Τα Public με μία επένδυση ύψους 1 εκ. ευρώ σε κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα Marketplace, μετασχηματίζουν το public.gr, τον απόλυτο e-commerce προορισμό, σε ένα τεράστιο online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα, ελληνικά καταστήματα.
Με την επένδυση των Public σε πλατφόρμα Marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop in a shop στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.
Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.
Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως:
• σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές,
• δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε 41 εκ. εκατομμύρια on line επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.
Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές.
όσο παραμένουν οι απαράδεκτες φορολογίες στην ελλάδα, τόσο οι τιμές θα είναι στο θεό κι ο κόσμος θα φέρνει απ’έξω…
“Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.” χώνεται δηλαδή στις “δουλειές” άλλων κλάδων αντί να ρίξει σε κανονικό επίπεδο τις τιμές των κινητών κ.τ.λ.π, ώστε να μην ψάχνουμε στα εντός και εκτός Ελλάδας σκρουτζομάγαζα…..
κανενα tesla s θα μπει σε προσφορα για black friday ή μπα;
@NtinosMD:
Σύμφωνα με πληροφορίες θα μπεί ένας φορτιστής ταξιδίου για tesla s…
οσο η φορολογία ειναι στο θεω αγορες απο την Ελλάδα μονο για τα απαραίτητα…. ακόμη και με το τελωνείο ειναι πολυ ποοι φτινα…
δηλαδη προσπαθει να γινει σαν το σκρουτζ;
Με απαράδεκτα email του τύπου “το προϊόν που ζητήσατε είναι σε εξωτερική αποθήκη και θα μας έρθει σε 2-3 εβδομάδες πρώτα ο Θεός” και με συνεχόμενο πλυντήριο υπαλλήλων (διώχνω παλιούς παίρνω καινούργιους μέχρι να σβήσει ο ήλιος), νομίζω ότι σίγουρα θα γίνει amazon στην ψωροκώσταινα…
Ο κόσμος δεν χρειάζεται καλή ιστοσελίδα αλλά καλές τιμές. Σκρουτζ μόνο.
Από τις πιο ακριβές αλυσίδες καταστημάτων … μόνο για Κηφισιά και Εκάλη …