Nest, εξαγόρασε την Dropcam startup έναντι $555 εκατ.

Η Nest εξαγόρασε την Wi-Fi video streaming camera Dropcam έναντι $555 εκατομμυρίων. Για την ακρίβεια η εταιρεία ανήκει στην «οικογένεια» της Google μιας και πριν από λίγους μήνες απέκτησε τη Nest έναντι $3.2 δισεκατομμυρίων. Η Nest η οποία μέχρι στιγμής ασχολείται με την πώληση θερμοστατών και ανιχνευτών καπνού θέλει να διευρύνει τις υπηρεσίες της δίνοντας μας την ικανότητα να παρακολουθούμε το σπίτι σε μόνιμη βάση.

Oι κάμερες της Dropcam χρησιμοποιούνται κυρίως για οικιακό monitoring και οι 2 πιο δημοφιλείς κάμερες της πωλούνται στα 149$ και 199$. Στη συνέχεια πουλάει υπηρεσίες cloud στους πελάτες της έτσι ώστε να μπορούν να καταγράψουν υλικό για πάνω από βδομάδα ή και μήνα.

Στα σχέδια των δυο εταιρειών είναι να επεκταθούν εκτός από την βίντεο παρακολούθηση και στους αισθητήρες κίνησης.

O απώτερος σκοπός είναι να συνεργαστούν η Nest της Google με την Dropcam και να φτιάξουν προϊόντα που θα σχηματίσουν την αγορά στο μέλλον για ένα έξυπνο σπίτι.

Αξίζει να πούμε την ιδέα πίσω από την Dropcam η οποία έφτασε να πωλείται στα $555. Ιδρύθηκε το 2009 από τον Greg Duffy ο οποίος ήθελε να δει ποιος πηγαίνει το σκύλο του να κάνει την ανάγκη του στον κήπο του πατέρα του και κατέληξε να γίνει πολυεκατομμυριούχος.

nest-acquires-dropcam-01-570

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.