Τέλος για την υπηρεσία uberX στην Αθήνα

Τέλος για την υπηρεσία uberX στην Αθήνα, Τέλος για την υπηρεσία uberX στην Αθήνα

Η Uber ξεκίνησε στην Ελλάδα το 2015 με το uberX να έχει γίνει μία από τις πλέον δημοφιλείς επιλογές στην Αθήνα για ασφαλή μετακίνηση στην πόλη. Σήμερα η εταιρεία βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει την αναστολή της υπηρεσίας uberX στην Αθήνα, τη Δευτέρα 9 Απριλίου στις 23:59.

Ο λόγος πίσω από αυτή την απόφαση είναι το νομοθετικό πλαίσιο ψηφίστηκε πρόσφατα με διατάξεις που επηρεάζουν τις υπηρεσίες ridesharing. H εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει την υπηρεσία uberTAXI στην Αθήνα και δηλώνει αποφασισμένη να στηρίξει τους συνεργάτες και τους οδηγούς που βασίστηκαν στην εφαρμογή κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων.

Πηγή

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

20 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
παναγιωτης

Καιρός ήταν… Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα.
Ας πληρώσουν στο κράτος για άδειες ΤΕΒΕ ΙΚΑ τελος επιτιδευματος… και μετά ν κάνουν παραπονα

George

@ παναγιωτης

Nα μαντέψω το επάγγελμά σου;

Υ.Γ. Πολύ καλή υπηρεσία κρίμα.

themis

Τι να πει κανείς. Μόνο στην Ελλάδα θα υποστηρίζαμε μια εταιρία που δεν πληρώνει φόρους και δεν ακολουθεί τους νόμους όπως οι υπόλοιποι επαγγελματίες οδηγοί. Επίσης @techblog αν θέλεις να αναφέρεις μια είδηση να το κάνεις σωστά και να μην κάνεις copy paste από την ανακοίνωση της Uber. Κάνε ρεπορτάζ και γράψε για ποιους πραγματικά λόγους σταματάει η UberX από την χώρα μας. Τόσο δύσκολο είναι;

Petros

Καλά ξεκουμπίδια.

Αλεξανδρος

@themis @Petros Εκει στην πιάτσα που αράζεται βλέπω ανοίγετε το techblog και σχολίαζετε. Ενα ωραίο εμπάργκο χρειάζεται στους ταρίφες. Τόσα χρόνια μας κλέβουν με τις διπλές κούρσες, με τις “παρακάμψεις” που καταλήγουμε να πληρώνουμε περισσότερο και με την χρέωση της βαλίτσας (κλαίει ο κόσμος).
Να μάθουν να φέρονται στον πελάτη, να δέχονται κριτική και μετά τα ξαναλέμε.
Ήρθε ο ανταγωνισμός και το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να σπάνε αυτοκίνητα και να στέλνουν κόσμο στο νοσοκομείο.

Κρίμα για τα 2000 άτομα που απο Τρίτη δεν θα έχουν δουλειά και κρίμα για τον καταναλωτή.

themis

@Αλέξανδρος δεν είπε κανένας ότι δεν υπάρχουν ταξιτζήδες που τα κάνουν αυτά. Για αυτό που συμβαίνει φταίμε και εμείς ως καταναλωτές αλλά και το ότι δεν υπάρχει (τουλάχιστον δεν γνωρίζω να υπάρχει) κάποιος ελεγκτικός μηχανισμός. Είναι άλλο πράγμα όμως να στηρίζεις μια εταιρία που βγάζει εκατομμύρια και δεν αποδίδει τους ανάλογους φόρους. Δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα να μείνει στην Ελλάδα, να πληρώνει όπως κάνουν οι αντίστοιχοι επαγγελματίες οδηγοί και να προσφέρει τις υπηρεσίες της. Στην τελική αμα είναι τόσο καλή ως υπηρεσία θα κρατήσει και θα μεγαλώσει το μερίδιο της στην αγορά. Προφανώς όμως θέλει να την βγάλει στο τζάμπα.

Αλεξανδρος

@themis Η Uber στην Ελλάδα συνεργαζόταν με εταιρείες που έχουν οδηγούς και αυτοκίνητα και πλήρωναν κανονικά τους φόρους τους. Μιας και έπιασες το θέμα με τους φόρους σκέψου πόσες άλλες ελληνικές εταιρείες εχουν πια έδρα στην Βουλγαρία γιατί εδώ υπάρχει μια παράλογη φορολόγηση. Ούτε αυτές θα έπρεπε να δραστηριοποιούνται εδω.
Στο θέμα μας όμως, είναι τυχαίο όμως που ενώ υπάρχει απο το 2015 το uberX θυμήθηκαν απο το καλοκαίρι του 2017 να τις επιτεθούν;
Προφανώς μεγάλωσε αρκετά το μερίδιο της στην αγορά και δεν άρεσε στους μη-ελεγχόμενους ταξιτζήδες αυτό.

