Ποιες εταιρείες έχουν το καλύτερο service και ποιες όχι;

52

Οι ηλεκτρονικές μας συσκευές χαλάνε γιαυτό υπάρχουν και τα εξουσιοδοτημένα service των εταιρειών και η εγγύηση καλής λειτουργίας δύο ετών. Αφορμή για αυτό το άρθρο μέσα από το οποίο ζητάμε να καταθέσετε τις εμπειρίες σας στάθηκε πρόσφατο σχόλιο επισκέπτη του Techblog σχετικά με την αρνητική εμπειρία που είχε με το service της ASUS. Σε άρθρο μου πίσω στο 2010 εγώ το είχα χαρακτηρίσει “εξαιρετικό”.

Οι απόψεις είναι διαφορετικές και η αντιμετώπιση κάθε φορά διαφορετική. Ευχόμαστε με την πάροδο του χρόνου τα πράγματα να βελτιώνονται και όχι να αλλάζουν προς το χειρότερο.

Ποια είναι η δική σας καλύτερη ή χειρότερη εμπειρία με περιπτώσεις service των αγαπημένων σας συσκευών;

Ποιες εταιρείες έχουν το καλύτερο service και ποιες όχι;

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
52 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Anastasios Spanodimitriou

Εγω θεωρω το Support της Asus εξαιρετικο γιατι 2 φορες το χρειαστηκα και τις 2 φορες η ολη διαδικασια δεν πηρε πανω απο 10 μερες. Ηρθε ο κουριερ πηρε το πακετο και μετα την επιδιορθωση σε 3 μερες ηταν εδω ολα τα εξοδα δικα τους. Πολλες εταιριες δεν εχω οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη για αλλες. Htc δεν μου χρειαστηκε ποτε το σερβις αν και ειχαν περασει απο τα χερια μου πανω απο 10 συσκευες απλα δεν παθαιναν τιποτα.

gian

Πολύ καλές εμπειρίες από service DELL και LG.
άμεση εξυπηρέτηση, παραλαβή συσκευής και επιστροφή με δικά τους έξοδα (πολύ βασικό για την επαρχεία).

Μέτρια για Toshiba – πολύ ακριβά ανταλλακτικά και μη κάλυψη μεταφορικών στη περίπτωση μου

Κακή εμπειρία από Samsung (καθυστερήσεις και αμφιβόλου ποιότητας service) – έστειλα μια οθόνη που έκανε θόρυβο το τροφοδοτικό της και ήρθε και έφυγε 3 φορές χωρίς να λυθεί το πρόβλημα ενώ αυτοί έγραφαν ότι επισκευάστηκε. Τελικά μου έβγαλαν πιστωτικό αλλά είχαν περάσει 3 μήνες. Αυτό που αναγνωρίζω είναι ότι δεν μου ζήτησαν καμία από τις 3 φορές μεταφορικά.

Zekvyrin

Χειρότερη:

(πριν 2 χρόνια)
Laptop Acer:
1.5+ μήνα στην αναμονή στο “service” (περίμεναν ανταλλακτικά και δεν ήξεραν καν το πρόβλημα ακριβώς..)
Τελικώς μετά από άπειρα τηλεφωνήματα μου (και πιέσεις..) και στην acer και στο κατάστημα που το είχα αγοράσει, πείστηκαν να προχώρησουν (μάλλον από κατάστημα) σε αντικατάσταση-πίστωση.
Μετά είχα την ταλαιπωρία να πάρω το laptop από το service και να το πάω σε υποκατάστημα δικό τους, και από εκεί να ξανασταλεί στην acer και μετά να μου δώσουν πίστωση.. (άλλες ~10 μέρες..)
(προφανώς πήρα άλλης εταιρίας laptop..)

