To Aerion AS3 θα σε ταξιδεύει υπερηχητικά και άνετα με πολυτέλεια

To Aerion AS3 θα σε ταξιδεύει υπερηχητικά και άνετα

Το Aerion AS3 είναι ένα αεροσκάφος το οποίο υπόσχεται να κάνει το ταξίδι από το Λος Άντζελες μέχρι και το Τόκιο σε λιγότερο από τρεις ώρες συνολικά. Αυτό, βέβαια, όταν θα μπορούμε και πάλι να ταξιδεύουμε, γιατί μέχρι τότε μόνο να ονειρευόμαστε μπορούμε.

Το Aerion AS3 επιδιώκει να φέρει και πάλι το ζήτημα των ταξιδιών με ταχύτητα μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου. Συγκεκριμένα, θα μπορεί να φτάσει έως και τα 4 Mach, ίσως και να τα ξεπερνά λιγάκι. Θα μπροεί να μεταφέρει 50 τυχερούς επιβάτες, με περισσή πολυτέλεια στο εσωτερικό του, με την αυτονομία του να αγγίζει τα 7000 ναυτικά μίλια.

To Aerion AS3 θα σε ταξιδεύει υπερηχητικά και άνετα

Οι ταχύτητες αυτές σημαίνει ότι το Aerion AS3 θα μπορεί να φτάσει σε ταχύτητες 7 φορές μεγαλύτερες από εκείνες ενός τυπικού αεροσκάφους πολιτική αεροπορίας. Η Aerion είναι μία εταιρεία με έδρα τη Φλόριντα των ΗΠΑ και πιστεύει ότι θα είναι έτοιμη για την παραγωγή του αεροσκάφους το 2023.

Η ιδέα της υπερηχητικής πτήσης έχει εγκαταλειφεί εδώ και 17 χρόνια περίπου, από την εποχή που το γαλλοβρετανικό Concorde έκανε την τελευταία του πτήση. Στη νεότερη εκδοχή της, η υπερηχητική πτήση, όπως τουλάχιστον την οραματίζονται οι σχεδιαστές του Aerion AS3 θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της και την όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Ovelix

To Aerion AS3 θα σε ταξιδεύει υπερηχητικά και άνετα με πολυτέλεια και με εισιτήριο που θα κοστίζει όσο έχει μια υπερπολυτελής μεζονέτα κάτω από την Ακρόπολη… Από της τεχνολογίες που στον μέσο άνθρωπο δεν έχει να προσφέρει πραγματικά τίποτα. Ας μην ξεχνάμε πως η κύρια αιτία που σταμάτησε τις πτήσεις το Concorde δεν ήταν επειδή έπεσε ένα αεροπλάνο, εξάλλου έχουν πέσει τόσα άλλα άλλων τύπων και όμως δεν σταμάτησαν της πτήσεις τους αλλά επειδή το κόστος των καυσίμων και της συντήρησης είχε γίνει τόσο μεγάλο που τα εισιτήρια για το Concorde είχαν γίνει πανάκριβα, το αεροπλάνο δεν γέμιζε και ουσιαστικά ήταν πλέον ασύμφορο. Μετά την πτώση του Concorde η ΑγγλοΓαλλική εταιρία αποφάσισε πως είναι προτιμότερο για οικονομικούς λόγους να τα αποσύρει παρά να ρίξει δις για να γίνουν οι αλλαγές που έπρεπε να γίνουν για να συνεχίσουν να είναι ασφαλή και να πετάνε. Δεν είναι τυχαίο που η Airbus και η Boeing τα τελευταία 20χρόνια δεν επενδύουν στην ταχύτητα αλλά σε αεροπλάνα που θα χωράνε περισσότερους επιβάτες και σε κινητήρες με μικρότερη απαίτηση σε καύσιμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Science

Άνθρωπος και πίθηκος έρχονται εις σάρκαν μίαν…

Το πρώτο υβρίδιο μεταξύ ανθρώπου και πιθήκου είναι πλέον γεγονός στο πλαίσιο εμβρυϊκής μελέτης από τους ερευνητές.

Business Neuralink Elon Musk Science

To πείραμα της Neuralink με τον πίθηκο ξεκινά μια μεγάλη συζήτηση

Η παρουσίαση του συστήματος της Neuralink με έναν πίθηκο να παίζει games με τη σκέψη εγείρει πολλά ερωτήματα.

Business featured

Το “δικαίωμα στην αποσύνδεση” από την εργασία

Θεμελιώδες το δικαίωμα των εργαζομένων να αποσυνδέονται από την εργασία τους και να μην είναι διαθέσιμοι πέραν του εργασιακού τους ωραρίου.

Business Microsoft

Μεγάλο deal της Microsoft για τεχνολογία αναγνώρισης φωνής

Η Microsoft δήλωσε ανοιχτά την πρόθεσή της να εξαγοράσει την εταιρεία δημιουργίας λογισμικού αναγνώρισης φωνής Nuance.