Σε αντίθεση με όλα τα social, το Instagram θα προτείνει στους χρήστες ποιους να μπλοκάρουν

Το κοινό που έχουν όλα τα social media είναι ότι συνεχώς υπενθυμίζουν στους χρήστες ποιους χρήστες να ακολουθήσουν ή να κάνουν add, ώστε να αυξηθούν οι φίλοι του χρήστη και να παραμείνει ενεργό το ενδιαφέρον του.

Σε αντίθετο με όλα τα άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης όμως, το Instagram θα προτείνει στους χρήστες ποιους να μπλοκάρουν. Ήδη το Instagram εργάζεται πάνω στη δημιουργία νέας σελίδας όπου θα υπάρχουν άτομα που ίσως ο χρήστης θέλει να μπλοκάρει.

Ο τρόπος λειτουργείας του παραπάνω χαρακτηριστικού είναι αρκετά απλός: το Instagram θα ελέγχει αν κάποιος από τους ακόλουθους του εκάστοτε χρήστη είναι ήδη στη λίστα αποκλεισμού στο Facebook, οπότε θα προτείνει να αποκλειστεί και από το Instagram. Βέβαια, το εν λόγω χαρακτηριστικό είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, οπότε μπορεί να εμπλουτιστεί και με άλλα κριτήρια.

Μαζί, το Facebook αναπτύσσει και την ενσωμάτωση του Messenger στο Instagram, κάτι που θα βοηθήσει ακόμα παραπάνω στη block list που ετοιμάζει. Δε γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα γίνουν διαθέσιμα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όμως αναμένονται πριν το τέλος του έτους.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.