Η Huawei στοχεύει να εκθρονίσει την Samsung από την 1η θέση το συντομότερο

20

Είναι γνωστό ότι η Huawei δεν πρόκειται να επαναπαυτεί στη δεύτερη θέση, μετά το προσπέρασμα της Apple την περσινή χρονιά. Στην πραγματικότητα, τόσο ο CEO Richard Yu όσο και ο Walter Ji, Πρόεδρος του Ομίλου καταστημάτων Λιανικής στην Ευρώπη, καθώς και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη, κατέστησαν σαφές ότι η Huawei θέλει να εκθρονίσει την Samsung από την πρώτη θέση.

Τώρα έχουμε μια επιβεβαίωση και ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για αυτό, χάρη σε μια έκθεση της DigiTimes, επικαλούμενη πηγές από τον χώρο της αστικής βιομηχανίας. Η Huawei θέλει να κυριαρχήσει στην αγορά smartphone μέχρι το τέλος του 2019. Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι, αφού πέτυχε ρεκόρ πέρυσι υπερβαίνοντας τα 200 εκατομμύρια smartphones που αποστάλλησαν παγκοσμίως, ο στόχος για το 2019 είναι τα 250 εκατομμύρια τεμάχια. Για το 2020, η Huawei έχει ως στόχο τα 300 εκατομμύρια smartphones παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση.

Παρά την αντιμετώπιση πολλών εμποδίων σε όλο τον κόσμο, για την ανάπτυξη εθνικών υποδομών δικτύου 5G, η Huawei είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην Κίνα και την Ευρώπη ως ένας από τους βασικότερους προμηθευτές smartphone. Όντας μια συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρία τα τελευταία χρόνια, το ότι στρέφει το βλέμμα της στην πρώτη θέση, που κατέχει σήμερα η Samsung, αποτελεί ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο σχέδιο.

Πηγή

20
Σχόλια

avatar
20 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
13 Σχολιαστές
PetrosDimitrisdim14antonisGeorgeJohn Real Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
Mp
Επισκέπτης
Mp

Βγαζει οντως ωραια smartphone αλλα δεν αξιζει την πρωτη θεση μονο αντιγραφες κιριως apple μεχρι και το λιτουργικο της αλλα iphone βεβαια αυτο εμας δεν μας ενδιαφερει.θα επερνα δικο της smartphone μεχρι 200 250 ευρω οχι παραπανω για καποιο λογο δεν εμπιστευομαι κινεζια.

Sp
Επισκέπτης
Sp

Ναι αμέ, επειδή βγάζει ανά ένα μήνα και από ένα τηλέφωνο τις πλάκας,κ λέω τίς πλάκας γιατί εμένα ντατσουν με λαμπιόνια μου θυμίζουν,Η εταιρείες κολοσσοί σαν η Samsung έστρωσε δρόμους με κόπο και εγγύηση στους πελάτες γι’αυτό έφθασε να είναι πρώτη κ θα παραμείνει.

Apostolos
Επισκέπτης
Apostolos

Στα 1000 ευρώ δεν νομίζω

antonis
Επισκέπτης
antonis

@Sp οταν εγω ομως ειχα προβλημα με ελαττωματικη συσκευη samsung η ελληνικη αντιπροσωπεια και ο τεχνικος διευθυντης προσωπικα που ειχα επικοινωνια μαζι του με εγραψαν στα αρχ….. τους.Μιλαω συγκεκριμενα για το core 2 που αγορασα το 2015 απο τον παροχο μου και μεσα σε τρεις μηνες εκανε τα τρελα του κολουσε εκλεινε/ανοιγε μονο κτλ.Και φυσικα αφου αναγκαστηκα να το πεταξω αλλαξα μαρκα και ησυχασα.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SAMSUNG…..

Giannos
Επισκέπτης
Giannos

Το θέμα είναι να βγει πρώτη σε κέρδη. Γτ η απλ αν και Τρίτη σε πωλήσεις σε κέρδη είναι πρώτη. Προσωπικά αν ήμουν εταιρία κ 1000 κινητά να πουλούσα τον χρόνο αν έβγαζα περισσότερο από όλους τους άλλους θα ήμουν ικανοποιημένος

jo
Επισκέπτης
jo

@antonis για θυμισου μηπως το τηλεφωνο κουτρουβαλησε απο καμια σκαλα κ ραγισε πλακετα.ισως γιαυτο σε εγραψαν στα @@ τους

antonis
Επισκέπτης
antonis

@jo οχι φιλε μου ειμαι απολυτως βεβαιος……απλα πετυχα ελαττωματικη συσκευη και αυτοι οχι μονο δεν μου την αντικατεστησαν ως ωφειλαν αλλα “μαγειρεψαν” υγρασια στο εσωτερικο του για να με πεταξουν εκτος εγγυησης και μου ζητουσαν 140 ευρω για να μου το φτιαξουν ενω καινουριο τοτε κοστιζε 120 ευρω……υπαρχουν σχετκα εγγραφα για του λογου το αληθες……