χρήστος

Στα τσακίδια οι πολυεθνικές όχι μόνο από την Ελλάδα άλλα και κάθε μέρος του πλανήτη έχουν ξεζουμίσει τους πάντες

stregas

Το μόνο που έκανε η εν λόγω εταιρία ήταν να κλέβει εισφορές και φόρους από το κράτος. Αν κάποιοι εδώ μέσα θεωρούν σωστό να φεύγουν εταιρίες για φοροδιαφυγή στη Βουλγαρία, όταν θα χρειαστούν νοσοκομεία ή σχολεία ή οτιδήποτε κρατικό μην παραξενευτούν αν τους παραπέμψουν στις Υπηρεσίες της Βουλγαρίας ή της Τουρκίας βγάζοντας και μία ωραιότατη αντίστοιχη ταυτότητα.
Όποιος γουστάρει business στην Ελλάδα να μάθει να πληρώνει τους φόρους του εδώ χωρίς κόλπα, παραθυράκια και υπεκφυγές.
Όσοι επίσης ονειρεύεστε εργασιακούς μεσαίωνες χωρίς εργασιακά δικαιώματα και μια ανεξέλεγκτη ζούγκλα στην αγορά μπορείτε να κλάψετε ελεύθερα με τους κανόνες που επιβάλλονται.
Δεν είμαι ταξιτζής ούτε συμπαθώ τον κλάδο τους. Είμαι πολίτης που βλέπει λίγο πιο μακριά από το εφήμερο συμφέρον της τσέπης μου και για καταστάσεις τις οποίες μελλοντικά θα κληθώ σίγουρα να τις πληρώσω πολλαπλάσια.

mixalis

καλο ΟΑΕΔ χαχαχα.. μηπως ηταν και αδηλωτη εργασια ? να μας ενημερωσουν οι πονηρουληδες οι παρανομοι

Giannis

Τέλεια, τώρα ας πάρουν το δίπλωμα απο τουςισους ταξιτζιδες που παραβιάζουν τομ μισο ΚΟΚ να λυθεί το κυκλοφοριακο

Sakilot

Καλησπέρα αλλά πραγματικά ούτε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι υποστηρίζουν την Uber όπως υποστηρίζουν και το Airbnb.
Δεν χρησιμοποιώ ταξί και όποτε το έχω κάνει δεν είναι και η καλύτερη μου. Αλλά είμαι ελεύθερος επαγγελματίας παροχής υπηρεσιών. Κάθε φορά που κόβω μια απόδειξη αποδίδω στο κράτος το 59% της αμοιβής που λαμβάνω (ΦΠΑ+ΕΦΚΑ+Εφορία) κοινώς άμα τιμολογήσω 100€ μένουν 41€ για να ζήσω.
Τέλος με υποχρεώνουν να είμαι υπόλογος και σε ένα σωρό πιστοποιήσεις και υποχρεώσεις.
Άμα θέλει η Uber, η Airbnb και όποια άλλη εταιρία, να παίξει μπάλα στην Ελλάδα να τηρήσει όλες τις υποχρεώσεις που έχουν και οι υπόλοιποι του κάθε κλάδου και μετά να δούμε ποσό ανταγωνιστικοί θα είναι.

ΝΙΚΟΣ

Πρέπει να βρει άλλο business plan η Αλεξία με την Ντόρα.

Marios

@Αλεξανδρος κρίμα που 2000 κλέφτες πάνε σπίτια τους

Gipavlos

Εγώ προσωπικά απο το 2016 Χρησιμοποιώ μόνο Uber είμαι πολυ ευχαριστημένος !!
Κρίμα που φεύγει αυτή η εταιρία απο την Ελλάδα.. Ολα τα Καλα και χρήσιμα τα χρήσιμα τα διώχνουν απο την Ελλάδα δυστυχώς

Agnostos13

Η Uber από όσο ξέρω δουλεύει κυρίως με εταιρίες private transport στην Ελλάδα. Λειτουργεί ως μεσίτης δρομολογίων. Αυτές οι εταιρίες δεν έχουν υποχρέωση ασφάλισης και φορολόγησης στην Ελλάδα; Αν αυτές οι εταιρείες κλέβουν το κράτος η Uber γιατί είναι υπέυθυνη;
Το ίδιο ισχύει και για την Airbnb η οποία λειτουργεί ως μεσίτης εκμίσθωσης ακινήτων. Υποχρέωση δήλωσης της εκμίσθωσης (και φορολόγησης) έχει ο εκμισθωτής και όχι η Airbnb.
Αντίστοιχα λειτουργεί και η Booking ως μεσίτης εξεύρεσης καταλυμάτων. Θα έπρεπε και αυτή να απαγορευτεί γιατί κάποια ξενοδοχεία δεν κόβουν παραστατικά και δεν ασφαλίζουν το προσωπικό τους;
Ας μην κοροϊδευόμαστε…ούτε το 10% από αυτούς που διαμαρτύρονται δεν ενδιαφέρονται για τους φόρους και το κράτος παρά μόνο για την τσέπη τους.
Λογικό αν σκεφτείς οτι κάποιοι τους υποσχέθηκαν δια βίου μονοπωλιακό καθεστός και ελεύθερη τιμολόγηση…
Αν το πρόβλημα ήταν απλά το τι (δεν) παίρνει το κράτος δεν θα υπήρχε πρόβλημα με την Beat που λειτουργεί με ταξί. Αλλά κάποιοι φαίνεται δεν ανέχονται τον έλεγχο, έστω και ιδιωτικό (γιατί δημόσιος δεν υπάρχει).
Τέλος το κράτος κάνοντας πως κοιτάει το δέντρο και όχι το δάσος βρήκε την εύκολη λύση μπλοκάροντας τη Uber. Ποιός τρέχει να κάνει ελέγχους τώρα…;