Καλύτερη:
Laptop Toshiba ( που πήρα με την πίστωση από το παραπάνω):

Το πάω στο service και μου λέει:
Επιλογή 1: 3 μερες να το κοιτάξουμε, και θα το διορθώσουμε αν γίνεται άμεσα, αλλιώς θα σας πούμε ακριβώς τι θέλει και πότε θα διορθωθεί.
Επιλογή 2: με 15-20 euro (δεν θυμάμαι ακριβώς κάπου ενδιάμεσα), γίνεται άμεσα το παραπάνω. (το παίρνει τώρα τεχνικός και το κοιτάει)

Πήρα το 2ο (“βιαζόμουν” λόγω δουλειών..) και σε 30′ είχα πίσω το laptop μου..
(ήθελε καθάρισμα ή ίσως αλλαγή στο ανεμιστηράκι και το ήξερα..)

sdaoulas

LG απλα κορυφαια εξυπηρετηση. ουτε τα μεταφορικα δεν πληρωσα.

Παυλος

Χειρότερη και με διαφορα HP.

Laptor hp dv6000 από τα 4 χρόνια λειτουργίας 2 φορες αλλαγή Motherboard. Χρόνος στο service 3 και 3 μήνες αντίστοιχα και τωρα χαλασμένο πάλι …… ΜΑΚΡΙΑ !!!!

Παναγιωτης

Ο΄τι χειρότερο έχω ζήσει ήταν στη Sony.Και μάλιστα 3 φορές.Πέρα από τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τους απίστευτους χρόνους καθυστέρησης είχα να αντιμετωπίσω και την ατελείωτη αγένεια του (συγκεκριμένου) εκπρόσωπου.

giannis1304

laptop acer aspire 7720G-934BN, είχε 1 χρόνο εγγύηση και είχα κάνει επέκταση εγγύησης της Αcer(60 ευρώ και ποντίκι δώρο) για άλλα δύο χρόνια. 1,5 μήνα πριν την 3ετία μου κάηκε το τροφοδοτικό καλώδιο(αναλώσιμο για όσους δεν γνωρίζουν με εγγύηση 1 έτους!). Ψάχνοντας για γνήσιο ανταλλακτικό στο ίντερνετ, είδα μεγάλες διαφορές στις τιμές και σκέφτηκα να πάρω κατευθείαν τηλέφωνο στην acer μήπως και το βρω φθηνότερα χωρίς μεσάζοντες! Στην κουβέντα που κάναμε τηλεφωνικά με τον υπεύθυνο υπάλληλο με ρώτησε είμαι ακόμη στα πλαίσια της εγγύησης, από το S/N είδε ότι ακόμη μένει ένας μήνας και με ενημερώνει ότι το παραπάνω ανταλλακτικό καλύπτεται και μου δίνει κωδικό βλάβης για την αποστολή στο στο τμήμα σερβις(Θεσ/κη) με έξοδα δικά τους! Σας πληροφορώ ότι μου το κάλυψαν δωρεάν και ξαναλέω ότι ήταν αναλώσιμο. Αμεσα,έγινε η παραγγελία και σε μία βδομάδα το είχα στα χέρια μου. Μόνο τα καλύτερα έχω να πω και θα ξαναγόραζα την ίδια μάρκα.

…τελικά το τροφοδοτικό καλώδιο ανακάλυψα ότι είχε καεί από βραχυκύκλωμα στο ups!!!!!

oti_na_nai

Καλυτερο service dell. επισκευη on site αν είναι δυνατον την επόμενη μέρα. επισης ενω είχε καεί το τροφοδοτικό (βραχυκυκλωμα) και ενω και ενώ είχα ακόμη 1 μήνα εγγύηση απο τα 2 έτη, με ένα τηλεφώνημα μου έστιλαν νέο χωρις να πληρώσω τιποτα με κουριερ και χωρισ καν να ελενξιυν το παλιο!
χειρότερο service htc. μετα απο προβλημα στην συσκευη και ενω ειχα την στειλει χωρις 3 φορες χωρις ναεπισκευαστει και με απιστευτες καθυστερησεις μετα απο 3 μηνες και πολλα τηλεφωνηματα την αντικατεστησαν (και η νεα εμφανισε το ιδιο προβλημα) μακρια και αγαπημενοι λοιπον!

