάζεται η τεχνολογία διαφημίσεων από την Ε.Ε.

Η Κομισιόν βάζει στο μικροσκόπιο το εάν η Google βάζει τον εαυτό της σε πλεονεκτική θέση στο θέμα των διαφημίσεων έναντι των ανταγωνιστών.