Έχεις φυσικό κατάστημα; Πουλά προιόντα και υπηρεσίες και ηλεκτρονικά

Εάν έχεις φυσικό κατάστημα τώρα και λόγω της παρατεταμένης κρίσης νομίζω ότι είναι η ώρα να σκεφτείς σοβαρά την δημιουργία ενός καταστήματος που θα πουλάς σε υποψήφιους πελάτες τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου σε όλη την Ελλάδα και γιατί όχι σε όλο τον κόσμο.

Είναι ένας ωραίος τρόπος για να αυξήσεις τα έσοδα της επιχείρησης σου.

Τα πράγματα είναι πολύ εύκολα γιατί ήδη έχεις καλύψει ότι χρειάζεται σε σχέση με φορολογικά και νομικά θέματα οπότε πρέπει μόνο να ασχοληθείς με το ενδιαφέρον κομμάτι.Η δομή του άρθρου περιγράφει τα βήματα με την σειρά που πρέπει να τα ακολουθήσεις έτσι ώστε να γίνουν όλα στην ώρα τους και να μην χάνεις άσκοπα χρόνο.

Οπότε το πρώτο που χρειάζεται είναι να σκεφτείς ένα ωραίο όνομα και να ξεκινήσεις το στήσιμο του καταστήματος σου πρώτα στο μυαλό σου.
Νομίζεις ότι βιάζομαι ? Μπορεί αλλά όταν ολοκληρώσεις το διάβασμα του άρθρου θα δεις ότι τα πράγματα τελικά είναι απλά και θα απορείς γιατί δεν το είχες κάνει νωρίτερα.Θα πρέπει να σκεφτείς ότι το ηλεκτρονικό σου κατάστημα θα είναι η προέκταση του φυσικού σου καταστήματος ένας τρόπος αν θέλεις ίσως και ο μοναδικός να πουλήσεις τα προϊόντα σου σε υποψήφιους πελάτες που αλλιώς δεν θα γνώριζαν την ύπαρξη σου.

Έχεις φυσικό κατάστημα; Πουλά προιόντα και υπηρεσίες και ηλεκτρονικά, Έχεις φυσικό κατάστημα; Πουλά προιόντα και υπηρεσίες και ηλεκτρονικά

Λοιπόν βήμα πρώτο σκέφτεσαι ένα ωραίο όνομα για το domain σου,μπορείς βέβαια να χρησιμοποιήσεις και την επωνυμία της επιχείρησης σου.Μετά ελέγχεις αν είναι διαθέσιμο και στην περίπτωση που είναι το κλείνεις αμέσως.Σε αντίθετη περίπτωση δεν χρειάζεται να απογοητευτείς είναι πολύ πιθανόν το όνομα που έχεις σκεφτεί να το έχει κλείσει ήδη κάποιος άλλος πρίν από εσένα.Οπότε σκέφτεσαι κάτι καινούργιο μέχρι να βρεις το ιδανικό όνομα για την επιχείρηση σου.

Στο επόμενο βήμα θα πρέπει να σκεφτείς ανάλογα με το προϊόν που πουλάς τα περιθώρια κέρδους που έχεις,να κάνεις μία έρευνα ανταγωνισμού ώστε να δεις σε τι τιμές ποιότητα κτλ πουλάν οι ανταγωνιστές σου και να καταστρώσεις την στρατηγική σου !
Φυσικά ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο είναι τεράστιος οπότε λογικά θα πρέπει να πουλάς σε χαμηλότερες τιμές από ότι πουλάς στο φυσικό σου κατάστημα αλλά αυτό μην σε αποθαρρύνει καθόλου μιας και ο μεγάλος αριθμός πωλήσεων θα αντισταθμίσει το τυχόν χαμηλό κέρδος ανά πώληση.

Στο επόμενο βήμα και ανάλογα με το προϊόν θα πρέπει να βρεις τον τρόπο που θα στέλνεις τα προϊόντα σου στους πελάτες σου.
Και εδώ απαραίτητη είναι μία έρευνα οπότε κάνε ένα καφέ και άρχισε να ρωτάς σε μεταφορικές και εταιρείες courier για τις χρεώσεις που έχουν, τις ευκολίες που σου προσφέρουν, τον τρόπο χρέωσης ανάλογα με όγκο ή βάρος αλλά και τον χρόνο που χρειάζονται για την παράδοση των προϊόντων σου .
Άν πρόκειται για μεγάλα και ογκώδη προϊόντα σίγουρα θα πρέπει να ψάξεις την λύση της μεταφορικής ενώ αν τα προϊόντα σου είναι πιο μικρά η λύση της αποστολής μέσω courier θα σου λύσει τα χέρια .Προσοχή εδώ δεν ακούμε τον κάθε γνωστό μας που έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν κάποια courier αλλά κάνουμε την δική μας έρευνα γιατί οι προσφορές των συγκεκριμένων εταιρειών αλλάζουν συνέχεια,οι τιμές τους μειώνονται και οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους αυξάνονται.’Αν σκέφτεσαι να πουλάς υπηρεσίες τα παραπάνω δεν ισχύουν για εσένα γιατί δεν χρειάζεται να στέλνεις κάτι στους πελάτες σου.

Ωραία αφού μέχρι τώρα έχεις βρεί και κλείσει το όνομα του ηλεκτρονικού καταστήματος σου, έχεις βρεί τον πιο βολικό και οικονομικό τρόπο να στέλνεις τις παραγγελίες σου ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με την δημιουργία της εικόνας σου.
Σκέψου τα χρώματα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις, το λογότυπο σου και άρχισε να συγκεντρώνεις τις περιγραφές και τις φωτογραφίες των προϊόντων σου.

