Οι εταιρείες ταχυμεταφορών απολογούνται για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις

, Οι εταιρείες ταχυμεταφορών απολογούνται για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις

Τα κλειστά τα εμπορικά καταστήματα λόγω lockdown, μαζί με την Black Friday αλλά και την επερχόμενη εορταστική περίοδο έχουν δημιουργήσει έμφραγμα στις εταιρείες ταχυμεταφορών οι οποίες καλούνται να διαχειριστούν ένα τεράστιο όγκο παραδόσεων για τον οποίο δεν ήταν προετοιμασμένες.

Μετά το δημοσίευμα του Techblog την περασμένη Πέμπτη για το Νοκ Άουτ της Γενικής Ταχυδρομικής τσουνάμι δημοσιευμάτων από όλα τα μεγάλα μέσα της χώρας οδήγησαν τις εταιρείες ταχυμεταφορών να εκδώσουν ανακοινώσεις απολογούμενες για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

ΕΛΤΑ Courier

Αγαπητοί πελάτες,

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.

ACS

Αγαπητοί Πελάτες,

Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.

Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.

Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.

Γενική Ταχυδρομική

Περιορισμοί υπηρεσιών λόγω covid

Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:
1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

Speedex

Αγαπητοί πελάτες,

Αρχικά, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας για τη διαφύλαξη τόσο της δικής σας υγείας όσο και αυτής των εργαζομένων μας αλλά και να σας ευχαριστήσουμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη.

Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, και ιδιαίτερα κατά την ισχύ των περιοριστικών μέτρων (lockdown), βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση των αποστολών.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης και δεδομένων των συνθηκών, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα, παρά την πρωτοφανή αύξηση του διακινούμενου όγκου εξαιτίας των σε ισχύ μέτρων συνδυαστικά με την εορταστική περίοδο.

Λυπούμαστε για την πιθανή αναμονή και δεσμευόμαστε να σας κρατάμε ενήμερους για οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

5 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Manolis

Ειλικρινής δήλωση πχ θα ήταν ότι για άλλη μια φορά (2η καραντίνα) αποτύχαμε να δικαιολογησουμε το κόστος των μεταφορικών που χρεώνουμε ακόμα και για ένα μικρό δέμα. Βλέπαμε όλο το καλοκαίρι ότι οδηγούμαστε σε νέα καραντίνα και κλείσιμο των φυσικών εμπορικών καταστημάτων κι όμως δεν προλάβαμε ίσως και από δική μας υπαιτιοτητα να οργανώσουμε σωστά τις υπηρεσίες που σας χρεώνουμε για να ανταποκριθουν σωστά για τη δική σας εξυπηρέτηση.
Ευχαριστουμε.

MIXALIS

Αφου το ηξεραν οτι θα πηξουν. Γιατι συνεχισαν να παραλαμβανουν δέματα όταν έφτασαν στα όρια τους? Να χάσουν το παραδάκι?

SUPS 👨‍⚖️

Μην γράφετε τα παράπονα σας εδώ συνήγορος του καταναλωτή χρειάζεται…

Jimis

Δεν καταλαβαίνω τώρα με τη συγχώρεση θα έρθει το δέμα ποιο γρήγορα;
Καλησπέρα σε όλους.

Στέλιος

Δεν ισχύουν τίποτα απ όσα διάβασα όχι μας γράφουν στον Γκιονη τους αλλά βάζουν και τις γραμμές κατειλημενες

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones featured

Canalys: Η παγκόσμια αγορά smartphone αυξάνεται κατά 11% το 1ο τρίμηνο – Εταιρεία έκπληξη στην πρώτη τετράδα

Οι παγκόσμιες αποστολές smartphone αυξήθηκαν κατά 11% το 1ο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Canalys.

Gear featured PlayStation 5 Sony

Sony PlayStation 5 Pro: Με ισχυρότερη GPU και ταχύτερη CPU

Νέο δημοσίευμα έρχεται να επιβεβαιώσει αναφορά από τον περασμένο μήνα που ήθελε να έρχεται στην αγορά ένα PlayStation 5 Pro.

Smartphones featured Xiaomi

Xiaomi 14T & Xiaomi 14T Pro: Leak δίνει βασικές λεπτομέρειες – Ποιες θα είναι οι αναβαθμίσεις

Κάθε φθινόπωρο, η Xiaomi φέρνει στην αγορά μερικά νέα μοντέλα “Τ”, τα οποία είναι μεν premium αλλά όχι στην κορυφή.

Software Apple featured iOS

iOS 18: Oι πρώτες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης δεν θα χρησιμοποιούν διακομιστές Cloud

Το πρώτο σύνολο νέων χαρακτηριστικών ΑΙ της Apple που έχει προγραμματιστεί για το iOS 18 δεν θα βασίζεται καθόλου σε διακομιστές cloud.i