Τετάρτη
05/07/2017

Η Samsung στην κορυφή της λίστας ως το πιο αξιόπιστο brand στην Ασία

samsung logo

Η ιστορία με τις εκρήξεις του Samsung Galaxy Note 7, που αποσύρθηκε από την αγορά τέλη του 2016 (αλλά μόλις επέστρεψε ξανά ως Galaxy Note FE), φαίνεται πως δεν κλόνισε την εμπιστοσύνη των χρηστών στο brand του κορεάτικου τεχνολογικού γίγαντα.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Nielsen στην Ασία, η Samsung πήρε τον τίτλο του πιο αξιόπιστου brand στη λίστα με τα “top 1000 brands 2017”, η οποία καλύπτει σχεδόν όλη τη γκάμα με τα καταναλωτικά προϊόντα.

Αυτή είναι η 6η συνεχόμενη χρονιά που η Samsung καταλαμβάνει την πρώτη θέση, και αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι στην έρευνα δεν συμμετείχαν μόνο ασιατικά brands. Υπήρχαν τεράστια ονόματα όπως Apple και Nestle, που κατατάσσονται κάτω από τη Samsung.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε online μεταξύ 6000 συμμετεχόντων σε 13 ασιατικές χώρες. Τους ζητήθηκε να επιλέξουν το πιο αξιόπιστο brand για κάθε μια από 17 διαφορετικές κατηγορίες. Το αποτέλεσμα ήταν η Samsung να έρθει πρώτη, σε αυτό βοήθησε όχι μόνο η ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και η γκάμα.

Η ίδια η Samsung θεωρεί πως ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε το Galaxy Note 7, ήταν επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας. Ωστόσο, να θυμίσουμε ότι είχε δεχτεί αρκετά έντονη κριτική για το πως αντέδρασε στο προβληματικό Note 7, το οποίο αποσύρθηκε την πρώτη φορά, επέστρεψε στην αγορά και αναγκάστηκε να ανακληθεί μια και καλή, μιας και το πρόβλημα με τις εκρήξεις των μπαταριών δεν είχε λυθεί.

Στην τελική όμως, το σημαντικό για την ίδια είναι ότι δεν έχασε την πρωτιά, οπότε ότι και να ειπωθεί δεν έχει μεγάλη σημασία.

Πηγή

Μάθε για:

Συντάκτης: .

17 Σχόλια

  1. Ο/Η NtinosMD λέει:

    ….αυτο πληρωνεις λοιπον οταν αγοραζεις απο την εταιρεια προιοντα!!!

  2. Ο/Η antonis λέει:

    Αυτό στην Ασια,γιατί εδώ στην Ελλάδα νομιζω οτι έχει την χειρότερη αντιπροσωπεία απο όλες τις εταιρείες.Το λέω με πάση αλήθεια γιατί είμαι θύμα της συγκεκριμένης εταιρείας,και δεν πρόκειται να αγοράσω απο αυτήν ξανα ουτε χαρτί υγειας.
    Συγκεκριμενα μου ζητούσαν 140 ευρώ για να επισκευάσουν κινητό 2μηνων,με κατασκευαστικό ελάττωμα, την στιγμη που καινουριο είχε 120 ευρώ.Και φυσικά μου έλεγαν οτι δεν το καλύπτει η εγγύηση λόγω εισχώρησης υδάτων,την στιγμη που δεν είχε ουτε καν βραχεί.Να την χαίρεστε την samsung σας.

  3. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Φιλαρακι αν οντως εγινε ετσι και δεν το ειχες βρεξει θα επρεπε να ζητησεις φωτογραφιες που το αποδεικνυουν!!

  4. Ο/Η thanoik λέει:

    6.000 άτομα δεν είναι τίποτα…ας το κάνουν παγκόσμια και εκεί θα δούμε πόσο επηρεάστηκε η εμπιστοσύνη της

  5. Ο/Η Γιώργος Καπ λέει:

    Ναι όντως. Η κάτι σου επεσε σε υγρό και δεν το πήρες χαμπάρι η κάτι έγινε από εκεί. Εννοείται έπρεπε να κανείς όπως είπα πιο φίλος από πάνω, αν πίστευες πραγματικά τα λεγόμενα σου

  6. Ο/Η Παπαροκας tiamat λέει:

    Αntonis χωρις να σε αμφισβητω απλα δες τι κανει arvato και procordia που ποτε δεν αναλαμβανουν ευθυνη σερβις αν δε τους πας δικαστικως. 1000 φορες να παρεις κινεζικο της oneplus! εγγυηση στην ελλαδα δεν υπαρχει καν σαν ορος !

  7. Ο/Η Thanos λέει:

    Οποιοσ γουσταρει περνει λενοβο η χιαομι και οταν κατσει να χαλασει τοτε βλεπει τη γλυκα

  8. Ο/Η Νικος λέει:

    Εγω παντως εχω να πω τα καλυτερα για την εξυπηρέτηση στο σέρβις….. το s4 ειχε ψιλολιωσει στο σημειο φορτισης.. … μου το εκαναν ολοκαίνουριο…..οθονη…μπαταρια….πλακετα… στο s6 edge….ειχε καεί ενα πιξελ…. δωρεαν αλλαγη οθονης…. στο s7 edge… δεν πατιοταν καλα το κεντρικο κουμπι… τα παντα αλλαγη… θα μου πειτε γιατι επιμενεις στη σαμσουγκ αφου ολο κατι παθαινουν…. Γιατί ξερω πως οτι και να παθει…. δεν θα ταλαιπωρηθω να μου το φτιάξουν…. για το σερβις στο χαιδαρι

  9. Ο/Η VasiliS7edge λέει:

    Υπάρχει η εγγύηση των μη Skroutzoμαγαζων που με 30€ σε καλύπτουν ότι και να γίνει στο κινητό σου. Βέβαια αυτό για εταιρίες που πληρώνουν για να υπάρχουν στην Ελλάδα Όχι σαν κάτι OP Leeco κα. Μέχρι και η Xiaomi σοβαρευτικε και ήρθε Ελλάδα . Όσο για Service η Samsung έχει το καλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα.

