Τι λέει ο Tim Cook για τον ανταγωνισμό από την Xiaomi

H Xiaomi είναι γνωστή με και με το παρατσούκλι ως η “Apple της Κίνας”, τόσο λόγω της τεράστιας επιτυχίας που έχει καταφέρει να κάνει μέσα σε μόλις 4 χρόνια, αλλά κυρίως επειδή θεωρείται ότι “εμπνέεται” (ή αλλιώς αντιγράφει) κατά πολύ από την Apple. Η ίδια έχει αναφέρει πολλές φορές ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Μέσα σε 4 χρόνια η Xiaomi κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή και να φιγουράρει δίπλα σε τεράστια ονόματα όπως Apple και Samsung. Έγινε η startup με τη μεγαλύτερη αξία καταφέρνοντας να μαζέψει χρηματοδότηση 45 δισεκατομμυρίων δολαρίων από επενδυτές.

Από την άλλη η Apple είναι αυτή που περνά επίσης την καλύτερη οικονομική περίοδο με τα νέα της iPhone 6 και iPhone 6 Plus να πουλάνε μέσα σε ένα τρίμηνο 74.5 εκατομμύρια και αποφέροντάς της δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη.

Μιλώντας στο Goldman Sachs technology conference, CEO Tim Cook αναφέρθηκε στην πολυσυζητημένη Xiaomi και παραδέχτηκε εμμέσως πλην σαφώς ότι τη θεωρεί ισχυρό ανταγωνιστή, αλλά παράλληλα επεσήμανε ότι η Apple είχε και θα έχει πάντα ισχυρό ανταγωνισμό, ωστόσο ο ίδιος δεν ανησυχεί. Όταν ξεκίνησε η Appe είχε να ανταγωνιστεί εδραιωμένα ονόματα όπως Nokia και BlackBerry ενώ στην συνέχεια αναδείχθηκε η πολύ ισχυρή Samsung.

“We’ve always had stiff competition. We always will have stiff competition, this will make us better”, είπε χαρακτηριστικά ο Cook.

Αναφερόμενος στην Xiaomi είπε ότι “δεν θα χάσει τον ύπνο του” από τον ανταγωνισμό, αλλά όπως και να έχει το να αναφερθεί η Apple με ένα τόσο ισχυρό brand σε μια κινέζικη startup, δείχνει ότι σίγουρα δεν έχει διαφύγει της προσοχής της και είναι μια είδους αναγνώριση στην Xiaomi.

H Apple σήμερα είναι η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η Xiaomi δεν θα μπορούσε να αναδειχθεί σε απειλή και στο μέλλον να δούμε ανακατατάξεις.

tim cook

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Telis

Σιγά μην πάει ο άλλος που αγοράζει Apple για να πουλάει μούρη (ή έτσι νομίζει τέλος πάντων γιατί πλέον και η κυρία Κατίνα της γειτονιάς έχει iphone) να αγοράσει κινητό της άγνωστης Xiaomi και ας είναι δύο φορές καλύτερο σαν κινητό όπως είναι το Mi Pro σε σχέση με το 6 plus.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Intel Google 5G

Intel και Google συνεργάζονται για την ταχεία επέκταση του 5G

H Intel και η Google έρχονται σε συνεργασία με σκοπό τους την όσο το δυνατόν πιο γρήγορη ανάπτυξη του 5G.

Business GERMANOS

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με τον πελάτη στο επίκεντρο

Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Business featured

Βιντεοκάμερες: Η ιστορία τους

Η ιστορία της βιντεοκάμερας ξεκινάει πριν από σχεδόν 100 χρόνια, τη δεκαετία του 1910 όταν υπήρξε η ανάγκη για μια συσκευή η οποία θα είχε τη δυνατότητα λήψης κινούμενης εικόνας.

Business

Η Microsoft ενδιαφέρθηκε για την εξαγορά του Pinterest

Μία σημαντική αποκάλυψη έκαναν οι Financial Times, βγάζοντας την είδηση ότι η Microsoft έδειξε ενδιαφέρον για την απόκτηση του Pinterest.