Public, Εγκαίνια για το δεύτερο κατάστημα στην Κύπρο

Η εταιρεία Publicworld εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στην αγορά της Λεμεσού, στο νέο TIFFANY SHOPPING MALL, το μεγαλύτερο σε έκταση εμπορικό κέντρο της Κύπρου. Το νέο Public, συνολικού ύψους επένδυσης 2 εκατ. ευρώ και έκτασης 2.000 τμ, αποτελεί το 5ο κατά σειρά Public και εντάσσεται στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας που προβλέπει να αριθμεί συνολικά 20 καταστήματα σε επιλεγμένες πόλεις της Ελλάδας και των Βαλκανίων μέχρι το τέλος του 2012.

public cyprus

Βασικό κριτήριο για την επιλογή του σημείου, όπου λειτουργεί το νέο Public συνιστά η δυναμική που παρουσιάζει το νέο εμπορικό κέντρο. Το TIFFANY SHOPPING MALL, είναι κτισμένο σε στρατηγικό σημείο, στην περιοχή Ζακάκι βόρεια του λιμανιού της πόλης σε ένα χώρο έκτασης 120 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων. Αναμένεται να προσελκύσει τόσο τους εγχώριους καταναλωτές, όσο και τουρίστες από την επιβατική και άλλη κίνηση του λιμανιού αλλά και επισκέπτες από τη γειτονική Πάφο.

public cyprus

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, 30 Μαΐου 2009, το Public συγκέντρωσε 10.000 επισκέπτες.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Chrys

Πληροφοριακά… ΤΟ Tiffany Mall θα λέγεται πλέον My Mall μετά από εξωδικαστική διευθέτηση μεταξύ της ιδιοκτήτριας εταιρείας και της Tiffany+Co των ΗΠΑ.

Σχόλια για το νέο mall δεν έχω επειδή δεν πήγα ακόμη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.