Η κρίση στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών συσκευών, Περιθώρια και προοπτικές ανάπτυξης

2

Πτώση κατά 20% παρουσίασε η αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών το οκτάμηνο του 2011 με τις μαύρες συσκευές να καταγράφουν τις μεγαλύτερες απώλειες που ήταν της τάξης του 25%. Αφενός η συρρίκνωση του καταναλωτικού εισοδήματος και αφετέρου η υπερπληθώρα προσφορών από τα καταστήματα στο πλαίσιο του ανταγωνισμού ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την καθίζηση της αγοράς.

Αυτά προκύπτουν από το πρόσφατο πανελλαδικό συνέδριο με θέμα «Η κρίση στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών συσκευών. Περιθώρια και προοπτικές ανάπτυξης» που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 6 Νοεμβρίου στην Αθήνα και διοργάνωσε το δίκτυο καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών Best Electric.

Όπως ανέλυσε στην ομιλία του ο κ. Σπύρος Καμηλέρης Γενικός Διευθυντής GFK ΕΛΛΑΣ “Είναι δύσκολο πλέον να αποδώσουμε την πτώση αυτή σε ένα συγκεκριμένο παράγοντα. Όμως, οι μεγάλες προσφορές και η δραστική μείωση της τιμής των προϊόντων συμπιέζει δραματικά την κερδοφορία αλλά και τη ρευστότητα των λιανικών επιχειρήσεων οι οποίες παράλληλα έχουν να αντιμετωπίσουν σημαντικά ανελαστικά κόστη λειτουργίας των καταστημάτων τους”.

«Η διακράτηση και η αύξηση των μεριδίων πρέπει να είναι ο κύριος σκοπός των καταστημάτων, σε μία αγορά που καλείται να διορθώσει την αθρόα αύξηση των καταστημάτων που προηγήθηκε και τα οποία εν τέλει δεν αντέχει η Ελλάδα. Έτσι, η συνολική επιφάνεια της λιανικής στην Ελλάδα, πρέπει να μειωθεί μακροπρόθεσμα περίπου 40% σε σχέση με τα δεδομένα προ κρίσης (2008).» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της B/S/H Οικιακές Συσκευές Α.Β.Ε κ. Ελευθέριος Ελευθεράκης.

“Στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης, η Best Electric αυξάνει σταδιακά το δίκτυό της, που σήμερα απαρτίζεται από 41 καταστήματα. Σε επίπεδο οκταμήνου το δίκτυο πραγματοποίησε συνολικό τζίρο 40 εκατ. ευρώ και αύξησε το μερίδιο αγοράς του σε 4,04% έναντι 3,7% που ήταν το μερίδιό του το 2010. Οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους αναμένεται να ανέλθουν στα 70 εκατ. ευρώ”, τόνισε ο πρόεδρος της Best Electric Α.Ε. κ. Ιωάννης Παναγιωτακόπουλος.

“Οι τάσεις που διαμορφώνονται στην αγορά αφορούν την ανάπτυξη των on line πωλήσεων όπου ο καταναλωτής αναζητά φθηνότερες τιμές πιέζοντας τα μεικτά περιθώρια κέρδους των καταστημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιμεληθούν τη δημιουργία ή τη συντήρηση του οn line δικτύου τους”, εξήγησε ο κ. Γεώργιος Αργυράκης Senior Sales Manager SONY HELLAS A.E.

Η κρίση στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών συσκευών, Περιθώρια και προοπτικές ανάπτυξης

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Nikkos K

Δελεαστικές προσφορές για τους πελάτες, προσβάσιμοι στόχοι πωλήσεων, μείωση περιττών εξόδων, καλύτερη διαχείρηση εσόδων και κεφαλαίων και όλα θα γίνουν.

Η αγορά και οι πελάτες, πάντα θα έχουν ανάγκες. Απλά τα μεγαλοστελέχη πρέπει να αφήσουν στην άκρη για λίγο τους εαυτούς τους και τη τσέπη τους και να επικεντρωθούν στα θέλω της αγοράς.

Αλλιώς πάντα θα υπάρχει ένα αξιόλογο e-shop εκτός συνόρων και “ο θείος από την Αμερική” για να αγοράσουμε αυτά που θέλουμε.

spyrosk

Ας κοιτάξουν λίγο τα χάλια τους και μετά να μιλήσουν για τα “μειωμένα περιθώρια μεικτού κέρδους”. Όταν το πιο απλό πράμα που θέλω να αγοράσω είναι ένα καλώδιο, προκειμένου να έρθει στο σπίτι μου με χρεώνουν τα εξής:

ONLINE κατάστημα στην Ελλάδα–> καλώδιο 5€, μεταφορικά 4€, σύνολο 9€
EBAY αγγλικό–> καλώδιο 1€, μεταφορικά 1€, σύνολο 2€ !!!!!!!

Τί να λέμε τώρα….

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα