To IAB Hellas διοργανώνει για 7η συνεχή χρονιά το Interactive Marketing Conference (IMC), το μοναδικό συνέδριο στην Ελλάδα που αφορά στη διαδραστική διαφήμιση και επικοινωνία. Το Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους διαφημιζόμενους, αλλά και την ευρύτερη διαφημιστική αγορά, με στόχο να παρουσιάσει αυτά τα νέα κανάλια και πως μπορούν να ενσωματωθούν άρρηκτα σε ένα ευρύτερο, σύγχρονο πλάνο επικοινωνίας και στρατηγικής.
Το Συνέδριο αποτελεί μια πλατφόρμα διαλόγου, όπου καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου από Ελλάδα και εξωτερικό παρουσιάζουν το μέλλον της επικοινωνίας και συζητούν πάνω στην αποτελεσματική και δημιουργική χρήση των νέων καναλιών.
Το φετινό, 7ο Interactive Marketing Conference επιχειρεί να συγκεράσει τη συσσωρευμένη εμπειρία των προηγούμενων ετών, εστιάζοντας αυτή τη φορά στο brand, και αναλύοντας όλες τις συνιστώσες εκείνες που αφορούν στη χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής που θα το ξεχωρίσει μέσα στο σύγχρονο θόρυβο και θα δημιουργήσει δυνατές σχέσεις:
• Στο νέο τύπο καταναλωτή.
• Το νέο μοντέλο αμφίδρομης επικοινωνίας (interactivity). Στις ανεξάντλητες πηγές δημιουργικότητας που δημιουργούνται.
• Στο πλήθος των καναλιών που έχει ο marketer στα χέρια του, και το ιδανικό μίγμα για κάθε μάρκα.
Και όλα αυτά πάντα μέσα από τις πολλαπλές οθόνες που περιβάλλουν τον καταναλωτή: τον συνδεδεμένο με γρήγορο Internet υπολογιστή, το κινητό τηλέφωνο, αλλά και την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το outdoor, που με σταθερά βήματα μεταφέρoνται στην ψηφιακή πλατφόρμα.
Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2008
Ώρα: 9:00 π.μ. – 5:00 μ.μ.
Τοποθεσία: Συνεδριακό κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής
Οδός: 103 – 105 Λ. Συγγρού
Πόλη: Αθήνα
Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές: www.iab.gr/imc
Το Techblog θα είναι εκεί!
ΙΑΒ Hellas
Το Interactive Advertising Bureau Hellas (www.iab.gr) ιδρύθηκε στη χώρα μας το 2001, ως ο κλαδικός φορέας όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να εισέρθουν στο χώρο του digital και interactive marketing. Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου ενώσεων που έχει καθιερωθεί ως το αρμόδιο για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας.
Μέσω Facebook λάβαμε Δελτίο Τύπου με τα πρακτικά του Συνεδρίου τα οποία και παραθέτουμε: «Brand 2.0» Με επιτυχία ολοκληρώθηκε για 7η συνεχή χρονιά το Interactive Marketing Conference που διοργάνωσε το IAB Hellas, στις 4 Δεκεμβρίου, στο συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής. Με προσέλευση μεγαλύτερη των προσδοκιών, σημαντικούς ομιλητές, ενδιαφέρουσα θεματολογία αλλά και την παρουσίαση πλήθους επιτυχημένων πρακτικών, ολοκληρώθηκαν φέτος οι εργασίες του 7ου Interactive Marketing Conference, που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής από το Ιnteractive Advertising Bureau (IAB) Hellas. Το φετινό συνέδριο απέδειξε ότι το παρόν και το μέλλον της διαφήμισης στην Ελλάδα είναι η digital και interactive επικοινωνία και ότι παρά τη δύσκολη ελληνική πραγματικότητα, το 2009 διαφαίνεται ευοίωνο. Συνδυάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις από τη διεθνή σκηνή και μεταφέροντάς τες στην πολλά υποσχόμενη ελληνική αγορά, ανέπτυξε τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις που αναδύονται από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, και επικεντρώθηκε στο δημιουργικό συνδυασμό τους, δίνοντας έμφαση σε επιτυχημένες στρατηγικές και πρακτικές που διατηρούν συνεκτική και αδιατάρακτη τη σχέση του καταναλωτή με το brand. Σε μια εποχή όπου ο σύγχρονος καταναλωτής δεν είναι παθητικός αποδέκτης, αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του, έχει φωνή και την εκφράζει, οι ευκαιρίες που παρέχουν τα ψηφιακά κανάλια είναι απεριόριστες και προπάντων, επικερδείς! Αυτό… Συνέχεια »