Η Sony Ericsson γίνεται μέρος της Sony

10

Αγαπητέ Costas, Θα ήθελα να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επικείμενη εξαγορά της Sony Ericsson από τη Sony και το τι σημαίνει αυτό για εσάς. Μερικά πράγματα δεν θα αλλάξουν καθόλου. Για παράδειγμα, η υπάρχουσα εγγύησή σας θα εξακολουθήσει να ισχύει πλήρως και εσείς θα λαμβάνετε τις ίδιες εξαιρετικές υπηρεσίες service και υποστήριξης στις οποίες έχετε συνηθίσει. Αλλά θα δείτε ορισμένα σημαντικά νέα οφέλη.

Το νέο σας τηλέφωνο Sony Ericsson διαθέτει ήδη την εξαιρετική τεχνολογία της Sony. Αλλά στο μέλλον μπορείτε να αναμένετε ακόμη περισσότερες καινοτόμες δυνατότητες και λειτουργίες από την Sony – και φυσικά την εύκολη συνδεσιμότητα με τα άλλα προϊόντα της Sony όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές και tablet για να μπορείτε να μοιράζεστε περιεχόμενο γρήγορα κι εύκολα σε πολλές οθόνες.

Θα έχετε επίσης περισσότερες ευκαιρίες να απολαμβάνετε εξαιρετικής ποιότητας ψυχαγωγία χάρη στις υπηρεσίες της Sony, όπως για παράδειγμα μουσική και ταινίες από το Sony Entertainment Network. Το πρώτο προϊόν smartphone από τη Sony, διαθέσιμο την ερχόμενη άνοιξη, θα είναι το νέο Sony Xperia S.

Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για το μέλλον και θα θέλαμε να επικοινωνούμε μαζί σας κατά τη μετεξέλιξή μας σε μέρος της Sony.

Σας ευχαριστούμε
Steve Walker, Γενικός Διευθυντής Marketing, Sony Ericsson

Η Sony Ericsson γίνεται μέρος της Sony

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
10 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
lefteris

μου ηρθε και μενα!! ειχα ενα xperia x10 ενα φεγγαρι και ειχα γραφτει στην ερρικσον

Dimitris

το μιλάει ωραία τα εληνικά ο Στιβ..και εμένα μου ήρθε στα αγγλικά.

Χρηστος

“θα λαμβάνετε τις ίδιες εξαιρετικές υπηρεσίες service και υποστήριξης στις οποίες έχετε συνηθίσει”
Ωραιο αστειο. Καθε χρονο επαιρνα την καλυτερη συσκευη SE απο τοτε που ξεκινησε, με το Τ300, walkman και xperia κινητα. Η μονη συσκευη που εχω κρατησει 1,5 χρονο ειναι το Χ10 και ενω μου παρουσιασε ενα πολυ συχνο ελαττωμα της συσκευης απ’οσο εχω δει σε πολλα φορουμς (δεν λειτουργει η θυρα micro-usb) οποτε δεν μπορω να το φορτισω και να το συνδεσω με υπολογιστη μεσω καλωδιου. Στο σερβις μου ειπαν οτι ειναι εκτος εγγυησης λογω ενος ραγισματος σε ενα μικρο σημειο στο περιβλημα της οθονης μακρυα απο το σημειο της θυρας,το οποιο εγινε πολυ καιρο πριν χωρις να μου παρουσιασει τοτε προβλημα.
Εκτος εγγυησης μου ειπαν οτι πρεπει να αντικατασταθει η πλακετα και η οθονη ωστε να μου το παραδωσουν ακεραιο με κοστος τουλ 300ευρω απ’οτι μου εδωσαν να καταλαβω.
Συγχαρητηρια για την πολιτικη τους.
Κριμα γτ ημουν πιστος οπαδος της εταιρειας,αλλα απ’οτι φαινεται δικαιολογημενα εχουν πεσει τοσο οι πωλησεις της εταιρειας.

