Λάβρα ήταν η κ. Ευαγγελία Κεκελέκη, Γενική Γραμματέας του ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρo Προστασίας Καταναλωτών) κατά των εταιρειών ταχυμεταφορών και των καθυστερήσεων μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3 τη Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου.
Συγκεκριμένα, η Γενική Γραμματέας έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Οι καταναλωτές έχουμε δικαιώματα. Οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση για τις απαράδεκτες καθυστερήσεις.
Ακολουθεί απόσμασμα από τις δηλώσεις της Γενικής Γραμματέα του ΚΕ.Π.ΚΑ. στην ET3
«Εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου (σσ. εννοεί τις καθυστερήσεις). Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί από το προηγούμενο lockdown, από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό;, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες; Πάντως είχαν χρόνο να διορθωθούν. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
“Οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα έχουν δικαιώματα, το πρόβλημα όμως είναι πως θα μπορέσουν να τα διεκδικήσουν γιατί αυτή τη στιγμή και η κυβέρνηση και η ΕΘνική Επιτροπή Επικοινωνιών και Ταχυδρομίων (ΕΕΤΤ) δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα διακαιώματα των καταναλωτών”
Ποιο είναι το ΚΕ.Π.ΚΑ.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική, πανελλαδική Ένωση Καταναλωτών. Από το 1982, αγωνίζεται για τα δικαιώματα των Καταναλωτών.
θα πρεπει οσοι παραλαμβανουν το δεμα απο την courier αφου πρωτα σε εχουν παρει τηλ και δεν μπορουν να στο παραδωδουν λογω φορτου να πληρωνουν τα μισα μεταφορικα αυτο ειναι το σωστο.
ύστερα απο 20 !!! μέρες μου έστειλαν σμσ οτι πέρασαν και δεν με βρήκαν , ψεμμα , για ένα πακέτο που η αλυσίδα ηλεκτρονικών που το αγόρασα είναι 8 λεπτά απο το σπίτι μου , ποτέ πιά ελληνική μεταφορική , προτιμώ να πληρώσω ξένη κούριερ και αυτο θα κάνω
Και γιατί δεν πάτε να το παραλάβετε εφόσον είναι 8 λεπτά από το σπίτι σας; 😂 ότι να ναι
Προφανώς κατά την παραγγελία δεν υπήρχε “click away” και στάλθηκε με μεταφορική! …ότι να ‘ναι…
Παραγγελία από 1/12 με speedex και ακόμα περιμένω!!!
Έστειλα eMail καμια απάντηση, περνώ τηλέφωνο εδώ και τρείς μέρες και δεν σηκώνουν…..
Μάπα το καρπούζι!!!
Και στο τέλος θα βρούμε και μήνυμα στην εξώπορτα ότι πέρασαν και δεν μας βρήκαν… έλεος….
Προστασία καμία για τον καταναλωτή!!!!
Πεθανετεεεε αμαζον ρουλζ
Γιατί το amazon πως στα στέλνει?
Πολλά πακέτα εξωτερικού έρχοντα με dhl πολύ καλή οργάνωση και σχεδόν πάντα μέσα στο πλαίσιο ημερών παράδοσης που θέτουνε.Αρίστη κατάσταση πακέτου και ευγενική εξυπηρετηση απο ντελιβεραδες γραμματια και λοιπά.Προσωπικά ψωνίζω χρόνια απο myprotein και στέλνει συνήθως με dhl.Τελευταία παρόλο το χαμό ενημερώθηκα απο την αρχή για τις μέρες που θα καθυστερήση και θέσανε ένα πεθωρίο 3 ημερών προς παραδοση και ήταν μέσα σε αυτό το πλαίσιο.Μου ηρθε μέσα σε συνολικα(εργασιμες και ΣΚ)13 μέρες!
Οχι με acs και speedex
Έστειλα με acs δέμα για Εδιμβούργο στις 10/12 . Έφυγε από Αθήνα 17/12 με GLS. To δέμα έφτασε μέχρι Ουγγαρία και επιστρέφει στον αποστολέα. Ο λόγος; Άγνωστος! Καμμία ενημέρωση όσο και αν ενόχλησα την ACS. Καμμία απάντηση και στο email που έστειλα στην GLS. Περιμένω να παραλάβω το δέμα που επέστρεψε. Τί μπορώ να κάνω;