Πώς το Apple Car μπορούσε να αλλάξει το πρόσωπο της βιομηχανίας αυτοκινήτων

Apple, Πώς το Apple Car μπορούσε να αλλάξει το πρόσωπο της βιομηχανίας αυτοκινήτων

Τον περασμένο μήνα, η Apple αποφάσισε να σταματήσει το project για την κατασκευή του Apple Car, μετά από εργασίες δέκα ετών και ξόδεμα δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Mark Gurman του Bloomberg, στην τελευταία του ενημερωτική στήλη Power On, περιγράφει πως θα ήταν αυτό το όχημα, αποκαλύπτοντας ένα καταπληκτικό όχημα που θα άλλαζε το παιχνίδι στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Σύμφωνα με τον αναλυτή, το 2020, η σχεδίαση που επεξεργαζόταν η Apple για το αυτόνομο αυτοκίνητό της έμοιαζε με το στρογγυλεμένο όχημα Canoo Lifestyle Vehicle. Πρόκειται για ένα φορτηγό που φαίνεται το ίδιο μπροστά και πίσω, προκειμένου να φαίνεται ότι πάντα κινείται προς τα εμπρός. Η ίδια πηγή αναφέρει πως δεν έμοιαζε με κανένα άλλο όχημα μαζικής παραγωγής εκείνη την εποχή και σχεδιάστηκε για πλήρη αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5.

Αν και στο εσωτερικό άλλαξε ο σχεδιασμός ορισμένες φορές, η εμφάνιση ήταν μινιμαλιστική με καθίσματα που έμοιαζαν με εκείνα σε λιμουζίνα ή ιδιωτικό τζετ. Ήταν έτσι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες.

Ορισμένες εκδόσεις του εσωτερικού διέθεταν μια μεγάλη τηλεόραση στο κέντρο για προβολή βίντεο και συνομιλιών μέσω βίντεο FaceTime. Από την οροφή του οχήματος, πολλές οθόνες μεγέθους iPad έδιναν στους επιβάτες πρόσβαση σε ορισμένα χειριστήρια και ένα ειδικό σύστημα κλιματισμού έσπρωχνε τον αέρα κατά μήκος των πλευρών του εσωτερικού αντί να τον φυσά ακριβώς στα πρόσωπα των επιβατών.

Apple, Πώς το Apple Car μπορούσε να αλλάξει το πρόσωπο της βιομηχανίας αυτοκινήτων

VW 2017

Δύο πιο παλιά σχέδια του αυτοκινήτου ήταν αφενός ένα που έμοιαζε με το μικρό λεωφορείο Volkswagen της δεκαετίας του 1950 και αφετέρου έμοιαζε με το πρωτότυπο Volkswagen ID Buzz του 2017 πριν η VW επιδείξει την ιδέα της. Το άλλο σχέδιο, αυτό που έμοιαζε με το Canoo Lifestyle Vehicle, είχε ενθουσιάσει τον CEO Tim Cook και τον COO Jeff Williams.

Apple, Πώς το Apple Car μπορούσε να αλλάξει το πρόσωπο της βιομηχανίας αυτοκινήτων

VW microbus

Αλλά η πιο πρόσφατη σχεδίαση περιελάμβανε επίσης μια λιγότερο φιλόδοξη αυτονομία Επιπέδου 2 που ανάγκασε την Apple να προσθέσει τιμόνι και πεντάλ. Οι συρόμενες πόρτες βαν αντικαταστάθηκαν από gull-wing πόρτες.

Παρά όλα αυτά,  η Apple θα μπορούσε να τα αλλάξει όλα μέχρι την κυκλοφορία, τα σχέδια αυτά να μην προχωρούσαν και το τελικό προϊόν να ήταν κάτι τελείως διαφορετικό.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Apple

Apple Vision Pro: Μπορεί να εξελιχθεί σε βοηθό υγείας

H Αpple θέλει να φέρει τεχνολογία που θα παρακολουθεί και θα αναλύει βιομετρικά δεδομένα και θα προσφέρει εξατομικευμένη καθοδήγηση.

Software Apple featured iOS

iOS 17.5 Beta: Όλα τα νέα χαρακτηριστικά

Η Apple έχει κάνει διαθέσιμο στους προγραμματιστές το iOS 17.5, την πέμπτη σημαντική ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος iOS 17.

Smartphones featured TCL TCL Android smartphones

TCL 50 SE: Ξεκίνησε η διάθεσή του στην Ελλάδα με τιμή από 159 ευρώ

Η TCL ανακοινώνει την έναρξη της διάθεσης στην Ελληνική αγορά του 1ου μοντέλου της σειράς 50 του TCL 50 SE.

Smartphones featured HMD Global

HMD Pulse: Leak αποκαλύπτει οθόνη IPS LCD 6,56″ και μπαταρία 5.000 mAh

Η HMD Global μπορεί να κυκλοφορεί τηλέφωνα με την επωνυμία Nokia, αλλά ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει και το δικό της brand.