VasilisN9
Επισκέπτης
VasilisN9

Δηλαδή θα βγάζει στο περισσότερα κέρδη από την Samsung δίνοντας τσάμπα συσκευές (χωρίς κέρδος); Ενδιαφέρον για το πώς θα το καταφέρει.

Alex
Επισκέπτης
Alex

@antonis +1 απο εμενα για κατι παρομοιο που αντιμετωπισα και εγω το 2017 με ενα Α5. Η ελληνικη αντιπροσωπεια απλα κοροιδευει σε τετοιες περιπτωσεις. Εχει εγγυηση και στην ουσια δεν εχεις. Ηταν η τελευταια φορα που ειχα παρει samsung και εννοειται οτι δεν προκειται να ξαναπαρω και ας την θεοποιουν εδω μεσα.

VasilisN9
Επισκέπτης
VasilisN9

Είχα και εγώ ένα Samsung και το πάτησε νταλίκα και οι ατιμοι δεν μου το αλλάξανε γιατί έπεσε σε τέτοια με νερό μετά. Προφανώς αν η μη πιστοποιημένη αδιάβροχη συσκευή αν έχει νερό δεν καλύπτεται. Από όλες τις εταιρείες όχι από την Samsung. Οπότε εσείς οι πονεμένοι την άλλη φορά δώστε λίγα παραπάνω λεφτά μην τσιγκουνευεστε και μετά σας φταίνε οι άλλοι ή πάρτε κανένα σάπιο κινεζικό με 100€. Υπάρχουν πολλά.

blats
Επισκέπτης
blats

Μόνο Samsung και ας βγάζουν χολή οι περισσοτεροι

antonis
Επισκέπτης
antonis

@VasilisN6 εννοειται οτι δεν ξαναπαιρνω samsung σαν κατι αλλα κοροιδα…….χιλιες φορες κινεζια των 100 ευρω παρα αυτη η κοροιδια…..Και επαναλαμβανω οτι υπαρχουν εγγραφες αποδειξεις γι αυτα που γραφω για την ελληνικη εισαγωγικη της samsung……ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

John Real
Επισκέπτης
John Real

Αντιγραφει λεει ο αλλος την Apple και το λειτουργικο της μοιαζει με το IOS!!! Αφου δεν γνωριζετε ρε παιδια τι τα θελετε τα σχολια; Μην πετατε τουβλα τουλαχιστον!

John Real
Επισκέπτης
John Real

Γενικα αυτη την στιγμη δυο εταιρειες που συμφερει ακομη να αγορασεις ειναι η Xiaomi/Redmi/Pocophone και Huawei/Honor. Η Samsung εχει καβαλησει το καλαμι με τις τιμες στις ναυαρχιδες και τα midrange της τυπου Α7 , Α9 κτλ ειναι για τα μπαζα σε επεξεργαστες και σχεδιαση.

Dimitrisdim14
Επισκέπτης
Dimitrisdim14

Σχετικά με το service της samsung για τα παραπάνω σχόλια έχω να πω τα εξής… Σε samsung galaxy s8 στους έξι μήνες χάλασε η μπαταρία μέσω εγγύησης μου αντικατέστησαν την μπαταρία μαζί με την πλακέτα και όλα αυτά μέσα σε δύο ώρες σε εξουσιοδοτημένο service. Στο χρόνο επάνω έπαθε burn in η οθόνη. Πήγα στο σέρβις και αμέσως παρέλαβαν το τηλέφωνο που του άλλαξαν οθόνη πλακέτα και μπαταρία ξανά και πάλι μέσα σε δύο ώρες. Με επίσημο χαρτί αδιαβροχοποίησης με πρέσα κανονικά. πως μπορώ από κει και πέρα να μην εμπιστεύομαι αυτή την εταιρία? Όταν βλέπεις άλλους να huawei και περιμένουν 30 ημέρες για να τους καλύψει η εγγύηση… Όταν πουλάς ένα κινητό 500 600 και 700 ευρώ πρέπει να μπορείς και να το υποστηρίξεις όχι μόνο με updates αλλά και με hardware υποστήριξη και άμεση επισκευή. Ακριβώς παρόμοιο σκηνικό έζησα και με τηλεόραση της samsung όπου μέσα σε δύο ημέρες έπειτα από ραντεβού ηρθε μίνι βαν της εταιρείας στο σπίτι παρέλαβε την τηλεόραση για επισκευή και την ξανά έφερε τρεις μέρες μετά.