zin

Χρηστος: μακρια απο Sony Ericsson,ειμαι παθοντας και ξερω,εχουν το χειροτερο service,το καλυτερο το εχουν htc και apple.

zak91

Κι εγω παθως ειμαι απο το σερβις…. παλιοτερα με το v800 το πρωτο 3g κινητο αν θυμαστε. Το ειχα παει για προβλημα με την καμερα που ηξερα οτι δε θα με καλυπτε η εγγυηση γιατι ειχε γινει απο δικο μου λαθος απλα ηθελα να δω τι τιμη θα μου πουν για να το φτιαξουν. 120 ευρω μου ειπαν. Τελικα αποφασησα να το αφησω χωρις καμερα και πηγα και το πηρα. Και μου το ειχαν χαλασει!!! Το κινητο δουλευε τελεια εκτος απο την καμερα και οταν το πηρα ειχε προβλημα με το σημα!!! οταν ηταν διπλωμενο (οντας clamshell) εχανε το σημα! Οταν το ”ξεδιπλωνα” το εβρισκε αλλα οπως καταλαβαινετε το κινητο αχρηστευτηκε γιατι δεν ειναι δυνατον να το εχεις ολη την ωρα ”ξεδιπλωμενο”,δε χωραει στη τσεπη. Και βεβαια οταν το ξαναπηγα εννοειται πως αρνηθηκαν οτι αυτοι προκαλεσαν τη βλαβη..κι ετσι ενα κινητο 450 ευρω βγηκε αχρηστο στους 8 μηνες. Απο τοτε δε ξαναπηρα sony erricson και σταφηκα σε lg που κατα τη γνωμη μου εχει το καλυτερο service με διαφορα….

Ναι και οταν ριξετε κατω το κινητο να βρειτε μερικους μακ@κες να το φτιαξουν χωρις να δωσετε ουτε φραγκο.ο κλασικος ο ελληναρας.ολες οι εταιριες το κανουν αυτο.ριχτε κατο το κινητο και μετα παντε και πειτε τους δε φταιω εγω για οτι εγινε.οχι ο γειτονας φταιει.Σταματηστε να κρινετε ολες τις εταιριες απο ενα μεμονωμενο περιστατικο που συνεβη στο καθενα.Εγω εκτος απο τα δυο πρωτα μου κινητα το ΝΟΚΙΑ 7110 και το 3650, εχω συνεχεια SE απο τοτε και ειμαι υπερευχαριστημενος απο το service και την εξυπηρετηση.Δυο τρεις φορες εδωσα χρηματα για επισκευη σε κινητα τα οποια οντως ειχαν προβλημα.Τις υπολοιπες δε πληρωσα τιποτα.Συν τις αλλοις παντα με παιρναν τηλεφωνο και μου λεγαν εξαρχεις ποσο θα κοστισει και σε ποσες μερες θα το παρω.Και προσωπικα παντα ηθελα να παιρνω κινητο με καλο εταιρικο service.Ενας χρηστης με τωρινο κινητο SE xperia mini.

Χρηστος

@ ΚΑΡΑΠΑΤΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Μετα απο Τ300, W900, W880,W890, X1,X10, αρα ενα απο τα κορυφαια αν οχι το κορυφαιο καθε χρονικη στιγμη που αλλαζα κινητο αγοραστης, εχω το δικαιωμα να εχω παραπονα γτ ολες οι συσκευες μου ειχαν θηκη και ακομη συνεχιζουν να λειτουργουν χωρις προβλημα. Δεν εχουν ουτε γρτζουνια. Αρα η χρηση που κανω ειναι προσεκτικη. Ουτε πτωσεις,ουτε υγρασιες. Το ραγισμα αυτο προερχεται ισως απο καποια μικη πιεση που μπορει να ειχε υποστει σε καποια τσεπη,οχι ομως απο πτωση. Το συγκεκριμενο προβλημα της θυρας micro-usb ειναι πολυ συχνο απ’οτι ειδα μεσα στα φορουμς, αρα δεν προερχεται απο κακη χρηση αλλα κακη κατασκευη. Βεβαιως και εχουν δικαιωμα να το βγαλουν εκτος εγγυησης γτ δεν ειναι “αρτιο” οπως λενε. Διπλα μου καποιος αλλος μαλωνε για τον ιδιο λογο γτ εβγαινε εκτος εγγυησης επειδη ειχε ενα σημαδι απο καψιμο απο τσιγαρο σε καποιο σημειο του πλαστικου. Ειναι νομιμο να φερονται ετσι. Αμφιβαλλω ομως αν ειναι και ηθικο για ενα προβλημα που σε καποιους εχει βγει απο τους πρωτους 2 μηνες και το γνωριζουν. Παψτε να ειστε προβατα και ζητηστε αυτα που δικαιουστε. Οσο για χρονο ανταποκρισης του σερβις, για το handsfree VH700 1,5 μηνας για αντικατασταση ειναι πολυς; Δεν ειναι τυχαια η πτωση… Συνέχεια »

