Samsung, managers επέστρεψαν $2.9 εκατ. bonus εξαιτίας της κακής απόδοσης

Με τα κέρδη της Samsung να πέφτουν από τα υψηλά στάνταρ που είχε, πολλοί από του εργαζόμενους της έχουν αρχίσει να νιώθουν το βάρος. Σύμφωνα με το Reuters, κοντά στους 200 managers στο Mobile Division της Samsung, επέστρεψαν το 1/4 του bonus που είχαν λάβει.

Αυτό γίνεται σε μια προσπάθεια να δείξουν ότι αποδέχονται την ευθύνη για τα όσα συμβαίνουν στην εταιρεία και ταυτόχρονα να δεσμευτούν ότι θα προσπαθήσουν περισσότερο στο μέλλον. Τέτοιες πράξεις δεν είναι πολύ κοινές σε πολυεθνικές εταιρείες, και το ποσό της επιστροφής φτάνει στα 2.92 εκατομμύρια δολάρια.

Για το πρώτο τρίμηνο του 2014 η Samsung κατέγραψε κέρδος 8.43 τρισεκατομμυρίων Won. Αλλά το ποσό είναι μικρότερο από το αντίστοιχο των 8.78 τρισεκατομμυρίων Won πέρσι την ίδια εποχή. Αυτή η πτώση αναμένεται να επαναληφθεί και το δεύτερο τρίμηνο του 2014. Επιπλέον η Samsung εκτός από τα κέρδη βλέπει και την ανάπτυξη της αγοράς των smartphone της να πέφτει, αλλά απ’ ότι φαίνεται οι managers το πήραν το μήνυμα.

Samsung-money-570

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Darth

ShameSung :p :p :p

ddr2

Γιατι λετε οτι η κατασταση αυτη αναμενεται να επαναληφθει στο 2ο τριμηνο?
Δεν εχει ηδη ανακοινωσει τα αποτελεσματα 2ου τριμηνου η σαμσουγκ? δεν ειχε παλι πτωση κερδων??

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.