Η Media Markt αλλάζει για άλλη μία φορά τα δεδομένα στην κατηγορία του retail, δημιουργώντας το Game of Drones, ένα επικών διαστάσεων event που συνδυάζει μοναδικά τεχνολογία, προϊόντα αιχμής και 360 επικοινωνία και μεταδόθηκε για πρώτη ζωντανά μέσα από το κανάλι της στο YouTube.
Τις συναρπαστικές μονομαχίες φιλοξένησε το κατάστημα της εταιρίας στον Ρέντη, ενώ ένα πλήρες συνεργείο παραγωγής, τηλεσκηνοθεσίας και προβολής δούλεψε εντατικά μπροστά και πίσω από τις κάμερες, ώστε οι φίλοι της Media Markt σε όλη την Ελλάδα να απολαύσουν το event μέσα από το YouTube, σαν να βρίσκονταν εκεί. Η συμμετοχή του κοινού τόσο στο κατάστημα όσο και στα Live views δικαίωσε αυτό το νέο βήμα της εταιρείας.
Εννέα διεκδικητές από τα εννέα γεωγραφικά διαμερίσματα/«βασίλεια» της Ελλάδας διαγωνίστηκαν με drones εδάφους και αέρος σε μια επική μάχη δεξιότητας, διεκδικώντας τον τίτλο του Βασιλιά των Drones. Οι ειδικά διαμορφωμένες κερκίδες για το κοινό, τα λάβαρα των 9 βασιλείων, η πίστα με τα εμπόδια και πάνω από όλα ο εντυπωσιακός σιδερένιος θρόνος που περίμενε το μεγάλο νικητή, δημιούργησαν μία υποβλητική ατμόσφαιρα που εντυπωσίασε παίκτες και επισκέπτες. Η παρουσίαση από τον μοναδικό Γιώργο Λιανό και τη Λάουρα Νάργες και οι μουσικές επιλογές του star DJ Μιχάλη Καλφαγιάννη ανέβασαν κι άλλο την ένταση, απογειώνοντας τη διασκέδαση για το κοινό στο κατάστημα αλλά και στο Media Markt Greece κανάλι στο YouTube.
Μεγάλος νικητής και κυρίαρχος του θρόνου αναδείχθηκε ο 19χρονος Γιάννης Βασιλάκης από το Βασίλειο της Κρήτης, ενώ στον τελικό συμμετείχαν και οι Γιώργος Κουρής για την Πελοπόννησο και Βασίλης Αναλυτής για τα Ιόνια Νησιά. Στον ημιτελικό συμμετείχαν οι Κωνσταντίνος Ρηγανάς για τη Στερεά Ελλάδα, Μιχάλης Γκούμας για τη Θεσσαλία, Γιώργος Τράντζας για την Ήπειρο, Μάριος Ιακωβίδης για τη Μακεδονία, Άγγελος Κασκαμπανιώτης για τη Θράκη και Παντελής Κεχαγιάς για τα Νησιά του Αιγαίου. Οι τρεις φιναλίστ κέρδισαν τα drone με τα οποία αγωνίστηκαν ενώ οι 6 συμμετέχοντες που δεν τα κατάφεραν, δεν έφυγαν με άδεια χέρια αλλά με δωροκάρτα Media Markt.
Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν εκπλήξεις και για το κοινό αφού ένας τυχερός κέρδισε smartphone MLS iQ Talki Onyx II ενώ άλλοι δέκα κέρδισαν από ένα ημερήσιο πάσο για το Allοu Fun Park.
Με την ενέργεια αυτή η Media Markt εγκαινιάζει μια εποχή απολαυστικών εμπειριών για τον καταναλωτή, με events που συνδυάζουν τεχνολογία και προϊόντα αιχμής σε 360 επικοινωνία και όλα αυτά με το διασκεδαστικό τρόπο που χαρακτηρίζει τη μάρκα. Τη νέα αυτή εποχή σηματοδότησε με το Game of Drones, ένα μοναδικό θέαμα που επιστρέφει τη διασκέδαση εκεί που πραγματικά ανήκει, στην καρδιά της τεχνολογίας.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