Κώστας

Άριστο service έχει η LG

Tzimakos

Πιστευω η καλυτερη εταιρια σε customer care παγκοσμιως ειναι η Logitech..

Ειναι σα να βγηκε απο παραμυθι

babinos

turbo x κανεις?

Djore

Εντυπωσιακά θετική γνώμη μου έχει διαμορφωθεί για το service της LG. Σε σημείο να το λαμβάνω υπόψη στην επιλογή των νέων αγορών μου. Αρνητική γνώμη έχω για την Sony

Σταύρος

Το service της Lg είναι εξαιρετικό. Παραλαβή και παράδοση στο χώρο σου. 2 φορές μου χάλασε ένα κινητό, και τις δύο ήρθαν και το επισκεύασαν χωρίς δεύτερο ερώτημα..
Με το service samsung είμαι λίγο επιφυλάκτικος, καθώς για μία αναβάθμιση στην τηλεόραση μου, έπρεπε να φέρω χαρτιά και usb. Δεν μου φάνηκαν νa έχουν τεχνογνωσία. Άποψη μου

ΓΙΑΝΝΗΣ55

Ειχα ενα netbook asus 1005ha και εσπασε η υποδοχη ρευματος (ακιδα) και μου ειπαν οτι δεν καλυπτεται απο την εγγυση. Ποσο λετε να μου ζητησαν για να το επισκευασουν; 200€!!!

lepeniotis

Εντυπωσιακή εμπειρία είχα από την Sony.. Τρίτη μεσημέρι ήρθε ιδιωτική εταιρέια courier, παρέλαβε το laptop, πέταξε για Γερμανία, επισκευάστηκε στο service της Sony στην Λειψία και Πέμπτη μεσημεράκι ήταν πάλι στα χέρια μου..

fiznas

Χειρότερη εμπειρία από Service
Intersys για φωτογραφική dslr Canon.
Τραγική αντιμετώπιση τόσο από το service όσο και από τον προιστάμενο του τμήματος.
Ο μοναδικός λόγος που δεν θα αγοράσω προιόν της Canon ποτέ.

Ιωάννης Π.

Απο τις χειρότερες εμπειρίες Service. E-Shop.
Πριν 3 χρόνια περίπου πήρα laptop innovator με χαλασμένη motherboard το επέστρεψα αμέσως ΔΕΝ μου έδωσαν καινούριο. Σχεδόν 3 μήνες!! το κράτησαν γιατί δεν είχαν ανταλλακτικό. και μιλάμε για καινούριο μοντέλο και με 24h υποτίθεται άμεση επισκευή.

bill

αριστη:νοκια
μενω πατρα και δυο φορες που αντιμετωπισα προβλημα με κινητο εμεινα απολυτα ικανοποιημενος με την υποστηριξη τους.γρηγοροι,αποτελεσματικοι και δεν πληρωσα απολυτως τιποτα αφου με καλυπτε η εγγυηση

μετρια:turbo x
την χαρακτηριζω μετρια μονο και μονο επειδη οταν απευθυνθηκα στο πλαισιο με email δεν μου εδειξαν την αρμοζουσα σημασια.παρ’ ολα αυτα μπορω να πω οτι οταν πηγα στο καταστημα εξυπηρετηθηκα πολυ καλα

