Η νέα διαφήμιση της Apple σας προκαλεί να φανταστείτε ότι πεθαίνετε μόνοι σας χωρίς ένα ρολόι στον καρπό σας

Η Apple θέλει να ξέρετε ότι η αγορά ενός έξυπνου ρολογιού αξίας 400 δολαρίων θα μπορούσε να είναι θέμα ζωής και θανάτου. Και αυτό το συναίσθημα αποτυπώθηκε περίφημα και… φρικιαστικά σε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.

Με τίτλο “911”, το διαφημιστικό σποτ διάρκειας ενός λεπτού δεν εμφανίζει καμία τρομερή λεπτομέρεια του ρολογιού — ακούτε απλώς τρεις τηλεφωνικές συνομιλίες μεταξύ των χειριστών του 911 και των ατόμων που κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν το Apple Watch τους όταν αντιμετώπιζαν φαινομενικά επικείμενο θάνατο: ένας που θα μπορούσε να πνιγεί σε ένα αυτοκίνητο που βυθίζεται, ένας που έπεσε σε μεγάλη απόσταση και έσπασε το πόδι του και ένας κωπηλάτης που παρασύρθηκε στη θάλασσα.

Ο καθένας τους έχει ένα αίσιο τέλος, μας ενημερώνει η Apple: «Με τη βοήθεια του ρολογιού τους, ο Τζέισον, ο Τζιμ και η Αμάντα σώθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά». Αλλά το υποκείμενο μήνυμα είναι βάναυσα σαφές: αν δεν είχαν αυτό το θαυματουργό προϊόν που σώζει ζωές στους καρπούς τους, θα μπορούσαν να είχαν πεθάνει μόνοι τους. Η Apple είναι ευρέως γνωστή για τις σπαρακτικές διαφημίσεις της, και αυτή δεν αποτελεί εξαίρεση: είναι οδυνηρά εύκολο να φανταστώ τον εαυτό μου να αιμορραγεί ή να πνίγεται, χωρίς βοήθεια στο δρόμο, όταν ακούω τις φοβισμένες φωνές τους.

, Η νέα διαφήμιση της Apple σας προκαλεί να φανταστείτε ότι πεθαίνετε μόνοι σας χωρίς ένα ρολόι στον καρπό σας

Είμαι διχασμένη για αυτό το μάρκετινγκ, γιατί εν μέρει είναι αληθινό. Δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ για να βρείτε άτομα που πιστεύουν ότι το Apple Watch πραγματικά τους έσωσε τη ζωή. Παρόλο που υπάρχουν άλλα έξυπνα ρολόγια που θεωρητικά θα μπορούσαν να κάνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης, δεν νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να πούμε ότι ένα Apple Watch είναι η προφανής επιλογή, ειδικά αν πιστεύετε ότι το fall detection, η ένδειξη ακανόνιστου καρδιακού παλμού και ο δείκτης σταθερότητας περπατήματος μπορεί επίσης να βοηθήσουν.

Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η Apple τώρα πουλάει μέσω του φόβου, εισχωρώντας στην σκοτείνη περιοχή των διαφημιστικών των ασφαλιστικών εταιρειών για να το κάνει. Είναι μια καλή διαφήμιση, αλλά είναι λίγο ξεδιάντροπη.

Επιπλέον, η δυνατότητα που επιδεικνύει η Apple εδώ είναι ακόμα ένα τηλεφώνημα — κάτι που μπορείτε επίσης να κάνετε με ένα τηλέφωνο. Αυτό είναι ένα προαιρετικό, ακριβό gadget που πρέπει να θυμάστε να φορέσετε στον καρπό σας, σε σύγκριση με το τηλέφωνο που κάθε πελάτης του Apple Watch έχει ήδη και κρατά συνέχεια μαζί του — εκτός, ίσως, από όταν είναι στη μέση ενός τροχαίου ατυχήματος ή μιας εκδρομής με κωπηλασία.

Αν βρισκόμουν σε μια κατάσταση ζωής ή θανάτου όπως αυτές, θα καλούσα πραγματικά το 911 από το ρολόι μου; Ίσως θα το έκανα και θα ήμουν ευγνώμων. Αλλά νομίζω ότι είναι πιο πιθανό να έχω το τηλέφωνό μου, παρά το Apple Watch που ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο του ξεχασμένο στο ράφι δίπλα στο κρεβάτι μου.

Η Μένια Ράπτη σπουδάζει δημοσιογραφία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ασχολείται με τα social media και τη φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Apple Apple TV

Apple TV+: Νέα χιουμοριστική διαφήμιση με όλα τα αστέρια… εκτός από τον Jon Hamm

Το Apple TV+ κυκλοφόρησε μια νέα χιουμοριστική διαφήμιση με τίτλο “Everyone but Jon Hamm” που πρόκειται να προβληθεί κατά τη διάρκεια των αγώνων play off του NFL

Business Meizu

H αυτοκινητοβιομηχανία Geely θέλει να εξαγοράσει την Meizu

Η Geely, η οποία έχει στην κατοχή της αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Volvo, Lotus και Polestar, θέλει να εξαγοράσει την Meizu.

Smartphones Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy Unpacked: Επιβεβαίωση για τον Φεβρουάριο

Με τη φράση “Break the rules of what’s possible”, η Samsung επιβεβαιώνει το Unpacked Event του Φεβρουαρίου.

Business Sony Microsoft

Sony: Θέλει η Microsoft να μην περιορίσει τους τίτλους του PlayStation

H Sony επιδιώκει να μην αλλάξει τίποτα στους μεγάλους τίτλους που είναι διαθέσιμοι στο PlayStation, μετά τη μεγάλη εξαγορά.