H Wall Street Journal αναφέρει πως η Meta πιθανώς ετοιμάζεται να ανακοινώσει μεγάλης κλίμακας απολύσεις ήδη από αυτή την εβδομάδα. Η εταιρεία φέρεται να σχεδιάζει να απολύσει «πολλές χιλιάδες» υπαλλήλους, με μια ανακοίνωση που θα ανακοινωθεί την Τετάρτη.
Η Meta απασχολεί σήμερα περισσότερα από 87.000 άτομα και οι ενδεχόμενες περικοπές θα μπορούσαν να είναι η μεγαλύτερη μείωση εργατικού δυναμικού που πραγματοποίησε μια εταιρεία τεχνολογίας φέτος, ξεπερνώντας τις απολύσεις που έκανε το Twitter την Παρασκευή. Αυτές οι περικοπές θα αντιπροσωπεύουν επίσης την πρώτη ευρεία αναδιάρθρωση στην ιστορία της Meta.
Ο τεχνολογικός κολοσσός αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες, ενώ ένας εκπρόσωπος παρέπεμψε την ιστοσελίδα Engadget σε μια δήλωση που έκανε ο CEO Mark Zuckerberg κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κλήσης για τα κέρδη του τρίτου τριμήνου της εταιρείας.
«Το 2023, θα επικεντρώσουμε τις επενδύσεις μας σε έναν μικρό αριθμό τομέων ανάπτυξης υψηλής προτεραιότητας. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες ομάδες θα αναπτυχθούν ουσιαστικά, αλλά οι περισσότερες άλλες ομάδες θα παραμείνουν σταθερές ή θα συρρικνωθούν την επόμενη χρονιά. Συνολικά, αναμένουμε να τελειώσουμε το 2023 είτε ως περίπου το ίδιο μέγεθος, είτε ακόμη και ως ελαφρώς μικρότερος οργανισμός από αυτόν που είμαστε σήμερα», είχε πει τότε.
Σύμφωνα με τη WSJ, η Meta αναπτύχθηκε σημαντικά κατά τα δύο πρώτα χρόνια της πανδημίας του κορωνοϊού, προσθέτοντας περισσότερους από 27.000 υπαλλήλους το 2020 και το 2021. Oι προσλήψεις συνεχίστηκαν και τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, προσθέτοντας 15.344 εργαζόμενοι.
Αν και η εταιρεία ωφελήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τους τελευταίους μήνες αυτό σταμάτησε να ισχύει. Τον Ιούλιο, ανέφερε την πρώτη της πτώση εσόδων. Για τα αρνητικά αποτελέσματα, η Meta κατηγόρησε τον σκληρό ανταγωνισμό από το TikTok και την κυκλοφορία της αμφιλεγόμενης λειτουργίας Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών της Apple.
Παράλληλα, το project Metaverse στο οποίο έχει ποντάρει τόσα πολλά ο Mark Zuckerberg δε φαίνεται να αποδίδει. Μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες εσόδων για την εταιρεία ενώ κοστίζει ακριβά. Από την αρχή του 2021, η Meta έχει ξοδέψει 15 δισεκατομμύρια δολάρια για να κάνει την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα mainstream και αναμένεται να χάσει ακόμα περισσότερα το 2023.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