Κωνσταντίνος

Εγώ δυο φορές καλή εμπειρία απο Sony, τηλεφώνησα την επόμενη ήρθε η DHL το πήρε, πήγε στο Βέλγιο και σε ακριβώς μια εβδομάδα ήταν πάλι πίσω και τις δύο φορές. Μέτριο service απο το Πλαίσιο για laptop turbo-x, πάλι καλά που απο Βριλήσσια στο Mall κάνεις 30 λεπτά με το προαστικό προαστιακό… αλλά δεν είναι λόγος να πηγαίνεις τσάμπα 2 φορές να σου αντικαθιστούν τη μητρική αλλά να σου λένε οτι φταις εσυ για το στραβό και σπασμένο πλη/γιο(!?) Επίσης καλούτσικη αντιμετώπιση από τη Microsoft γιά το Red Ring of Death του Xbox 360 που μου ‘μάσησε’ το Halo 3. Μετά απο μερικά τηλεφωνήματα στην Microsoft επειδή δεν ήξεραν ποιός ήταν ο αρμόδιος(ναι σοβαρά τώρα…) ήρθε η UPS πήρε το xbox και το ξανά έφερε μετά από 10 μέρες. Όταν όμως τους το είπα να μου αντικαταστήσουν το halo 3 μου έστειλαν μια φόρμα να τους πληρώσω 15 ευρώ για μου το αντικαταστήσουν!!!!!!!! Evώ στο service report οι ίδιοι έγραφαν ότι άλλαξαν το dvd drive επειδή ήταν χαλασμένο!!!! Φυσικά το πήρα απο ebay για 6 λίρες Αγγλίας… Το πιο τραγικό όμως ήταν το της Service Rainbow για ένα 2nd gen ipod shuffle, που πήγα και γύρισα 2 φορές απο Βριλήσσια… Συνέχεια »

Silender

Καλύτερες μέχρι τώρα που έχω δοκιμάσει είναι LG και Dell

Χειρότερες είναι Sony και Acer

Σε μερικές μέρες θα σας πω και για Samsung μόλις μου πουν για 1 Note που τους έστειλα.

Βασίλης

Και γω μπορώ να πώ ότι το service της LG είναι υποδειγματικό.Παρόλο που τα προιόντα της δεν είναι άριστα (τουλ. αυτά που είχα εγω) μόνο και μόνο που δέν έχεις το άγχος του σερβις είναι λόγος να την προτιμήσεις.

Νικος

LG : plasma TV 50” καμμενο panel – ηρθαν την πηραν, την εφτιαξαν και μου την γυρισαν, ενα τηλεφωνο εκανα γιατι ειχαν περασει 15 μερες αλλα ολα εγιναν με εξοδα της LG
Νοκια : ποτε δεν καταφερα να τους πιασω στο τηλεφ… μονιμως στην αναμονη 1 ωρα το ειχα αφησει μια φορα.
Πλαισιο: δεν εχω προσφατη εμπειρια αλλα μεχρι πριν δυο χρονια οτιδηποτε hardware ηταν σε εγγυηση και εβγαζε προβλημα μου το αλλαζαν στο μπαμ.

pao13

η νοκια μονο στο χρονο εξυπηρετησης μιλαμε 3 εβδομαδες η επιστροφη:ρ

@l3x1k0

Εγώ δεν θέλω ούτε να ακούω για σόνυ. Είχα φτάσει σε σημείο να πηγαίνω μια φορά την εβδομάδα.

Κώστας

Πολύ καλό service η LG. Αντικατάσταση οθόνης με καμμένο pixel σε 2 μέρες και δωρεάν.

satan

Απαράδεκτο service από την Samsung. Για ένα Galaxy Note με καμμένα pixel στην οθόνη, τους πήρε δύο μήνες και πολλές ώρες τηλεφωνημάτων μέχρι να εξακριβωθεί ο αριθμός των καμμένων pixel και αν θα πρέπει να γίνει αλλαγή η συσκευή ή αν θα πρέπει να διορθωθεί η οθόνη. Ευτυχώς κρατώ ενα ολοκαίνουργιο Galaxy Note στα χέρια μου. Απαράδεκτη η καθυστέρηση για ένα κινητό τηλέφωνο τέτοιας αξίας…

Panagiotis

Καλύτερη η LG και Huawei όσο και αν ακούγεται παράξενο! Η χειρότερη η Samsung!!!

