Satoru Shibata, Ο πρόεδρος της Nintendo of Europe ήρθε στη χώρα μας

Business

Με την επίσκεψη του προέδρου της Nintendo of Europe, κ. Satoru Shibata, και την ομιλία του σε εκπροσώπους του Ελληνικού επιχειρηματικού κόσμου, ολοκληρώθηκε η Εβδομάδα Ελληνο-Ιαπωνικής φιλίας, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τις 22 έως τις 28 Νοεμβρίου. Στα πλαίσια της συμπλήρωσης των 110 ετών διπλωματικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών, η Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα πραγματοποίησε μία σειρά εκδηλώσεων με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη των φιλικών σχέσεων των δύο λαών.

, Satoru Shibata, Ο πρόεδρος της Nintendo of Europe ήρθε στη χώρα μας

Το ενδιαφέρον του επιχειρηματικού κόσμου επικεντρώθηκε στην ομιλία για το Ιαπωνικό Επιχειρείν, με κύριους ομιλητές τον κ. Yoshio Ishizaka, σύμβολο της Toyota Motors Co, τον οικονομολόγο και πρώην σύμβουλο της κυβέρνησης Σημίτη, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, σύμβουλο της Eurobank EFG και τον κ. Satoru Shibata. Η παρουσία του προέδρου της Nintendo of Europe αποτελεί προσωπική επιτυχία του Ιάπωνα πρέσβη στην Αθήνα και της Ελληνικής αντιπροσωπείας, καθώς είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιεί δημόσια ομιλία στα 10 χρόνια που κατέχει την θέση.

Ο κ. Shibata ανέλυσε τη στρατηγική των σύγχρονων ιαπωνικών επιχειρήσεων και την νοοτροπία που έχει φέρει την Nintendo σε ηγεμονική οικονομική θέση, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και στην Ελλάδα στα 18 χρόνια παρουσίας της στην χώρα μας. Όπως ανέλυσε ο κ. Shibata, για την Ιαπωνική εταιρία ανάπτυξης video games στόχος είναι να μπορεί πάντοτε να προβλέπει τις εξελίξεις, να εντοπίζει ευκαιρίες και να είναι σε θέση να τις εκμεταλλευτεί ανά πάσα στιγμή. Στόχος για την Nintendo παραμένει πάντοτε να παρέχει μία ευχάριστη έκπληξη στους καταναλωτές της προσφέροντας εμπειρίες που δεν θα μπορούσαν να προβλέψουν, αλλά ούτε και να αντισταθούν και να φέρει το χαμόγελο σε όσο το δυνατόν περισσότερα πρόσωπα. Αυτή είναι η λογική που οδήγησε στην ανάπτυξη των δύο τελευταίων κονσολών video games της Nintendo, των Nintendo DS και Wii, οι οποίες αποτελούν τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κονσόλες στην ιστορία της βιομηχανίας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που μοιράστηκε ο κ. Shibata με τους παρευρισκόμενους, μέχρι το τέλος Οκτωβρίου του 2009 είχαν πουληθεί σε τελικούς καταναλωτές στην Ευρώπη 37,3 εκατομμύρια Nintendo DS, την στιγμή που η εγκατεστημένη βάση του βασικού του ανταγωνιστή, του PSP της Sony είναι μόλις 12,2 εκατομμύρια. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του Wii έχουν φτάσει τα 17,8 εκατομμύρια, με τους δύο ανταγωνιστές του, το Playstation 3 της Sony και το Xbox 360 της Microsoft να βρίσκονται πολύ πίσω με 8,7 και 9,5 εκατομμύρια πωλήσεις αντίστοιχα. Μάλιστα, τόσο το Nintendo DS και το Wii έχουν πολύ ταχύτερο ρυθμό πωλήσεων από την πιο επιτυχημένη κονσόλα όλων των εποχών, το Playstation 2, το οποίο σε αντίστοιχη περίοδο από την ημερομηνία κυκλοφορίας του είχε σημειώσει χαμηλότερες πωλήσεις κατά περίπου 20% σε σχέση με το Wii και 40% σε σχέση με το Nintendo DS.

Στο παρασκήνιο της ομιλίας του στο Μέγαρο Μουσικής, ο κ. Shibata συναντήθηκε στα γραφεία της Nortec Multimedia με στελέχη των μεγαλύτερων αλυσίδων λιανικής πώλησης video games στην Ελλάδα, όπου πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών με στόχο την ενίσχυση της δραστηριότητας της κατηγορίας στην χώρα μας. Ταυτόχρονα, η επίσκεψη αποτέλεσε και το επιστέγασμα μία εξαιρετικής συνεργασίας με την Nortec Multimedia A.E., η οποία διευρύνθηκε με την ανάληψη της αντιπροσώπευσης των προϊόντων της Nintendo σε όλες της τουρκόφωνες χώρες της Ανατολίας, μέσω της θυγατρικής της εταιρίας τη Nortec Eurasia, με έδρα την Τουρκία. Η νέα αυτή συνεργασία αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον κύκλο εργασιών του ομίλου Nortec Multimedia, ο οποίος για την οικονομική χρήση που έληξε στις 30 Ιουνίου 2009 κατέγραψε τζίρο ύψους 43,73 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε όλο αυτό το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώθηκε το 2009.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