Huawei, Xiaomi, Apple, Vivo, Oppo: Οι κορυφαίες της Κίνας – Λείπει η Samsung

china smartphones

Η Κίνα είναι η πιο ιδιαίτερη αγορά όσον αφορά στα smartphones, ένας τοπικός κατασκευαστής έχει την δυνατότητα να πρωταγωνιστεί στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, παρά το γεγονός ότι δεν βγαίνει εκτός συνόρων.

Παράλληλα, μικρά ονόματα έχουν δείξει εξαιρετική πορεία απειλώντας ήδη εδραιωμένους κατασκευαστές. Τα στοιχεία της Kantar Worldpanel δείχνουν τα 5 κορυφαία ονόματα που κυριαρχούν στην Κίνα και από αυτά απουσιάζει εκείνο της Samsung.

Για το τρίμηνο που έληξε τον Οκτώβριο, το top 5 των κατασκευαστών smartphones στην Κίνα ήταν Huawei, Xiaomi, Apple, Vivo, Oppo, οι οποίες έχουν στην κατοχή τους το 91% της αγοράς. Πέρσι την ίδια περίοδο, το ποσοστό ήταν στο 79%.

Η Samsung, η οποία ηγείται στην παγκόσμια αγορά, στην Κίνα έχει μερίδιο 2.2% και σύμφωνα με την Kantar, η θέση της επιδεινώνεται. ZTE, Meizu και Lenovo, είναι επίσης μεταξύ των ονομάτων που ζορίζονται.

Οι εταιρείες που είναι στην κορυφή της κινέζικης αγοράς, ακολουθούν διαφορετική στρατηγική. Oppo και Vivo έχουν δώσει προτεραιότητα στην αγροτική Κίνα, δημιουργώντας ένα τεράστιο δίκτυο φυσικών καταστημάτων, τα οποία πωλούν τις συσκευές σε καταναλωτές που ενδέχεται να μην έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Η Xiaomi ήταν και παραμένει κυρίαρχη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αν και αυτές έχουν μειωθεί στην Κίνα λόγω της ταχύτερης αύξησης του φυσικού λιανικού εμπορίου. Η Huawei έχει επικεντρωθεί κυρίως στην αστική Κίνα και έχει αναδειχθεί ως ένα από τα κορυφαία brands.

Τέλος, η Apple, έχει διατηρήσει τη θέση της ως premium luxury brand και το λανσάρισμα του iPhone X αναμένεται να αυξήσει τα ποσοστά της στο επόμενο τρίμηνο, απευθυνόμενη κυρίως στους νεαρούς Κινέζους.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
7 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Theo

Ότι υπάρχει η Apple και λείπει η Samsung τα λέει όλα για την στρατηγική της εταιρείας.

mech.al.

Κάντε και μια λίστα με ποσοστά να διαβάζεται πιο εύκολα τι κάνει ο καθένας…

Georgerapp

Theo η apple ειναι status symbol για αυτό ειναι μέσα.απο εκει και πέρα παπούτσι απο τον τόπο σου.

Σταύρος Χρι

Αυτο μου δείχνει εμενα ότι οι κινέζοι ζητούν κινητά με βασικό κριτήριο την αξιοπιστία και την απροβληματιστη λειτουργεία και δεν ενδιαφέρονται για μορντενιες και φιουτσουριστικα ντιζαιν !

John

Οι Κινέζοι προτιμούν τις τοπικές μάρκες με τα προϊόντα made in China.

bezilys

@John όλα made in China είναι!!!

John

Κυκλοφορούν και Samsung που είναι made in Korea.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung

Samsung Life Unstoppable: Μια ξενάγηση στο “house of surprises”

Η Samsung παρουσίασε το “Life Unstoppable 2021”, μια εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία μέσω μίας ταινίας μικρού μήκους γεμάτης χρώμα και στυλ, που ξεναγεί τους θεατές στο “house of surprises”.

Business

Ανοίγει τις πύλες η BEYOND 4.0, η 1η διεθνής έκθεση για την τεχνολογία και την καινοτομία

Το κύριο ζήτημα που θα απασχολήσει την τεχνολογική έκθεση Beyond 4.0 είναι “Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης”, με workshops από startup και μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Business

Sitecore: Λανσάρει το πρώτο πακέτο επιχειρηματικών υπηρεσιών SaaS

H Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native λύση.

Business ΙΒΜ

IBM CodeNet: O προγραμματισμός σε φυσική γλώσσα έρχεται

Το project CodeNet της IBM θέλει να αλλάξει την εικόνα μας για το πώς γίνεται ο προγραμματισμός.