Solon

Πολύ καλή εμπειρία service επανειλημμένα για τα laptops της Toshiba σε Θεσ/νίκη και Αθήνα. Μου άλλαξαν ακριβά εξαρτήματα χωρίς δεύτερη κουβέντα. Για μένα το κορυφαίο service πελατών λιανικής σε Ελλάδα. Κάτι που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν οι υποψήφιοι αγοραστές.
Μέτρια εμπειρία με επαγγελματικά Dell desktops και servers σε Αθήνα. Πολύ καλή επικοινωνία αλλά προσπάθησαν να μου πουλήσουν καινούρια μηχανήματα αποκρύπτοντάς μου δυνατότητες αναβάθμισης.
Kαλή εμπειρία και με HP την εποχή που μεσουρανούσε με τα ipaq.
Καλή εμπειρία με επισκευή ACER laptop σε Θεσ/νίκη. Μπορούσαν να μου πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες, δεν το έκαναν, ήταν απόλυτα ειλικρινείς.
Κακή εμπειρία με το service της HTC σε Θεσ/νίκη που προσπάθησαν να αποφύγουν επισκευή μέσα στον πρώτο χρόνο της εγγύησης. Τελικά το επισκεύασαν και προσπάθησαν να με πείσουν ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν αλλά μου το έκαναν χαρηστικά!
Κακή εμπειρία με service VAIO σε Αθήνα. Δεν ήξεραν ότι δεν υπήρχε driver για μια συσκευή laptop για τα x64 Win7. Ακόμη περιμένω απάντηση!. Σημειωτέων ότι επρόκειτο για το ποιο ακριβό laptop που έβγαλε ποτέ η Sony. Απαράδεκτο για μηχάνημα τέτοιου κόστους.

nicholas

Αγόρασα εκτυπωτή από το e-shop ο οποίος δεν τυπωνε. Αν και στην αρχή επικοινώνησα με την OKTABIT (ως επίσημο σέρβις) οι οποίοι μου είπαν να στείλουν τεχνικό να το δει μέσα σε 3 μέρες (μεσολαβούσε ΣΚ) θα έχανα το 7 μέρες DOΑ οπότε απευθύνθηκα στο E-shop και μου το άλλαξαν σε 2 μέρες.

Στο πλαίσιο από την άλλη μου έχουν αλλάξει 1-2 δίσκους μέσα σε μερικές μέρες εντός εγγύησης.

Και στη Media Markt έχω αλλάξει έναν εξωτερικό δίσκο αν και εκεί πήρε καμιά βδομάδα.

αν θυμηθώ κάτι άλλο θα επανέλθω.

Hakeem

Η HTC που είχα εμπειρία αν και μου το άργησε κάνα μήνα μου το έφτιαξε άψογα το πρόβλημα. Αλλά για την αργοπορία δεν ξέρω αν όντως φταίγανε αυτοί γιατί μεσολαβούσαν γιορτές Χριστουγέννων και ήθελε άλλαγμα όλη η πλακέτα του Trophy μου. Δε με ζήτησαν φράγκο πάντως και από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής κάνανε καλή δουλειά!!!

dionisis

LG HTC

Alex76

Καλησπέρα,

HTC : Περίπου πριν από 6 μήνες και μόλις είχα αγοράσει το HTC Wildfire S (40 ημέρες) μου έπεσε και έσπασε το γυαλί. Στην αντιπροσωπεία μου ζητούσαν 40 ευρώ για να κάνουν εκτίμηση της ζημιάς. Εγώ του ρώταγα πόσο θα έκανε ένα digitizer γιατί αυτό είχε το πρόβλημα και να θα άξιζε να το φτιάξω (ένα κινητό που το έχω πάρει 250 ευρώ δεν αξίζει να δώσω 120-150 για φτιάξιμο). Παρόλο που έκανα φασαρία με κάλεσε μετά από μέρες κάποιος υπεύθυνος, άκρη δεν βρέθηκε.Τα ίδια μου έλεγε στείλε το τηλέφωνο και 40 ευρώ και θα σου πούμε την έχει πάθει. Τέλος δεν το έστειλα ποτέ και πείρα το Galaxy S2.

