Lenovo: Ενδιαφέρεται για το τμήμα υπολογιστών της Fujitsu

Σύμφωνα με μια νέα αναφορά, η Lenovo ενδιαφέρεται να αποκτήσει το τμήμα των υπολογιστών της Fujitsu. Αυτή την στιγμή η Lenovo είναι ο μεγαλύτερος πωλητής PC στον κόσμο, και αν αυτή η αγορά συμβεί, τότε θα καθιερώσει ακόμη περισσότερο την θέση της στην παγκόσμια αγορά.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Lenovo και Fujitsu έχουν αρχίσει τις συνομιλίες για την πιθανή αυτή αγορά, με σκοπό να ολοκληρώσουν το deal μέχρι το τέλος του μήνα. Μία από τις προτάσεις που έχει κάνει η Lenovo, αφορά την εξαγορά του τμήματος της Fujitsu που ασχολείται με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την κατασκευή PC και την δημιουργία μια νέας κοινοπραξίας μεταξύ των εταιρειών. Η άλλη πρόταση αφορά την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του τμήματος PC, και από αυτό να μετακινήσει περίπου 2000 υπαλλήλους της στο δικό της.

Η Fujitsu τον περασμένο χρόνο, ήταν μέρος των συζητήσεων που αφορούσε την συγχώνευση του τμήματος των PC της, με αυτό των Vaio και Toshiba. Αν αυτό είχε συμβεί, η κοινή εταιρεία που θα είχε δημιουργηθεί ίσως έθετε μια σοβαρή πρόκληση για την Lenovo, αλλά δεν ήρθαν ποτέ σε συμφωνία.

Αναμένουμε να δούμε τι θα γίνει με τις συνομιλίες και αν αυτές καταλήξουν θετικά.

lenovo yoga 700

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.