  10. Ο/Η antonis λέει:

    αγαπητοί μου,το κινητό μετα την περιπέτεια μου,περιήλθε στα χέρια μου και δόθηκε σε δικο μου τεχνικό του φιλικού μου περιβαλλοντος.Είδε έκπληκτος οτι είχαν βραχυκυκλωσει το φως του φακού με την φόρτιση με αποτέλεσμα όταν μπαίνει στην μπριζα αντί να φορτίζει να ανάβει το φλας!!!!!!!Υγρασία πάντως βρήκε μέσα στο κινητό όπως και χαρακιές στο πίσω μέρος της συσκευής,αποτέλεσμα οτι προσπαθούσαν να το ανοίξουν απο πόσω ενω αυτό ανοίγει απο μπροστά.Όλα αυτά φυσικά δεν τα εκανα εγώ γιατί δεν είμαι τεχνικός κινητών.Σε επιστολή μου στην samsung Ελλάς τους ανέφεραν όλο το ιστορικό και μου ειπαν οτι η εταιρεια arvato είναι απόλυτα εξουσιοδοτημένο σερβίς της samsung και όταν τους ζήτησα το όνομα του τεχνικού που το ανέλαβε για να κινηθω δικαστικώς αυτοι μου έστειλαν μια επιστολή οπου απλα έγραφαν οτι εγώ αρνήθηκα να τους καταβαλω το ποσο για να επισκευαστεί το κινητό.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ SAMSUNG

  11. Ο/Η wave λέει:

    Πωωω ταλαιπωρία τράβηξες.

  12. Ο/Η Γιώργος Κ. λέει:

    Αντώνη είπες ότι ο φίλος σου που είναι τεχνικός βρήκε μέσα υγρασία. Δε νομίζω στο service να έριξαν το κινητό σου μέσα σε κάποιο κουβά με νερό ξέρω γω. Άρα με δική σου υπαιτιοτητα χάλασε το κινητό (σου έπεσε νερό ή κάποιο υγρό – κάτι που βρήκαν και στο service και στο είπαν, όπως ανέφερες) κάτι που σημαίνει ότι έπρεπε να το πληρώσεις για να το φτιάξεις. Πτώση και νερό δεν καλύπτει η εγγύηση εκτός αν έχεις βάλει την έξτρα εγγύηση. Εάν όντως είναι έτσι τα πράγματα (βγάζει νόημα) δε χρειαζόταν να κινηθείς νομικά και να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία αλλά να αλλάξεις συσκευή μιας και ήταν ακριβή η αντικατάσταση της.

  13. Ο/Η antonis λέει:

    Αγαπητέ Γιώργο το συστημα της εταιρείας arvato είναι γνωστο. Σε αναζήτηση μου στο διαδίκτυο βρήκα πολλους χρήστες με το ίδιο πρόβλημα με εμένα,και σε διαφορετικές μάρκες κινητών.Είναι βέβαιο οτι στα χέρια μου το κινητό δεν βραχηκε ουτε κατα λάθος,άλλωστε στα 15 χρόνια που έχω κινητά δεν είχα ποτε τέτοιο πρόβλημα.Τραγική ειρωνεία οτι αυτά τα χρόνια χρησιμοποιούσα κινητά ericsson και sony (με ενα διάλειμμα για το nokia 3310).Δικαστικά δεν κινήθηκα τελικά γιατί φαινόταν οτι δεν θα βγάλω άκρη.Πάντως το κινητά το πέταξαν και αγόρασα με τα ίδια λεφτά αλλο απο το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος.

  14. Ο/Η antonis λέει:

    Ξέχασα να αναφέρω πως είχα ενα παλιό sony xperia το οποίο ήθελα να πετάξω και για να το αχρήστευσω το έβαλα επίτηδες σε μια λεκάνη με νερό αφαιρώντας όλα τα εξαρτήματα του (μπαταρια……).Μετα απο 4 ώρες το έβγαλαν και το συναρμολόγηση και σας πληροφορω οτι όχι μονο δούλεψε αλλά σερφαριζα και στο ίντερνετ χωρίς απολύτως κανενα πρόβλημα.!!!!!!!!!! Πόση υγρασία μπορουσα να περάσω στο samsung ώστε αυτό να κολλαει,να σβήνει και να μην φορτίζει;;;;;;;;;; Τα συμπεράσματα δικά σας…

  15. Ο/Η bezilys λέει:

    @antonis για πόσο παλιό μιλάμε?!!

  16. Ο/Η NikosAr λέει:

    Υπόθεση: Αν οι υπάλληλοι της είναι πάνω από 200.000 χιλιάδες …. ( λίγους λέω επίτηδες ) τότε οι 6.000 χιλιάδες μοιάζουν για κορεατικό χιούμορ

  17. Ο/Η antonis λέει:

    bezilys μιλάω για το xperia u.,το οποίο δούλευε κανονικότητα μετα απο 4ωρες σε νερό.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.