George
Επισκέπτης
George

@VasilisN9: Έχεις δίκιο σε αυτά που λες, εκτός από ένα πράγμα: Βλάβη από υγρασία ακόμα και σε ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΔΙΑΒΡΟΧΗ συσκευή, ΔΕΝ καλύπτεται ΠΟΤΕ και σε καμία περίπτωση από ΚΑΝΕΝΑ κατασκευαστή κινητού. Απλά για να ξέρουμε τι μας γίνεται…

Dimitrisdim14
Επισκέπτης
Dimitrisdim14

@George καλύπτεται υπό προϋποθέσεις τι νερό σε αδιάβροχη συσκευή … Υπάρχουν τρόποι να εξακριβωθεί πόση ώρα έμεινε το κινητό μέσα στο νερό και αν ήταν γλυκό η αλμυρό … Έτσι με ενημέρωσε ένας υπάλληλος στο σέρβις της Samsung.

antonis
Επισκέπτης
antonis

Dimitrisdim14 επαθες τοσες βλαβες και εξακολουθεις να αγοραζεις samsung;Χαρας στο κουραγιο σου…….τουλαχιστον εγω εδωσα 120 ευρω για να παρω το κινητο και οχι 600……Οσο για τις τηλεορασεις της επειδη δυστυχως εχω samsung στα δυο χρονια (τωρα ειναι 6) εχει παρουσιασει ενα μικρο θεμα με καμενα pixel στην οθονη,οποτε μολις παθει κατι χειροτερο παει κατ ευθειαν στα σκουπιδια και φυσικα επιλογη νεας αλλης μαρκας.Και χαρτι υγειας να βγαλει η samsung δεν προκειται να παω να το παρω.
Υ.Γ. Οπως φαινεται η αντιπροσωπεια εχει δυο προσωπα αλλο για τα φθηνα μοντελα και αλλο για τα ακριβα……Δηλαδη εμεις που δεν δινουμε πολλα λεφτα για κινητο δεν ειμαστε ανθρωποι;Ειμαστε β εθνικη;

Dimitrisdim14
Επισκέπτης
Dimitrisdim14

@Antonis
Όταν στο πρώτο εξάμηνο το s8 έφαγε 1600 φορτίσεις (μετρημένες με εφαρμογή ) καταλαβαίνεις ότι η μπαταρία τα τίναξε και ότι και η οθόνη πόσο να αντέξει στον ένα χρόνο ? AMOLED είναι όλες παθαίνουν burn in . Το θέμα είναι ότι είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος από την συσκευή και την έχω λιώσει κυριολεκτικά … Και δεν Μ έκαναν νερά ούτε για 1 λεπτό στο σέρβις . Το παρέλαβαν το έφτιαξαν και τέλος μέσα σε 2 ώρες . Το να χαλάνε είναι λογικό και επόμενο τα ηλεκτρονικά προϊόντα … Το θεμα είναι να στα καλύπτει άμεσα… Και εγώ προσωπικά είμαι υπέρ ευχαριστημένος και από τα προϊόντα της Samsung και από τις εφαρμογές της Samsung και από το σέρβις επίσης . Να πω ότι χρησιμοποιώ και ένα iPad 2018… Και το μισό μου σπίτι είναι smart home xiaomi . Δεν τίθεται θέμα fanboyσμου … Απλά σαν αντικειμενικός χρήστης παραθέτω την εμπειρία μου με την Samsung …
Το iPad 2018 το αγόρασα και 1 μήνα μετά έκαψε 1 πίξελ στην οθόνη . Ακόμα δεν το έχω πάει στο σέρβις Γιά να έχω άποψη για την apple πχ.

Petros
Επισκέπτης
Petros

Τα τελευταία 7 χρόνια παίρνω μόνο Samsung ναυαρχίδες και τις κρατάω 1 χρόνο ποτέ δεν μου βγάλαν πρόβλημα, εμένα πάντα ευχαριστημένος

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα