Beyond 4.0

OnePlus: Ο απολογισμός του 2014 σε ένα ενδιαφέρον infographic

Η OnePlus είναι μια startup που κατάφερε να γίνει γνωστή παγκοσμίως στην κυριολεξία εν μια νυκτί χάρη στην πρώτη της συσκευή και flagship killer ονόματι OnePlus One που όλοι το ήθελαν αλλά λίγοι κατάφεραν τελικά να το πάρουν. Η εταιρεία θέσπισε το σύστημα με τις προσκλήσεις λόγω της μεγάλης ζήτησης και της αδυναμίας της να ανταπεξέλθει στη ζήτηση αυτή που ξεπέρασε τις προβλέψεις.

Για τη χρονιά που μας πέρασε που ήταν και ο πρώτος χρόνος ζωής της, η OnePlus τον δικό της απολογισμό μέσα από ένα ενδιαφέρον infographic.

oneplus infographic

Βλέπουμε ότι η OnePus για την περίοδο Ιουνίου-Δεκεμβρίου είχε έσοδα 300 εκατομμύρια δολάρια ενώ έχει πουλήσει 1,055 τόνους εμπόρευμα ισοδύναμο με 6 φάλαινες (πληροφορία που μάλλον θεώρησε χρήσιμο να μας δώσει). Τον Νοέμβριο ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει 500.000 OnePlusOne και μέχρι το τέλος του 2014 θα έφτανε το 1 εκατομμύριο, αλλά δεν είναι ξεκάθαρο αν το κατάφερε τελικά.

Έφτασε όμως το 1.1 εκατομμύριο fans στο Facebook όπως δείχνει στο infographic κατάφερε να γίνει μεγαλύτερο trend από τις Kardashians (!) στο Google search. Παράλληλα μεγάλωσε και η ομάδα η οποία από 6 άτομα που ήταν το 2013 πήγε στα 88 με μέσο όρο ηλικίας τα 25.6 χρόνια και πάνω από 50% είναι γυναίκες.

oneplus infographic

oneplus infographic

oneplus infographic

oneplus infographic

oneplus infographic

oneplus infographic

oneplus infographic

oneplus infographic

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Kostas V

Αυτό το “όλοι το ήθελαν αλλά λίγοι κατάφεραν τελικά να το πάρουν” που το λένε παντού ποτέ δεν το κατάλαβα!!! Δευτέρα αποφάσισα να το αγοράσω, Τρίτη άρχισα να ψάχνω για πρόσκληση, Τετάρτη βρήκα πρόσκληση, Πέμπτη το παρήγγειλα και σε 10 μέρες ηταν στο σπίτι! Το καλύτερο κινητό για το 2014 με διαφορά- τόσο σε hardware και επιδόσεις όσο και σε software (μόνο το LG G3 λιγο το πλησιαζει αλλα η διαφορα τιμης ειναι καθοριστική). Αυτό που θελω να πω ειναι οτι αν το θελεις μπορεις ευκολα να το αποκτησεις και όσοι haters υπαρχουν ακομα ας παιξουν κανενα φιδακι στο κινητο τους να στανιαρουν! 😀

Angel

@ Kostas V …. εξαρταται ποτε ηθελες να το παρεις … οταν αρχισα εγω να ψαχνω δεν βρηκα προσκληση με τιποτα …. τελικα εφτασε καποια στιγμη να μου στελνει η oneplus δωρεαν προσκλησεις και να μου λεει οτι μπορω να το παρω ακομα και χωρις προσκληση μετα απο ενα σημειο ….. οποτε αυτο που λες δεν στεκει 100% πιστευω…:)

vasilist

οταν μπορούσες να το πάρεις ήταν αργά στην αρχή ήταν ότι καλύτερο και μιλάω για τους πρώτους 4-5 μήνες μετά ήταν απλά άλλο ένα κινέζικο τηλέφωνο με μεγάλα bezel και χωρίς sd slot.
Αναφορικά lg g3 340 ευρώ, meizu mx4,xiaomi mi4, huawei honor 6 δεν συνεχίζω άλλο δεν έχει νόημα.
Πολύ καλό ναι αλλά πολύ αργά πλέον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung

Samsung Life Unstoppable: Μια ξενάγηση στο “house of surprises”

Η Samsung παρουσίασε το “Life Unstoppable 2021”, μια εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία μέσω μίας ταινίας μικρού μήκους γεμάτης χρώμα και στυλ, που ξεναγεί τους θεατές στο “house of surprises”.

Business

Ανοίγει τις πύλες η BEYOND 4.0, η 1η διεθνής έκθεση για την τεχνολογία και την καινοτομία

Το κύριο ζήτημα που θα απασχολήσει την τεχνολογική έκθεση Beyond 4.0 είναι “Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης”, με workshops από startup και μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Business

Sitecore: Λανσάρει το πρώτο πακέτο επιχειρηματικών υπηρεσιών SaaS

H Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native λύση.

Business ΙΒΜ

IBM CodeNet: O προγραμματισμός σε φυσική γλώσσα έρχεται

Το project CodeNet της IBM θέλει να αλλάξει την εικόνα μας για το πώς γίνεται ο προγραμματισμός.