Samsung : Την περασμένη εβδομάδα μου έπεσε και το S2 (το ξέρω έχω ένα θέμα με το πέσιμο). Μετά το πέσιμο μου έσβηνε συνεχεία ή έκανε restart μόνο του. Τους πείρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν υπήρχε κάποια χρεώσει για να βρουν το πρόβλημα και γενικά για να το φτιάξουν παρά μόνο εάν είχε βρεχτεί ή σπάσει η οθόνη. Το έστειλα στην αντιπροσωπεία το πρωί 9.30 και στης 13.00 ήταν έτοιμο. Μου είπαν ότι άλλαξαν τρία πράγματα μέσα. και τώρα δουλεύει μια χαρά.

Ερμής

Anastasios Spanodimitriou και αλλα παιδιά
Εχω το asus eee pad transformer με καμμενο pixel με ποιον πρεπει να επικοινωνήσω για να επισκευαστεί….. αα και αν ερθουν να το παραλαβουν θα το αντικαταστήσουν ή απλως θα το επισκευασουν?????

zni

Καλύτερες είναι DELL και LG

KostasB

Από εμένα άσχημη εμπειρία με samsung. πήρα το omnia 2 και μετά από ένα 3μηνο περίπου άρχισαν τα προβλήματα. Μετά από 6 φορές που το πήγα στο service και δεν γινόταν τίποτα, παρόλο που συνεχώς έλεγαν ότι επισκευάστηκε, ελέγχθηκε και λειτουργεί κανονικά (σχεδόν κάθε φορά μου έβγαζαν ότι είχε πρόβλημα σε διαφορετικό σημείο της συσκευής), τελικά το πήγα και 7η φορά 20 μέρες πριν την λήξη της εγγύησης, όπου κοιτάζοντας το ιστορικό στα service και μετά από έλεγχο τεχνικού αποφάσισαν να μου δώσουν πίστωση για άλλο κινητό. Και να προσθέσω ότι κάθε φορά στο service κρατούσε τουλάχιστον 2,5 βδομάδες…

Βασίλης

Η Samsung είναι απαράδεκτη ούτε κάνω ανταλακτικό για πάνελ οθόνης τηλεόρασης δεν έβρισκαν ή δεν ασχολήθηκαν που ήταν σχετικά καινούργια. 1.5 χρόνου. από τότε μακριά από κάθε συσκυή Samsung.

dimitris

Πολη καλη:plaisio(laptop)

polu kakh:htc(kinhto)

George

Χειροτερη εμπειρια service εννοειται το e-shop. Ειχα παει laptop μαρκας acer για επισκευη και μονο που δε με βρισαν υποτιμωντας τη νοημοσυνη μου και λεγοντας οτι εχυσα καποιο υγρο κατι που αργοτερα πηραν πισω, επειτα μου ειπαν οτι laptop ειχε παραβιαστει κατι που ειχε γινει αλλα απο εκεινους ενα χρονο πριν οταν ειχα αντιμετωπισει παλι προβλημα στο ανεμηστηρα. Η επισκευη διηρκησε 1,5 μηνα λεγοντας καθε εβδομαδα που επικοινωνουσα μαζι τους οτι φταιει η acer που δε τους δινει ανταλλακτικα. Ε βεβαια πως να τους δωσει αφου ειναι στο αρθρο 99 και πρεπει να πληρωσουν μετρητοις. Τελος θελω να πω οτι διεκοψα την επισκευη μη βρισκοντας ακρη και ας ηταν στην εγγυηση.