Όλα αυτά θα σου φανούν χρήσιμα στο επόμενο βήμα που δεν είναι άλλο από την εύρεση του web designer του ανθρώπου δηλαδή που θα σου ετοιμάσει το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.Θα πρέπει και εδώ να κάνεις μία μικρή έρευνα για να βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο που θα σε βοηθήσει .Μία έρευνα σε παλιότερες δουλειές του θα σε κάνουν να αποφασίσεις αν είναι κατάλληλος για εσένα.Θα πρέπει να έχεις ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου όλες αυτές τις λεπτομέρειες που έχεις σκεφτεί ώστε να τις μεταφέρει στο κατάστημα σου για ένα άψογο αποτέλεσμα.

Μία καλή μέθοδος αν δεν ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις σε αυτό το σημείο είναι να δεις μερικά μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα και να πάρεις ιδέες. Π.χ πώς είναι η σελίδα επικοινωνίας τους.Τί τρόπους πληρωμής και αποστολής έχουν.Υπάρχει σελίδα με τους όρους χρήσης ? Τα βήματα ολοκλήρωσης παραγγελίας είναι απλά ή σύνθετα ?

Έχεις φυσικό κατάστημα; Πουλά προιόντα και υπηρεσίες και ηλεκτρονικά, Έχεις φυσικό κατάστημα; Πουλά προιόντα και υπηρεσίες και ηλεκτρονικά

Ο web designer θα σε βοηθήσει να βρείς τον κατάλληλο τρόπο (cms) για να στήσετε το κατάστημα σου σύμφωνα πάντα με τις δικές σου ανάγκες .Ένα σημαντικό στοιχείο το οποίο δεν πρέπει να παραλείψεις με τίποτα από την αρχή γιατί μετά είναι δύσκολο να το αλλάξεις είναι το κατάστημα σου να είναι responsive δηλαδή να είναι φιλικό σε συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα και tablets γιατί οι χρήστες που χρησιμοποιούν τέτοιες συσκευές για τις καθημερινές τους ανάγκες σε λίγο καιρό θα ξεπεράσουν τους αντίστοιχους που χρησιμοποιούν τον υπολογιστή του σπιτιού τους.

Μόλις ολοκληρώσεις την δημιουργία του καταστήματος σου θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν χρήστη και να κάνεις μερικές δοκιμαστικές παραγγελίες για να εντοπίσεις τυχόν σφάλματα ή σημεία που μπορούν να βελτιωθούν.

Επόμενο βήμα η δημιουργία σελίδας στο facebook για την προώθηση του καταστήματος σου .Επίσης μπορείς να δημιουργήσεις βίντεο των προϊόντων σου και να τα εισάγεις στην περιγραφή .Έχει παρατηρηθεί ότι ένα προϊόν που περιέχει βίντεο με τα χαρακτηριστικά και την λειτουργία του έχει περισσότερες πιθανότητες πώλησης από το αντίστοιχο προϊόν χωρίς την ύπαρξη βίντεο στην περιγραφή του.

Αλλά όλα αυτά τα μικρά μυστικά που κάνουν την διαφορά και πολλά άλλα τα οποία θα σε βοηθήσουν να βρείς πολλούς καινούργιους πελάτες θα τα πούμε σε επόμενα άρθρα.

Σκοπός αυτού του άρθρου ήταν να σου ανοίξουμε την όρεξη για την δημιουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.
Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ξεκινήσεις τα σχέδια σου από σήμερα κιόλας !

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
fnsgr

Πολύ δυνατό άρθρο, μπράβο. Κρίμα που κανεις δεν σχολιάζει σε τέτοια άρθρα για να γίνεται μια εποικοδομητική κουβέντα.

Μπλαντζας Νικος

Thanks! Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο θέμα φοβίζει τον πολύ κόσμο και το παράξενο είναι ότι φοβίζει και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ενώ δεν θα έπρεπε μιας και ειναι από την φύση τους τολμηροί.Αν υπάρξει ενδιαφέρον θα μιλήσουμε σύντομα και για dropship.

fnsgr

Μακάρι να υπάρξει ενδιαφέρον λοιπόν.
Επίσης να πω μπράβο και για τα άλλα τρία {πλέον} άρθρα σου Νίκο, νομίζω το Techblog χρειάζεται πολλά τέτοια ακόμη! Καλή συνέχεια!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business

eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024: 24 – 26 Μαΐου 2024, Αθήνα

Η Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης.

Business AI Apple

Η Apple επενδύει πάνω από 250 εκατ. δολάρια στην Πανεπιστημιούπολη της Σιγκαπούρης

Η Apple ανακοίνωσε επενδύσεις άνω των 250 εκατ. δολαρίων για την ενίσχυση της πανεπιστημιούπολης της στην περιοχή Ang Mo Kio της Σιγκαπούρης.

Business Apple

Apple: Θέλει συμφωνία με το Photobucket για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης

Η Apple πιστεύεται ότι είναι μεταξύ των εταιρειών που αναζητούν συμφωνία με τη Photobucket για την εκπαίδευση των μοντέλων ΑΙ της.

Business Apple Apple Car

H Apple απέλυσε περισσότερους από 600 υπαλλήλους μετά την ακύρωση του Apple Car

Η Apple υπέβαλε μια απαιτούμενη ειδοποίηση, επιβεβαιώνοντας τα σχέδια για μόνιμη απόλυση περισσότερων από 600 υπαλλήλων.