Konstantinos

Εσείς οι που κοιτάτε να ταξιδεύετε με φθηνές κούρσες μέσω uber σας δίνω δωρεάν υπόγειο σε δύο πολυκατοικίες π.αρεως να κοιμάστε και πιο φθηνά και φαί ότι περισσέψει.
Στο εξωτερικό σε χώρες που υπάρχει κουλτούρα και επιβάτη και οδηγού τα αυτοκίνητα είναι καθαρά και ολοκαίνουργια και οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες όχι να το παίζουν μάγειρες σε σουβλατζίδικο. Καλά έκανε και έκλεισε το τμήμα αυτό όπως την εκδίωξαν και την μπλόκαραν και από άλλες ευρωπιακές χώρες πιο πολιτισμένες.
Σιχαίνομαι τους ταξιτζήδες και πρέπει να καταργηθούν και αυτοί, να είμαστε όλοι στο ίδιο λεωφορείο ειδικά τώρα το καλοκαίρι 😀

Για την airbnb θα έβαζα ισχυρούς κανόνες ασφαλείας-ικανοποίησης να επιτρέπονται μόνο ιδιοκτήτες και ειδική άδεια airbnb με αυστηρά πρόστιμα

bama

Διαβάζοντας τους νεοφιλελεύθερους εδώ, διαπίστωσα πως εκτός από δημόσιος υπάλληλος είναι κακό να είσαι και ταξιτζής γιατί παίρνεις διπλές κούρσες δεν σταματάς στα φανάρια κλπ. Τελικά μόνο άμα είσαι σκλάβος πολυεθνικής είσαι αποδεκτός. Άμα έχεις καμμιά μικροεπιχείρηση είσαι μίασμα. Είμαι περίεργος. Αυτοί τι δουλειά κάνουν; Το μέλλον που έρχεται και θα μας μετατρέψει όλους σε κωπηλάτες σε γαλέρα δεν το βλέπουν; Όσο για Uber σε ότι με αφορά μπορεί να πάει στα τσακίδια.

Darth

@παναγιωτης ήταν η μοναδική υπηρεσία μεταφορών που χρησιμοποιούσα στους ταρίφες είτε οδηγός είναι τέρμα αγενής και ότι νάνε η τα αυτοκινιτο ειναι σε κακη κατάσταση ειτε σε χρεώνουν οτι γουστάρουν ειτε έχουν πειραγμένο ταξιμετρο κλπ
από οτι φαίνεται θα βγει απο το garaz το cbr χίλιες φορες να φάω λιγο ζόρι με μηχανή παρα ταρίφες στην χειρότερη θα πάρω λεωφορείο

ΕΚΤΟΣ και αν βαλουν μια εφαρμογη με ολα τα ταξι μεσα να μπορουμε να αξιολογουμε της διαφρομες κλπ τοτε ναι ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ μεσα να ξερουμε που μπαινουμε

Darth

@Sakilot εσυ εισαι ακομη χειρότερα σε κλεβει το κρατος με τα χιλια και εσυ δνε αντιδράς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Apple iPhone Uber

iPhone: Η εφαρμογή της Uber χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες δυνατότητες

Η Uber λανσάρει μια επανασχεδιασμένη έκδοση της εφαρμογής της που εισάγει μια αρχική οθόνη που διευκολύνει τη βόλτα και την παραγγελία φαγητού σε πακέτο.

Business Uber USA

H Uber Eats κάνει παραδόσεις παραγγελιών με ρομπότ στο Μαϊάμι

Η Uber ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Cartken, μια εταιρεία που κατασκευάζει ρομπότ παράδοσης πεζοδρομίων, που ήδη παραδίδουν παραγγελίες στο Μαϊάμι.

Cars Uber

Η Uber ετοιμάζεται να μηνύσει την Επιτροπή ταξί της Νέας Υόρκης

Η Uber κατέθεσε μήνυση κατά της Επιτροπής Ταξί & Λιμουζίνας της Νέας Υόρκης σε μια προσπάθεια να μπλοκάρει έναν γύρο αυξήσεων, ανέφερε το Bloomberg.

Cars Uber

Η Uber λανσάρει μετακινήσεις χωρίς οδηγό σε συνεργασία με την Motional

Η Uber επιστρέφει στις διαδρομές χωρίς οδηγό, καθώς ανακοίνωσε ότι οι αναβάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα αυτοοδηγούμενο όχημα χάρη στη συνεργασία της με την εταιρεία αυτόνομων οχημάτων Motional.