makaros

Aπαράδεκτο service lg ,έστειλα 42αρα led για έναν καθαρισμό στο πάνελ ( είχε ένα κουνούπι μέσα στο πάνελ και ήταν σαν καμμένο pixel ) και όταν την καθαρίσανε και μου την επιστρεψανε είχε καταρχας μια γρατζουνια ΝΑ η βάση και το πάνελ γέμάτο με οριζόντιες μάυρες γραμμές ( τις έκαναν τα ζώα χοντρή ζημιά ) ,οκ θα μου την φτιάξουν ( είναι σαν να πας στον χειρούργο για εγχειρηση ,και να γνωρίζεις οτι την προηγουμενη μέρα κάποιος ασθενής έμεινε στα χέρια του ) αλλα τι να πω τόση ταλαιπωρία χώρις να φταίω και δεν άκουσα ουτε μια ΣΥΓΝΩΜΗ ,δηλαδή και οπως λένε και γδαρμένος!!!

Christos

Χειρότερο service απο lg δεν υπάρχει. Μέσα στην εγγύηση με ταλαιπωρούν 2 μήνες και δε μου φτιάχνουν το καμενο panel της τηλεόρασης. Μακρυά γιατι Άμα μπλεξεις δε βγάζεις άκρη.

makaros

Μέσα σε δέκα ημέρες μετά το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με την 42 άρα μου ,όλα έληξαν καλώς …..τέλος καλό όλα καλά!!! Όσο για το service όχι της lg ,αλλά του ιδιώτη που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα σίγουρα δεν μου άφησε καλές εντυπώσεις.

tomk5

Μεσα σε 4 μερες εγινε 3 φορες αντικατασταση της οθονης μου για τον ηυ λογο καμενων πιξελ. Την ορωτη φορα ειχα 1. Την δευτερη φορα μετα απο αντικατασταση ειχα 9 και στην τριτη ηταν νορμαλ. Πλεον οτι αγοραζω προσπαθω να ειναι LG.
Samsung.
Αθλια εξυπηρετηση κ για το κινητο μου κ για τον λειζερ εκτυπωτη που λογο φορτου εργασιας δεν μπορουσα να τον στειλω την πρωτη εβδομαδα να παρω το DOA. Δεν δουλευουν 2 λειτουργιες του και μου μασαει τα χαρτια χωρις λογο απο την πρωτη μερα. Μιλησα με την εταιρια κ αφου η κυρια που προσπαθουσε να μου λυσει το προβλημα δεν μιλουσε καν τα βασικα Ελληνικα εκλεισα το τηλεφωνο χωρις να περιμενω να ακουσω κι αλλες δικαιολογιες. Οταν πηρα για ενα προβλημα του κινητου μου ο κυριος που απαντησε δεν μιλουσε καν τα βασικα Ελληνικα και δεν καταλαβαινε καν τι του ελεγα

petros

Καλησπερα σας !!! καντε μου διευκρινηση σας παρακαλω… χαλασε το pc μου ενω ηταν στην εγγυηση !!! EINAI τις DELL …παραπανω διαβασα οτι τα εξοδα αποστολης δεν επιβαρυνουν τον πελατη ,ενω εμενα μου λενε να πληρωσω 15 ευρω …δεν με πειραζει το ποσο γιατι χρειαζομαι το λαπτοπ αλλα θελω να ξερω αν ετσι ειναι η με κοροιδευουν !!!ευχαριστω πολυ

thanos

Για ποιο DELL service μιλαμε? πηρα σε ελληνικο νουμερο που εχει η αντιπροσωπεια και σε βγαζει στο . Τραγικοι!! Μακρυα απο τα προιντα της για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο και τα νευρα σας σε καλη κατασταση.
Με διαφορα το καλυτερο ειναι της LG. Οι ανθρωποι ειναι πολυ μπροστα στο τομεα εξυπηρετηση!