Ρε παλικαρε Χρηστο αν οντως ειχες προβλημα με ολα αυτα τα 6 κινητα ισως σκεψου λεω εγω να μην φταει μονο η εταιρεια αλλα να φταει και η χρηση που τα κανεις.Δεν ειπα οτι το service της SE ειναι τελιο αλλα απο το service της ΝΟΚΙΑ που το στελνουν αγγλια και απο την apple που δεν εχει επισημο service σε καθε πολη και πρεπει να περιμενεις πολυ καιρο εγω προσωπικα το προτιμω.Το περισσοτερο που εχω περιμενει για επισκευη κινητου SE ειναι δυο βδομαδες.Προσοχη εδω στο service της εταιρειας και οχι service γερμανου και λοιπων καταστηματων.Ολα τα καταστηματα τα κινητα τα στελνουν στην Αθηνα οποτε μη κρινεται τις εταιρειες για τυχον λαθη και καθυστερησεις.Το κινητι του αδερφου μου χαλασε απο αμελεια ατομου που δουλευει στο Γερμανο καθως ο υπαλληλος πιστευε οτι μπορουσε να φτιαξει την υποδοχη της φορτισης και τελιακ το χαλασε βγηκε εκτος εγγυησης και τελικα πληρωσαμε σε αλλο καταστημα να το φτιαξουμε το οποιο παλικαρι πηρε 30 ευρω,το εφτιαξε σε 1 μερα και στις εταιρειες περιμενεις παρα πολυ.Οποτε βρισκεις καποιο μαγαζι που να γνωριζει απο αυτα και πας εκει να πληρωσεις αν δεν σε καλυπτει η εγγυηση.Αν σε καλυπτει παντα το πηγαινεις ο ιδιος στο service της εταιρειας αν… Συνέχεια »

Χρηστος

Απλα ελληνικα:
“Μετα απο Τ300, W900, W880,W890, X1,X10, αρα ενα απο τα κορυφαια αν οχι το κορυφαιο καθε χρονικη στιγμη που αλλαζα κινητο αγοραστης, εχω το δικαιωμα να εχω παραπονα γτ ολες οι συσκευες μου ειχαν θηκη και ακομη συνεχιζουν να λειτουργουν χωρις προβλημα. Δεν εχουν ουτε γρατζουνια. Αρα η χρηση που κανω ειναι προσεκτικη. Ουτε πτωσεις,ουτε υγρασιες.”

Απο τα υπολοιπα δεν ειχα ποτε. Γι’αυτο και ημουν πιστος οπαδος. Στο τελευταιο αναφερομαι μονο.

Χρηστος

Και για μια συσκευη των 570 ευρω, θεωρω απαραδεκτο να εχει κατασκευαστικο προβλημα σε τοσο μεγαλο ποσοστο απ’οσο εχω δει να διαμαρτυρεται τοσος κοσμος. Δυο θυρες εχεις ολες κι ολες, και χαλασε αυτη της φορτισης. Δηλ η πιο σημαντικη…

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα