Business

Snapchat: “Πληρώνει” ακριβά το αδύναμο διαφημιστικό περιβάλλον

Με αρνητικό πρόσημο ολοκληρώθηκε το 2022 για την Snap που ανακοίνωσε ζημιές για το δ’ τρίμηνο, ενώ προειδοποίησε ότι τα έσοδα της ενδεχομένως να υποχωρήσουν έως και 10%.

Σε επιστολή της προς τους επενδυτές, η εταιρεία αναφέρει ότι η εξασθενημένη οικονομία, ο έντονος ανταγωνισμός από άλλες πλατφόρμες και οι αλλαγές που υλοποιεί στη δική της πλατφόρμα, το Snapchat, συνεχίζουν να πλήττουν τις δραστηριότητες της.

“Περιμένουμε αυτές οι δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε το τελευταίο έτος να επιμείνουν και το πρώτο τρίμηνο”, αναφέρει μεταξύ άλλων.

Η Snap ανακοίνωσε ζημιές 288 εκατ. δολ. για το τελευταίο τρίμηνο από κέρδη 23 εκατ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα. Τα έσοδα για το δ’ τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου ήταν 1,3 δισ. δολ. αμετάβλητα από το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Σπύρος Τζάνης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.