αλίκη

Απαράδεκτο το σερβις του Γερμανου. Απο τις 3-1-15 εχω στειλει το λαπτοπ μου για σερβις(εχει θεμα η μπαταρια του) και η εγγυηση του ισχυε. Τους πηρε 20 μερες για να μου πουν οτι ειναι εκτος εγγυησης και μαλιστα πρεπει να πληρωσω 80€ επισκευη. Επικοινωνησα με το καταστημα τηλεφωνικως και συμφωνησα να μου το φτιαξουν για να μην παει τζαμπα η ταλαιπωρια που εφαγα. Μου λενε οτι θα παρει γυρω στις 20 μερες μεχρι να ερθει το ανταλακτικο. Λεω ενταξει, ειμαι μαθητρια λυκειου και το χρειαζομαι σε ολα τα μαθηματα σχεδον λογω της τραπεζας θεματων. Τελοσπαντων, σημερα, 9-2-15 τους πηρα τηλεφωνο γιατι δεν με ξαναενημερωσαν και μου ειπαν “ελλειψη ανταλλακτικου”! Οποτε πρεπει να περιμενω αλλο ενα 20ημερο μεχρι να φτιαχτει. Και το ωραιο ειναι οτι δεν παραγγειλα απο ιντερνετ μπαταρια επειδη ειχε εγγυηση το μηχανημα! Αντιθετως σε κινητο που ειχα στειλει για σερβις το καλοκαιρι, μου το αντικατεστησαν μεσα σε 5 μερες στο media markt!!!! Ευτυχως που το note 3 μου εχει μεγαααλη οθονη και βολευομαι οσο μπορω απο εκει. Αλλα μπραβο τους, μολις εχασαν εναν ακομη πελατη!

Δημήτρης

Εξαιρετικό το service της Samsung. Δύο φορές πήγα το Galaxy tab 3 και μέσα σε μία μέρα το είχαν επισκευάσει. Και μάλιστα σοβαρότατο πρόβλημα μία φορα με την οθόνη και την άλλη με την μπαταρία. Απαράδεκτη η εξυπηρέτηση της LG μιας και πήγα το LG G2 MINI για να μου αλλάξουν το βύσμα της μπαταρίας και μου ζήτησαν 40€!

κωστας

αψογο το service lg και βασικο για επαρχεια χωρις μεταφορικα και αμεσο

kωστας

το χειροτερο πλαισιο

Ελένη

Παιδιά μπορεί κανείς να μ πει που είναι τα σέρβις της Δελλ στην Αθήνα; Ευχαριστώ

Νίκος

Sony Vaio πήγε και ήρθε Βέλγιο με έξοδα της Sony για αλλαγή πληκτρολόγιου

Φίλιππος

Άψογο το service της Lenovo. Είχα πάρει tablet του οποίου η οθόνη δεν άνοιγε (τελικά ήταν αποσυνδεδεμένο το καλώδιό της). Απάντησαν γρήγορα στο τηλέφωνο αν και ήταν μεγάλη εβδομάδα, αφού έκανα ότι μου είπαν και πείστηκαν ότι δεν είναι θέμα software, έστειλαν courrier, το πήρε και το είχα πίσω σε 10 μέρες. Και ξαναλέω ήταν μέσα στις γιορτές του Πάσχα.

Εμμανουήλ

Αριστες εντυπώσεις από το sevice της lenovo.Δεν άνοιγε η συσκευή α5000.Τηλεφώνησα στη
lenovo, η κα στο τηλ.κέντρο εξυπηρετικότατη,πήρε όλα τα στοιχεία.την επομένη μέρα παρέλαβε
το κινητό απο το σπίτι εταιρία ταχυμεταφορών από Ρόδο εστάλη Αθήνα.
Σε μία εβδομάδα το στείλανε επισκευασμένο στο σπίτι.Εντός εγγύησης,καμία χρέωση μεταφορικών
κλπ.Συγχαρητήρια.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα